Elec-feederen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Christ

    Elec-feederen

    Electronisch feederen? Ja zeker dat begint er aan te komen.
    Met de huidige electronica en wat slimme dingen kan men bijna vol automatisch vissen. Alleen maar ingooien en weer ophalen.
    In het kort komt het hier op neer. De gevlogte lijn wordt elke 5cm geprepareerd met koolstof poeder.(carboneren) Nu kunnen we meten hoeveel snoer er bij ingooien door de ogen van de hengel gaat. De beugel van de molen wordt automatisch gesloten op de afstand die van te voren is ingesteld. (electronisch) We gebruiken dus geen lijnklip meer. Bij aanbeet wordt automatisch aangeslagen. De spoel draaid dan, tot maximaal 100cm, snoer op. Dit is ook handig bij karper vissen. De gevoeligheid voor de aanbeten kan men instellen.
    Ik wil met 8 setjes beginnen die door de vissers uit getest kunnen worden. Je moet wel je eigen hengel gebruiken, de rest is gratisch (in bruikleen)
    Enkele plaatsen zijn nog te verdelen. Wie mee wil doen moet zich vandaag, of voor morgen 10uur melden, omdat ik morgenvroeg de speciale baterijen in amerika moet bestellen. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.
    Groetjes
    Christ.
  • Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    • 30-12-2001
    • 12131
    • Albrandswaard

    #2
    :snicker:
    Zou de datum er wat mee te maken hebben gehad?
    :dancer:
    Visserslatijn Nederland
    http://www.visserslatijn.nl
    Sinds 1997...

    Nationaal HengelSportForum
    http://www.hengelsportforum.nl
    Sinds 2001...

    Reageer

    • Alex
      Komt net kijken
      • 06-02-2002
      • 77

      #3
      :hammerhead: Hehehehehehe, die Christ...gelukkig las ik het pas op 2 april!!!! Ik denk dat je ook een accu kunt gebruiken, maar dan wel met draaiende motor!!!

      Groetjes Alex.
      Ik sport 3x in de week, maar val helaas niet af! Lang leve de hengelsport!

      Reageer

      • postf02

        #4
        Nou,nou, dit lijkt wel future, of toch niet??

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎