irritatie

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • lex

    irritatie

    Hoi,

    Ik begin het gevoel te krijgen dat er steeds meer irritatie tussen forumgebruikers ontstaat. Er worden dan soms scherpe dingen gezegd. Ik maak mezelf daar ook schuldig aan.
    Laten we proberen elkaars mening weer te respecteren.
    Laten we ook proberen de vooroordelen die we tegenover elkaar hebben los te laten en er weer een gezellig forum van maken.

    Degene die zich aangesproken voelt moet hier maar eens een keer over na denken. Zie dit niet als een aanval of een verwijt mmar gewoon als een raad om "ons" forum een stuk gezelliger te maken.
  • Frederik
    Specimen Hunter
    • 05-01-2005
    • 1734

    #2
    Lex het spijt me als je het over mij hebt maar ik denk dat ik het proper uitgedrukt hebt. Ik ga niet in de aanval maar wel in verdediging en ja ik begin het stillaan beu te worden,en laat me telkens weer meeslepen. Misschien is het wel beter als ik me uit het forum terugtrek. Zal er eens goed over nadenken. Is niet kwaad bedoeld op jou hoor Lex.


    [Gewijzigd door Frederik op donderdag 3 april 2003 @ 23:09]

    Reageer

    • Frederik
      Specimen Hunter
      • 05-01-2005
      • 1734

      #3
      Kan heel goed met de jeugd omgaan maar ze moeten wel met beide voeten op de grond blijven, dat moeten wij ook doen dus stof om over na te denken voor de persoon in kwestie!!!!!!!

      Reageer

      • john van den broek
        Specimen Hunter
        • 30-03-2003
        • 1089
        • Venray

        #4
        Lex,

        Ik ben zelf sinds kort een deelnemer van dit forum en ik hoop niet dat ik de aanleiding ben voor het plaatsen van jouw onderwerp.
        Al jaren surf ik over het internet op zoek naar weetjes en tips met betrekking tot het vissen, maar dit forum was ik nog nooit tegengekomen.

        Ik heb de verhalen allemaal gelezen die mij aanspraken en dit forum boeit mij enorm. Het doel van dit forum en van elk forum is dat er discussies gevoerd worden of dat er met elkaar van mening wordt gewisseld.

        De kennis en ervaring die jullie als vaste forum gebruikers hebben moet je niet verloren laten gaan. Dus ga alstublieft niet overwegen om te stoppen met de deelname aan dit forum ( frederik ). Ook de kennis en ervaringen die jullie op visgebied hebben zijn voor mij zeer waardevol en ik hoop dat ik jullie ook kan voorzien van weetjes en tips.

        Ik denk dat we op een respectvolle manier met elkaar om moeten blijven gaan en opmerkingen die ons tegen de borst stuiten moeten negeren.

        Ik hoop dat ik in de toekomst met jullie en nog meer andere serieuze forumgebruikers van mening kan blijven wisselen.

        Groet John.
        Groet John.

        www.baitstore.nl

        Reageer

        • Frederik
          Specimen Hunter
          • 05-01-2005
          • 1734

          #5
          Zal ik zeker niet doen ben verslaafd aan het forum, de enige mannier om er mij af te krijgen is tussen 4 planken en daar ben ik nog te jong voor John.

          Reageer

          • john van den broek
            Specimen Hunter
            • 30-03-2003
            • 1089
            • Venray

            #6
            Met 4 planken heb je nog 2 openingen !

            Groetjes John.
            Groet John.

            www.baitstore.nl

            Reageer

            • Frederik
              Specimen Hunter
              • 05-01-2005
              • 1734

              #7
              Dat is om zeker te zijn dat ik nog eens kan terug komen om jullie dan te pesten.

              Reageer

              • john van den broek
                Specimen Hunter
                • 30-03-2003
                • 1089
                • Venray

                #8
                Moet je zeker doen, maar het signaal wat Lex af wil geven moeten we niet vergeten.

                Groet John.
                Groet John.

                www.baitstore.nl

                Reageer

                • Frederik
                  Specimen Hunter
                  • 05-01-2005
                  • 1734

                  #9
                  Ik wil bedoelen grapjes uithalen, geen pesterijen dat ligt zeker niet in mijn aard de mensen die mij kennen weten dat,zelf zal je dat ook snel ondervinden.

                  Reageer

                  • jos.holl

                    #10
                    Frederik als je eenmaal tussen die 6 plankjes bent mag ik dan de pieren hebben???????????



                    Jos

                    Reageer

                    • rudy vis
                      sportvisser
                      • 01-02-2003
                      • 656
                      • merelbeke

                      #11
                      jongens als ik iemand gekwetst heb was het zeker niet mijn bedoeling.ik durf joske wel eens plagen met zijn gierigheid maar dat is zeker niet gemeend hoor jos en zeker niet stoppen met dit forum en peobeer niet te reageren op bepaalde personen.het zijn altijd dezelfden die de boel in gang steken.groeten

                      Reageer

                      • jos.holl

                        #12
                        Wie GIERIG IK ?????????



                        Jos

                        (grapje)

                        Reageer

                        • Frederik
                          Specimen Hunter
                          • 05-01-2005
                          • 1734

                          #13
                          Zeker weten Joske en je krijgt ze nog GRATIS ook zal je in mijn testament vermelden hoor.

                          Reageer

                          • Frederik
                            Specimen Hunter
                            • 05-01-2005
                            • 1734

                            #14
                            Zeker weten Joske ik zet jou mee in mijn testament je mag ze zelfs GRATIS hebben.En het zullen heel zoete pieren zijn je begrijpt wel waarom hé.

                            Reageer

                            • Clement
                              Newbie
                              • 04-04-2003
                              • 4

                              #15
                              amai hier spreken ze al van testamenten en gratis pieren is er hier gratis bier ook??????????
                              groetjes Clement.
                              Veel visgenot

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎