slecht weer

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • gerard de niet
    Komt net kijken
    • 17-09-2006
    • 52
    • delft

    slecht weer

    vandaag gevist op havenhoofd van scheveningen wk 4 tot 5 af en toe een regenbui behoorlijk slecht en na 5 uur gestopt de vangst 2 gulletjes on ge veer 35 centimeter
  • de bomber
    Harley davidson freak
    • 21-06-2006
    • 151
    • castricum

    #2
    Nou gerard das niet veel. Maar iets is toch altijd beter dan niets toch? Bekijk het zo ;wat had je in die 5 uur anders kunnen doen? Thuis zitten hangen, zappen, geld uitgeven. Het is toch lekker op het strand naar je hengel kijken kop koffie er bij broodje enz. dat is toch het lekkere leven niet? Bij ons in castricum is het de laatste tijd ook wat minder, maar ik ga gewoon door. gemiddeld 6 vissen per 5 uur. Ik wens je suc6 met het vissen en wie weet zien we elkaar aan de waterkant.
    groetjes de Bomber
    mvg, de bomber

    Reageer

    • gerard de niet
      Komt net kijken
      • 17-09-2006
      • 52
      • delft

      #3
      ja sven aan de waterkant is het toch altyd goed verblijven,jammer zaterdag word het niets zuid wk 7=8 mogelijk 9,maart 2007 ga ik naar zuid afrika naar amanzimtottie (nabij durban) is goed vissen daar vanaf strand,ik ben nu al bezig met spullen inpakken en weer uitpakken, de spanning is er al , maar nog 14 weken te gaan, sven de groeten en vang ze

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎