Grote feedermolen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Frits
    gebruiker
    • 22-07-2004
    • 231
    • Papendrecht

    Grote feedermolen

    Ik ben van plan om een andere molen te kopen voor op de X-Heavy feeder. Mijn huidige molen bevalt wel, maar op grote afstanden is de inhaal capaciteit te klein ( 80 cm per slag) De nieuwe molen moet minstens 100 cm per slag inhalen.

    Ik heb er echter maar een beperkt bedrag voor over (120 Euro) De duurste Daiwa's en shimano's vallen dan wel af. Graag hoor ik van jullie welke molens (in deze prijsklasse) jullie naar tevredenheid gebruiken. Het moet wel een merkmolen (b.v Tica, Okuma, Abu en de eerder genoemde merken) zijn, dit ivm reparatie en garantie.

    Wellicht heeft een van jullie wat in de aanbieding??

    Alvast bedankt voor de reactie's

    Frits
  • Deputy
    Sportvisser
    • 04-02-2002
    • 606
    • Lille

    #2
    Bets wachten tot een grote beurs.
    Zo waren er bv. op de VISMA zeer goeie koopjes te doen van grote molen van bekende merken
    groetjes van Deputy Dog

    ---------------------------
    http://www.deputy.bewoner.antwerpen.be/
    http://www.marcelvandeneynde.be

    Reageer

    • Fishbone
      Vaste stok & Feeder
      • 14-07-2004
      • 217
      • Ridderkerk

      #3
      Frits,

      De Tica Dolphin SE8000 haalt 115cm per slag aan lijn binnen, en is onder de 120 Euro te koop in Rotterdam. Het is eigenlijk een zeemolen, maar wordt ook door feedervissers gebruikt. Ik gebruik er zelf ook een voor afstanden van meer dan 50 meter in combinatie met gevochten lijn. Het enige nadeel is het hoge gewicht, hij moet echt op een zware hengel anders is de balans ver te zoeken. Voor de rest een prima molen voor het zware (feeder)werk.

      Fishbone


      [Gewijzigd door Fishbone op 06-12-05 at 07:15 PM]
      Groeten,

      Fishbone

      Reageer

      • Frits
        gebruiker
        • 22-07-2004
        • 231
        • Papendrecht

        #4
        Bedankt Fishbone, een aantal vissers bij ons op de club zijn zeer te spreken over Tica en Rotterdam is dichtbij mijn woonplaats.



        gr.

        Frits

        Reageer

        • sven
          Met enige kennis...
          • 17-10-2003
          • 396
          • Venlo

          #5
          Hoi,

          Vorig jaar heb ik voor mijn heavy feeder de okuma epix bait feeder 65 gekocht,eigenlijk een karpermolen,maar hij bevalt me prima!!
          groeten sven

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎