Registratie.

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Jans
    Toekomstig expert
    • 13-03-2004
    • 272
    • Drenthe

    Registratie.

    Moi,

    Hoe kan ik mijn registratie ongedaan maken.
    Er is altijd iemand die nog minder vangt.
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

    #2
    slimste om te doen is even een pb-tje te sturen naar de forummanager met je verzoek.

    maar mag ik vragen waarom jij je account wil opzeggen ?

    Reageer

    • reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3497
      • Asten

      #3
      Dat wil je toch niet echt ??
      Groeten

      Frank

      2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

      Reageer

      • Jans
        Toekomstig expert
        • 13-03-2004
        • 272
        • Drenthe

        #4
        Moi,

        Waarom, omdat er op dit moment maar een tien of vijftiental mensen zijn die regelmatig posten, sommigen daarvan doen dit blijkbaar zo graag dat ze zelfs op zich zelf reageren.
        Ik spreek dan vooornamelijk over het witvisforum en aanverwante zaken, de rest lees ik zelden.
        Ook is men erg bedreven in het vakkundig om zeep helpen van een topic, na een paar serieuze reacties gaat het meestal al nergens meer over, spreken mensen elkaar op een belerend toontje toe of maken elkaar het leven zuur.
        Neem als voorbeeld de laatste paar reacties in de fototopic.

        Ik zou natuurlijk gewoon kunnen stoppen met het plaatsen van reacties, mar door het beeindigen van m'n registratie komt de boodschap dat voor mij de lol er op dit moment af is mischien wat duidelijker over.

        Gegroet, en bedenk,
        Er is altijd iemand die nog minder vangt.

        Reageer

        • hbtje
          Sportvisser
          • 02-02-2005
          • 773
          • heerde

          #5
          Jans ik deel die woorden ook met jouw hoop dat diegene die ze aan gesproken voelen het nu eindelijk ook eens in zien,en dat we weer van elkaar kunnen leren.
          Een discussie is leuk maar het gaat gewoon vaak nergens om,maarJans geef de moed niet op.
          groet hbtje
          wordt geen crimineel de overheid duldt geen concurrentie

          Reageer

          • spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Jans
            Moi,

            Waarom, omdat er op dit moment maar een tien of vijftiental mensen zijn die regelmatig posten, sommigen daarvan doen dit blijkbaar zo graag dat ze zelfs op zich zelf reageren.
            Ik spreek dan vooornamelijk over het witvisforum en aanverwante zaken, de rest lees ik zelden.
            Ook is men erg bedreven in het vakkundig om zeep helpen van een topic, na een paar serieuze reacties gaat het meestal al nergens meer over, spreken mensen elkaar op een belerend toontje toe of maken elkaar het leven zuur.
            Neem als voorbeeld de laatste paar reacties in de fototopic.

            Ik zou natuurlijk gewoon kunnen stoppen met het plaatsen van reacties, mar door het beeindigen van m'n registratie komt de boodschap dat voor mij de lol er op dit moment af is mischien wat duidelijker over.

            Gegroet, en bedenk,
            ja verstandig ga ik ook doen ,misschien voor jou dan weer een rede om te blijven ik word hier toch zout van steeds dezelfde persoon op mijn dak ,het blijft toch zwart/wit die discussie.
            en ik word er agressief van.
            ik vermaak me zonder dit forum ook wel hoor
            dus veel plezier allemaal en de mazzel

            Reageer

            • antoinette
              Specimen Hunter
              • 13-11-2005
              • 1926
              • oudenhoorn

              #7
              Ik was er al bang voor dat daarom de forumgangers weg zouden blijven, het klopt inderdaad dat er een aantal bezig zijn een boel topics (en dus ook de sfeer van het forum) vakkundig om zeep te helpen, weet dat de moderators en de forummanager hier heel druk over nadenken dit in het juiste vat te gieten. Enigste wat ik kan doen in deze, is hopen dat die mensen eindelijk eens volwassen worden, je hebt namelijk altijd de keus om NIET te reageren, en daardoor de eer aan jezelf te houden, en bijkomend voordeel: de topic wordt dan niet om zeep geholpen.

              Reageer

              • Eduard
                Moderator
                • 11-08-2004
                • 3278
                • Sappemeer

                #8
                Inderdaad, ik hoop dat men nog even blijft volhouden, zoals Antoinette schreef: Achter de schermen wordt er druk overlegd om op de juiste manier te reageren zodat we iedereen te vriend houden.
                groet,
                Eduard

                Reageer

                • tester
                  Maas en Waal visser
                  • 06-03-2004
                  • 2596
                  • Son

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
                  Inderdaad, ik hoop dat men nog even blijft volhouden, zoals Antoinette schreef: Achter de schermen wordt er druk overlegd om op de juiste manier te reageren zodat we iedereen te vriend houden.
                  het is me wat Warhead weg kon je zo lekker mee kletsen
                  met de interland heb ik nog gevragen hoe erg het nou was met zijn ( warhead ) het viel mee we hebben er nog een pilsje op gedronken

                  nu Jans toch ook niks mis mee volgens mij nog eens het drijfvermogen van
                  dobbers en antennes mee doorgezaagd leuk om mee te praten

                  en als je dan de plank mis slaat word er net zo lang gepraat tot duidelijk is waarom niks mis mee

                  ik lees de reactie,s om er van te leren en (dat IS NU HET PROBLEEM)
                  er zijn mensen die veel weten en er zijn er die alles nog moeten leren
                  en dat geld voor het vissen als de omgangs normen
                  als we dat kunnen koppelen hoef ik niet meer zoveel reactie,s te lezen om iets te leren
                  bij voorbaad dank
                  gr Gerard

                  Reageer

                  • Eduard
                    Moderator
                    • 11-08-2004
                    • 3278
                    • Sappemeer

                    #10
                    Precies Tester, het forum is er om van te leren, zonder arrogantie van wie dan ook. Tot nu toe was er in mijn ogen een 'welkome sfeer'. Iedereen, ongeacht of hij/zij kon vissen, kon vragen en kreeg serieus antwoord, in ieder geval een antwoord waar hij/zij mee verder kon, zonder het gevoel te krijgen dat hij/zij maar een dom iemand was, gevangen op woorden, spelfouten of onwetendheid. Helaas is die sfeer een beetje zoek en kan ik mij voorstellen dat er mensen zijn die daarom liever wegblijven. Heel jammer, want zo zou het niet mogen zijn.
                    Maar omdat ik van mening ben dat het forum voor iedereen is, dus óók voor de eventuele aanstichters van deze problemen, is de oplossing niet zo eenvoudig. Als moderators staan wij nu voor een dilemma. Je wilt iederen te vriend houden. Mocht dat echter niet lukken, gaat bij mij wel het ideaal van een open forum voor top- en recreatievisser boven het belang van een enkele individu, maar tot die tijd, nogmaals heb geduld, er word aan gewerkt, maar met de botte bijl gaan hakken is vooralsnog geen optie.....
                    groet,
                    Eduard

                    Reageer

                    • antoinette
                      Specimen Hunter
                      • 13-11-2005
                      • 1926
                      • oudenhoorn

                      #11
                      wat ikzelf erg laag bij de grond vindt en ook een zwakte van degeen die het doet (schijnbaar kan diegeen niet op een normale manier zijn mening geven cq onderbouwen) is het herhaaldelijk hatelijke opmerkingen plaatsen, of over spellingsfouten struikelen, dit getuigd niet van volwassenheid, dit soort gedrag is erop berust iemand ff lekker af te zeiken, nou neem van mij maar aan dat daar hard achter de schermen over nagedacht wordt, zulk gedrag is ontoelaatbaar !!

                      Reageer

                      • Sido
                        Sportvisser
                        • 06-09-2005
                        • 801
                        • dorpje aan franekervaart

                        #12
                        Misschien zou er een regel moeten komen (als die er nog niet is) dat mensen die niet 'normaal' kunnen reageren een (tijdelijke) ban krijgen...? (oid.)
                        Sido
                        ____
                        HSV: De Deinende Dobber

                        Reageer

                        • Forummanager
                          Visserslatijn Nederland
                          • 30-12-2001
                          • 12131
                          • Albrandswaard

                          #13
                          Wees niet bevreesd, die afspraak is reeds gemaakt en zal ook worden toegepast indien nodig...
                          Visserslatijn Nederland
                          http://www.visserslatijn.nl
                          Sinds 1997...

                          Nationaal HengelSportForum
                          http://www.hengelsportforum.nl
                          Sinds 2001...

                          Reageer

                          • janb
                            jan b
                            • 21-11-2005
                            • 1982
                            • 't Nieuweland

                            #14
                            Ikzie het allemaal niet zo zwaar ,in iedere discussie gaat het er wel eens heet aan toe[de 2e kamer bv] en we leven in een land van waar je mag zeggen wat je dwars zit En elkaar afzeiken zou dus moeten kunnen Ik hou wel van een beetje harde discussie Het zou wel prettig zijn als het kon, maar je kan nu eenmaal niet ieder een te vriend houden En dan de vis wereld ,kei harde mannen ,en enkele vrouwen een beetje zielig gaan zitten doen als het eens een beetje hard aan toe gaat Ja we moeten nu toch echt de forum menager in lichten ,dat vind ik wel zo zielig ,Joh die mannen zo als de brielse maas liefhebber Douwe en de spuiliefhebber ,om er maar eens een stuk of wat tenoemen ,je gelooft toch niet dat zulk soort mannen wakker ligt van een lekker woord spelletje Die genieten daar van Ik bemoei mij er ook niet mee maar ik kan er gelukkig de humor wel van in zien Zet ze naast elkaar in de kroeg op een bar kruk Dan denk ik dat je in tijden niet zo gelachen hebt
                            Ik vind het op het forum nog steeds heel erg leuk
                            Groeten van Jan de visser

                            Reageer

                            • Douwe
                              NHSF lid van verdienste
                              • 01-07-2006
                              • 3136
                              • Leeuwarden

                              #15
                              Jan je moet niet alles verraden dan is er niets meer aan, je weet ongetwijfeld dat je boven op de waarheid zit.
                              Ik drink geen alcohol toch zou ik wel aan de bar willen zitten met de heren.
                              Vissen is een hobby geen religie!

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎