Keuze Feeder

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • arien
    Newbie
    • 25-08-2006
    • 25
    • Rhenen

    Keuze Feeder

    Hee,

    Ik wil graag een nieuwe feeder er bij kopen, deze wil ik dus ook gaan gebruiken om wedstrijden te gaan vissen.
    Ik heb nu een Browning bob nudd feeder hele goede hengel, maar vind hem soms wel heel erg zenuwachtig .
    Wil nu graag een hengel hebben die voor al boven in de hengel een hoop actie hebt, en onderin iets stijver is.
    Wat is dan een goede keus

    hoor het wel
  • jpter
    Komt net kijken
    • 28-12-2004
    • 87
    • sint truiden

    #2
    misschien de browning syntec koc als je toch nu met dit merk vist ik ken iemand die er eentje bezit en hij vind hem zeer goed
    groetjes Jean Pierre
    feedergek

    Reageer

    • brielsemaasliefhebber
      vis gek
      • 06-06-2006
      • 1231
      • Brielle

      #3
      Ik zelf vis met een tricast trophy triune,is een vrij stugge hengel maar heb er ook een paar glas toppen in pas gemaakt.Bevalt mij super kan er mee op afstand vissen en als ik kort bij vis haal ik het tussen stuk er uit en zet een glas top in.Dan heb ik een soort van picker.
      GROETEN VAN EEN VIS GEK

      Reageer

      • Tony123
        De eenzame visser
        • 20-12-2004
        • 38

        #4
        Dit is wat men noemt een fast taper geloof ik . Een hengel daarentegen die over de volledige blank krom trekt heeft een parabolische actie.

        groeten

        Reageer

        • fred de visser
          Frequent aanwezig
          • 25-01-2006
          • 225
          • den haag

          #5
          Een hengel die precies heeft wat jij zoekt is de peter v/d willik 3.90 competition feeder,geweldige stok
          een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎