This is Spinal Tap!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Zappa
    Banned
    • 07-03-2003
    • 324

    This is Spinal Tap!

    Iedereen kent ongetwijfeld de film "This is Spinal Tap!", een parodie over het leven van een rockband op zijn retour. De film is in documentairevorm gegoten (Rockamentary) en laat één voor één alle clichés uit de rockwereld de revue passeren. Ronduit hilarisch!
    Hoe zou volgens jou een dergelijke film over hengelsport er uit zien? Laat uw fantasie eens los en bedenk enkele schitterende "Spinal Tap"-momenten voor een Spinal Tap-versie van de hengelsport!
  • Zappa
    Banned
    • 07-03-2003
    • 324

    #2
    In de rubriek "Is er iemand al eens in het water gevallen?" staan er een aantal hilarische situaties (nietwaar Theo en Pastoor) die echte "Spinal Tap-momenten" uit de hengelsport zijn .
    Zijn er nog meer zulke gillers die thuishoren in de hengelsportdocumentaire of hebben jullie die film (This is Spinal Tap! dus)niet gezien?
    :hammerhead: :headbanger: :hammerhead: :headbanger: :hammerhead: :headbanger: :hammerhead: :headbanger:
    (die met die sigaret die zijn eigen draad doorbrandde vind ik bijvoorbeeld een knaller!)


    [Gewijzigd door Zappa op woensdag 16 juli 2003 @ 12:11]

    Reageer

    • kantvisser
      Bart Van Peborgh
      • 24-12-2002
      • 837
      • Koningskooikt

      #3
      Ik heb de film gezien (20 jaar geleden) maar ik kan geen enkel verband leggen met de visserij.
      ik denk trouwens dat de meeste forumgangers geen idee heben waar je het over hebt.
      Groeten van Kantvisser

      Bart Van Peborgh
      Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
      Koning 2004

      http://mokabe.be

      Reageer

      • Ramon
        Newbie
        • 25-04-2003
        • 45

        #4
        nee, niet echt nee
        ik zeg maar zo, ik zeg niks

        Reageer

        • truStie
          Newbie
          • 28-06-2003
          • 11

          #5
          nope nooit van gehoord, kijk niet van die oude films lol

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎