Afstand/diepte voor grotere snoeken

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ws
    Komt net kijken
    • 05-03-2006
    • 80
    • Oirschot

    Afstand/diepte voor grotere snoeken

    Wat is de beste plaats voor het vangen van de grotere snoeken op vijvers, enkele meters afstand van de kant tegen de waterplanten aan of op grotere afstanden in de diepere delen en heeft dit te maken met de temperatuur? Wat zijn jullie ervaringen?
  • visseninpolen
    Met enige kennis...
    • 01-01-2005
    • 301
    • wichmond

    #2
    tja, dat lijkt echt heel erg te verschillen. mijn metrsnoek ving ik vlak langs de kant, terwijl je in bladen leest over groot diep water en heel groot aas. Ik weet t niet....
    ryby ryby ryby i duzo ryb

    Reageer

    • Laurens de Waard
      Newbie
      • 06-12-2006
      • 8
      • Sliedrecht

      #3
      Probeer het eens op opvallende stekken, zoals onder bruggen, tussen bomen, onder boten, lelies, duikers, of waarvan je weet dat het opeens dieper / ondieper wordt...
      En ja, de kanten zijn en blijven ook interessant!

      Reageer

      • stuf
        Newbie
        • 08-02-2007
        • 26

        #4
        grote snoeken zouden als het goed i over het algemeen dieper moeten liggen alhoewel ik hier zelf geen klap van geloof.
        zo zeggen ze ook dat grote snoeken veelal aas eters zijn omdat ze zo groot en log zijn (ook onzin) dus ik denk gewoon puur geluk alhoewel als je echt gericht op de grote dames wilt gaan vissen je toch wel weer het best kunt doodazen is mijn ervaring daarmee haal je toch net wat mooiere snoeken eruit
        het zal mij aan m'n reet roesten wie je broer is! er wordt hier niet meer over het water gelopen

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎