Jvs

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ws
    Komt net kijken
    • 05-03-2006
    • 80
    • Oirschot

    Jvs

    Wat is jullie mening over JVS feeder hengels en wat over JVS in het algemeen?
  • Theo de Kreij
    VOERBOER
    • 03-06-2003
    • 2345
    • Zoetermeer

    #2
    In verhouding met de prijs is het prima materiaal. En dan die kleuren, ik was toch al weg van die John Player Special kleurstellingen.
    Mvrgr,

    Theo de Kreij.

    ********************************
    Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
    ********************************

    www.peche-tackle-europe.com

    Reageer

    • jeroenk
      zolang er geen ijs ligt..
      • 27-12-2005
      • 1490
      • Oldebroek

      #3
      over de kwaliteit van feeders kan ik niks zeggen. de tassen, foudraals enz. zijn ronduit slecht MI. de stiksels gaan snel kappot, en de stof is op sommige plekken te dun.
      en met het uitschuifbare plateau heb ik helemaal een slechte ervaring, de service was echter wel goed, ik kreeg gelijk geld terug.

      Reageer

      • reijntjes
        Swingt(o)(i)pper
        • 12-12-2005
        • 3497
        • Asten

        #4
        Jeroen,

        Ik heb een foudraal die altijd vol beladen is maar gaat niet kapot !
        Volgens mij krijg je een paar jaar garantie op de rits enzo.
        Groeten

        Frank

        2015 de Belgen verslagen in eigen huis
        2016 walk-over Blauforlaet !
        2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
        2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
        2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

        Reageer

        • Frits
          gebruiker
          • 22-07-2004
          • 231
          • Papendrecht

          #5
          De foudraal blijft bij mij ook goed, toch zit er wel kwalitieitsverschil tussen de verschillende artikelen van JVS. De waadpakken zijn echt drama. Ik heb in 1 jaar tijd 3 pakken gehad allemaal lek op dezelfde plaatsen (kniestukken en kruis) Ook mede vissers met dit waadpak hadden dezelfde lekkage.

          Ik heb de indruk dat JVS zijn producten aan het verbeteren is en dat de mindere kwaliteit artikelen geruimd worden voor kwaliteitsartikelen. Bijvoorbeeld de JVS box.

          De feeders gaan echter al geruime tijd mee, het enige commentaar was dat de toppen slecht leverbaar waren, maar volgens mij is dat nu opgelost.

          Veel visplezier

          Reageer

          • Kosmozz
            Match en Feeder
            • 25-07-2005
            • 1959
            • Hannut

            #6
            Feeders zijn best goed. Ik vind ze alleen lichter aanvoelen dan dat erop staat, vond een verkoper bij raven ook. Zelf heb ik de match holdall foudraal. Degelijk ding, maar heeft wat nadelen zoals hierboven al genoemd. De viskisten vind ik niet mooi afgewerkt. Tja en de kleur, daar kom je niet onderuit he
            Carpe Diem

            Reageer

            • jeroenk
              zolang er geen ijs ligt..
              • 27-12-2005
              • 1490
              • Oldebroek

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door reijntjes
              Jeroen,

              Ik heb een foudraal die altijd vol beladen is maar gaat niet kapot !
              Volgens mij krijg je een paar jaar garantie op de rits enzo.
              heb zelf geen foudraal gehad van JVS, wel een paar tassen. heb echter verschillende mensen horen klagen over JVS foudralen. als ik me niet vergis heeft rickie er ook wat aan laten naaien zodat het ding wat steviger is.
              nog iets wat slecht is van JVS: de paraplu's heb er een die lichtjes lekt (alleen als het erg hard regent word het irritant). maar tijdens wedstrijden heb ik mannen horen klagen die er al drie nieuwen hebben gekregen, vanwege het lekken.

              Reageer

              • rickie
                hoe kouder hoe beter
                • 18-11-2005
                • 2377
                • Oldebroek

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door jeroenk
                heb zelf geen foudraal gehad van JVS, wel een paar tassen. heb echter verschillende mensen horen klagen over JVS foudralen. als ik me niet vergis heeft rickie er ook wat aan laten naaien zodat het ding wat steviger is.
                nog iets wat slecht is van JVS: de paraplu's heb er een die lichtjes lekt (alleen als het erg hard regent word het irritant). maar tijdens wedstrijden heb ik mannen horen klagen die er al drie nieuwen hebben gekregen, vanwege het lekken.
                klopt, mn moeder heeft er n stukkie sky onderaan genaait, wat inmiddels ook alweer aan vervanging toe is.

                De plu heb ik een jaar geleden al weggemieterd

                Reageer

                • SvVoorden
                  Sportvisser
                  • 26-07-2002
                  • 747
                  • Woerden

                  #9
                  Ik heb een carry all tas van JVS. Die gebruik ik al 3 jaar en hij begint wel te slijten maar de tas is altijd zwaar beladen en wordt veel gebruikt.

                  Ik heb onlangs een water en winddichte jas + overal gekocht maar die regende de eerste keer gelijk door en heb een nieuwe gehad maar die zal ook wel doorregenen. Nadeel van die pak is de rits die moeilijk dichtgaat en dat het pak niet in de wasmachine mag.
                  JVS kleuren vind ik wel mooi.

                  Vlgs mij zijn de hengels prima en ik vindt de JVS spullenover het algemeen gezien goed op een paar produkten na. Leeftnetten ben ik ook niet laaiend over, slechte verbindingen, maar misschien wordt het beter met de jaren.
                  Sjaak van Voorden

                  Reageer

                  • rickie
                    hoe kouder hoe beter
                    • 18-11-2005
                    • 2377
                    • Oldebroek

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door SvVoorden
                    Ik heb een carry all tas van JVS. Die gebruik ik al 3 jaar en hij begint wel te slijten maar de tas is altijd zwaar beladen en wordt veel gebruikt.

                    Ik heb onlangs een water en winddichte jas + overal gekocht maar die regende de eerste keer gelijk door en heb een nieuwe gehad maar die zal ook wel doorregenen. Nadeel van die pak is de rits die moeilijk dichtgaat en dat het pak niet in de wasmachine mag.
                    JVS kleuren vind ik wel mooi.

                    Vlgs mij zijn de hengels prima en ik vindt de JVS spullenover het algemeen gezien goed op een paar produkten na. Leeftnetten ben ik ook niet laaiend over, slechte verbindingen, maar misschien wordt het beter met de jaren.

                    jvs had er wel wat meer uit kunnen halen, vooral omdat het spul er superstrak uit ziet.

                    Reageer

                    • karperkoning
                      Karpervisser!
                      • 13-12-2005
                      • 878
                      • AELSE

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jeroenk
                      over de kwaliteit van feeders kan ik niks zeggen. de tassen, foudraals enz. zijn ronduit slecht MI. de stiksels gaan snel kappot, en de stof is op sommige plekken te dun.
                      en met het uitschuifbare plateau heb ik helemaal een slechte ervaring, de service was echter wel goed, ik kreeg gelijk geld terug.

                      hey jeroen elk product is tog wat anders ik heb zelf het uitschuifbaar plateau en nooit problemen mee gehad en mijn foudraal is ook nog heel en werkt uitstekend,dat er toevallig bij zitten die niet werken of kapot zijn os altijd wel....
                      en wat was je slechte ervaring dan met het plateau?

                      Ralph
                      http://www.carpteamelsloo.tk

                      http://www.hsv-juliana.tk

                      Helemaal Karpervisser !!!
                      Karp Fishing 4 live!

                      De groeten
                      Ralph

                      Reageer

                      • ws
                        Komt net kijken
                        • 05-03-2006
                        • 80
                        • Oirschot

                        #12
                        Zelf ben ik zeer tevreden over mijn JVS feeder (4+5).

                        Over het uitschuifbare plateau van JVS ben ik wat minder tevreden. Bij het eerste gebruik scheurde direct een las. Ik ben terug naar de winkel gegaan en kreeg een nieuwe. Dit plateau gebruik ik nu ongeveer een jaar. Al na een paar keer vissen begonnen de spijlen van de voetensteun door te buigen. Ondanks dat het plateau vrij zwaar is, is het dus niet echt degelijk.
                        Aangepast door ws; 17-11-2006, 20:09.

                        Reageer

                        • Roha
                          pennenbouwer
                          • 18-04-2005
                          • 1175
                          • Nijverdal

                          #13
                          De vaste stokken komen uit Engeland en worden oorspronkelijk daar door Daiwa gefabriceerd. Mooie hengels die qua kwaliteit/prijsverhouding prima bevallen. Er schijnen nieuwe series JVS/Daiwa- stokken uit te komen die ook aantrekkelijk geprijsd zijn. Op de beurs in Utrecht zouden ze al te zien en voelen zijn.

                          (Nee; ik word niet gesponsored door Jan en Ja; ik ben zeer gecharmeerd door Daiwa)
                          Groet'n,

                          Ronald


                          ><((('<><((('<><((('>
                          www.dobberbouw.nl

                          Reageer

                          • ws
                            Komt net kijken
                            • 05-03-2006
                            • 80
                            • Oirschot

                            #14
                            Wanneer is die beurs in Utrecht ook alweer? Is dat niet in maart ofzo?

                            Reageer

                            • karperkoning
                              Karpervisser!
                              • 13-12-2005
                              • 878
                              • AELSE

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door ws
                              Zelf ben ik zeer tevreden over mijn JVS feeder (4+5).

                              Over het uitschuifbare plateau van JVS ben ik wat minder tevreden. Bij het eerste gebruik scheurde direct een las. Ik ben terug naar de winkel gegaan en kreeg een nieuwe. Dit plateau gebruik ik nu ongeveer een jaar. Al na een paar keer vissen begonnen de spijlen van de voetensteun door te buigen. Ondanks dat het plateau vrij zwaar is, is het dus niet echt degelijk.
                              Dit is inderdaad wel zo
                              de mijne buigt ook een beetje door.
                              maar voor de rest gaat ie volgend seizoen nog wel mee
                              dan kijken voor rive

                              Ralph
                              http://www.carpteamelsloo.tk

                              http://www.hsv-juliana.tk

                              Helemaal Karpervisser !!!
                              Karp Fishing 4 live!

                              De groeten
                              Ralph

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎