graptjes 2

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • robson
    Banned
    • 30-12-2002
    • 289

    graptjes 2

    Een gouwe ouwe ,
    De lex zit te vissen en opeens komt den jos achter hem staan , na 2 uur vissen kan lex nog steeds niets vangen en de jos blijft nog steeds kijken , weer een twee uur later , lex heeft nog niets gevangen en de jos staat er nog steeds , lex vraagt aan de jos "waarom ga jij zelf niet vissen je staat hier al meer dan 4 uur naar mij te zien" , antwoord de jos , "daar heb ik het geduld niet voor hoor!"
  • jos.holl

    #2
    Jos is weer de klos.

    Reageer

    • jos.holl

      #3
      robson zit te vissen en terwijl een voorbeiganger staat te kijken gaat zijn dobber onder. robson slaat hem aan maar legt meteen zijn hengel weer weg. Hij begint nu kilos voer er bij te gooien. Wat doe je nu zegt de voorbijganger, moet jem er niet uithalen.
      Nee zegt robson ik wil een kampioenvis vangen, hij moet eerst goed eten.

      Jos

      Reageer

      • jos.holl

        #4
        robson gaat naar de drogist en vraagt om condooms. "Welke maat?" vraagt de verkoper. robson wijst de maat met zijn vingers aan.
        "Sorry," zegt de verkoper, "maar voor ventielslangetjes moet je bij de fietsenmaker zijn."

        Reageer

        • rudy vis
          sportvisser
          • 01-02-2003
          • 656
          • merelbeke

          #5
          De Jos zijn vrouw heeft ermee gedreigd,dat ze van plan is te scheiden,tenzij hij de hengelsport opgeeft...Oei dat is minder leuk zegt Mc queen.Inderdaad,ik zal haar missen zegt Jos

          Reageer

          • Mc.Queen
            Sportvisser
            • 19-09-2003
            • 577

            #6
            Greetings Mc.Queen!!!
            Tot volgende Maandag!!!

            Reageer

            • kantvisser
              Bart Van Peborgh
              • 24-12-2002
              • 837
              • Koningskooikt

              #7
              Even wat anders

              Robson wou deze winter eens gaan vissen maar het was zeer koud en het had goed gevrozen, hij laade zijn visgerief in zijn wagen, en nam een fles jenever mee om zich warm te houden, de eerste vijver waar hij aankwam was volledig dichtgevroren, daar kon hij niet vissen, toch nam hij een slokje van zijn fles jenever, stapte terug in zijn wagen en zocht verder naar een visplaats, bij een volgende vijver het zelfde verhaal, vijver dichtgevrozen, nam daarom weer een slokje en hij reed verder, toen besloot hij om toch maar eens naar een kanaal te gaan zien, bij het kanaal aangekomen was het ook dichtgevrozen, hij nam weer een slok van zijn jenever, zo reed Robson een halve dag rond, had al aan vershillende plaatsen gestopt maar alles was dichtgevrozen, zijn fles jenever was ook al bijna halfleeg, toen besloot hij bij het volgende water dat hij tegen kwam te gaan vissen of het dicht lag of niet, zo gezegd zo gedaan, Robson komt een een water dat volledig dichtgevrozen is, neemt een grote slok van zijn jenever en begint een gat in het ijs te kappen, na een kwartiertje had een mooi gat, donk nog eens een jenever en hij begon te vissen, oppeens hoorde Robson een stem die zei: "wat doet gij op dat ijs", Robson keek rond en zag niemand, nam een slok en viste verder, toen hoorde hij weer die stem "wat doet gij daar op dat ijs" Robson keek nog eens rond zag niemand dronk zijn fles jenever uit en viste verder, toen hoorde hij terug die stem "hela manneke wat doet gij hier op dat ijs", Robson verschoot keek rond en vroeg wie zijt gij bent u god ofzo. Nee antwoorde de stem ik ben de uitbater van de ijspiste.

              Groeten van Kantvisser :lallen: :hammerhead:
              Groeten van Kantvisser

              Bart Van Peborgh
              Voorzitter Visclub: Moedige Kampers Berlaar
              Koning 2004

              http://mokabe.be

              Reageer

              • Jan Grijpstra
                Sportvisser
                • 09-10-2002
                • 646
                • Aalzum

                #8
                Haha die is leuk kantvisser.

                Robson, McQueen en Jos zijn met z'n drieën het bos in om te jagen. Ze hebben een mooi huisje gehuurd en besluiten daarom om de beurt te gaan jagen. Jos is het eerst aan de beurt, dus Jos op pad.. Na een tijdje lopen ziet Jos een olifant, dus hij pakt zijn buks, legt aan en op het moment dat hij wil schieten gaat er een elfje op zijn loop zitten. Van het geweer hé ()
                Het elfje zegt tegen Jos dat als hij die olifant niet afschiet hij een wens mag doen. Nou denkt Jos, ik verras mijn vrouwtje eens en wens een leuter van 25 cm. Dus zo gezegt zo gedaan, en Jos gaat huiswaarts met een voldaan gevoel in zijn broek.
                Dus Jos komt weer bij het huisje en vertelt zijn verhaal.
                De volgende dag is McQueen aan de beurt, en ook hij ziet die olifant, en net op het moment dat hij wil schieten komt het elfje weer tevoorschijn.
                Ook McQueen mocht een wens doen als hij de olifant niet schoot. Met het verhaal van Jos in z'n achterhoofd wenst McQueen een levensverwekker van maar liefst 50 cm. Helemaal in de wolken komt McQueen terug en doet verslag uit aan Jos en Robson.
                Vol goede moed gaat Robson de volgende dag op pad, ook Robson komt de olifant tegen en hij dacht direct aan het elfje. Ook hij legt zijn buks aan en op het moment dat hij wou schieten ging het elfje er weer op zitten. Robson was al dolgelukkig voordat het elfje zei dat ook hij eens wens mocht doen als hij de olifant in leven liet. Nou zegt Robson, ik had graag het geslachtsdeel van die olifant gehad, het elfje grinnikt even, knipt met haar vinger en.....
                .....ineens heeft Robson een vagina van maar liefst 75 cm.
                -------------------------------------
                Groeten van Jan

                Reageer

                • jos.holl

                  #9
                  ik kom niet meer bij

                  (eigenlijk vind ik dat je een extra sterretje verdiend hebt)

                  Jos

                  [Gewijzigd door jos.holl op vrijdag 7 maart 2003 @ 14:09]

                  Reageer

                  • lex

                    #10
                    Robson zit te vissen en mcqueen komt even kijken.
                    "Bijten ze?" vraagt hij.
                    "ja, maar je kan wel dichterbij komen hoor".

                    Lex.

                    Reageer

                    • Mc.Queen
                      Sportvisser
                      • 19-09-2003
                      • 577

                      #11
                      Ik ben toch weer blij met die 50cm.
                      Als ik alles samantel uit de mopjes zit ik toch al aan een goeie meter hoor!!!
                      Greetings Mc.Queen!!!
                      Tot volgende Maandag!!!

                      Reageer

                      • robson
                        Banned
                        • 30-12-2002
                        • 289

                        #12
                        Tof Manne ,
                        ik lig plat , er is wel enige gelijkenis ,ik neem soms wel een fles jenever mee en 25cm is dat kan ook kloppen ...en mijn snoeken die ik soms vang daar heeft idereen bang van en ik heb net mijn band vvervangen van de fiets dus ventieltjes ben ik ook tegengekomen ...

                        Reageer

                        • Henk
                          Komt net kijken
                          • 14-12-2002
                          • 56

                          #13
                          Mc.Queen,
                          1 meter maar??
                          Nu had ik toch wat anders gehoord.

                          Mc.Queen, Jos en Robson zaten al enkele uren te vissen, wat denk je, geen beetje gehad, nix, noppes, nada, nada, dus wat nu?
                          Ooit had men ergens iets gehoord over watertemperaturen in relatie met te verwachten vangsten.
                          De heren waren het snel eens, nu eerst de temperatuur opnemen, doch geen van drieën was in het bezit van een thermometer, wat nu??

                          Jos dacht dat het temperaturen van het water wel ongeveer net zo zou gaan als bij de vrouwtjes,,, met zijn eigen thermometertje (zijn piemeltje) dus.

                          Om het èèn en ander te kunnen vergelijken zouden Mc.Queen en Robson dan ook moeten temperaturen om zo tot een vergelijking te kunnen komen.
                          Alle drie de heren op hun knieën aan het water, hun piemeltje onder water voor 3 minuten.
                          Na de drie minuten zegt Jos; 't water is ongeveer 8 graden C.
                          Robson kwam zelfs op 8 1/2 uit.

                          Nu keken beiden vol verwachting naar Mc.Queen en vroegen; wel Mc.Queen, wat zegt u ervan?
                          Mc.Queen; hhummmmmmm 'kweet niet hoe warm of koud het water hier is maaaaaar,
                          weet nu wel hoe diep het is!!!
                          1 meter 25 riep ie nog, Jos en Robson vol verbazing het nakijken gevend.

                          Sportieve groeten Henk

                          Reageer

                          • Frederik
                            Specimen Hunter
                            • 05-01-2005
                            • 1734

                            #14
                            Wel mijne heren vissers het verschil tussen vissen en vossen er is namelijk geen verschil het is alle twee even vettig en even prettig.

                            Groetjes Frederik
                            Putvissertje


                            [Gewijzigd door Frederik op dinsdag 11 maart 2003 @ 18:21]

                            Reageer

                            • Mc.Queen
                              Sportvisser
                              • 19-09-2003
                              • 577

                              #15

                              Dit is een goeie Henk!!!
                              Greetings Mc.Queen!!!
                              Tot volgende Maandag!!!

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎