visplato toebehoren

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Robin
    Vaste stok & Feeder
    • 26-11-2006
    • 490
    • Meerssen

    visplato toebehoren

    Hoi allemaal,

    Ik ben al enige tijd op zoek naar een visplateau.
    mijn voorkeur gaat uit naar een 4 potig traanplaat plateau. Mijn vraag is: "Wat voor een Feedersteun kan ik het beste kopen voor op de feederarm?"

    In de hengelsport zaak hangt namelijk een muur vol steunen maar wat is een fijne alround steun voor te feederen op snelstromend water ( de Maas - en of Grensmaas)

    Hopelijk kan iemand mijn vraagje beantwoorden
    Groetjes Robin
    groetjes Robin

    "De beste tijd moet nog komen"
  • rickie
    hoe kouder hoe beter
    • 18-11-2005
    • 2377
    • Oldebroek

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door Robin
    Hoi allemaal,

    Ik ben al enige tijd op zoek naar een visplateau.
    mijn voorkeur gaat uit naar een 4 potig traanplaat plateau. Mijn vraag is: "Wat voor een Feedersteun kan ik het beste kopen voor op de feederarm?"

    In de hengelsport zaak hangt namelijk een muur vol steunen maar wat is een fijne alround steun voor te feederen op snelstromend water ( de Maas - en of Grensmaas)

    Hopelijk kan iemand mijn vraagje beantwoorden
    Groetjes Robin
    wat ik kan zeggen: koop niet dat x2 plateau van vlemmix/raven, want die had ik met 2 keer vissen naar z'n grammelatosies.....

    steun:

    Reageer

    • reijntjes
      Swingt(o)(i)pper
      • 12-12-2005
      • 3497
      • Asten

      #3
      Dat is de steun maar wat is nu een goede feeder arm voor de steun !?
      Groeten

      Frank

      2015 de Belgen verslagen in eigen huis
      2016 walk-over Blauforlaet !
      2017 Nipt verloren in Booischot maar volgend jaar gaat de zegereeks weer door!
      2018 smadelijke nederlaag in Blauforlaet
      2019 Nipt verloren in Beerse maar niet naar huis gevist !

      Reageer

      • Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

        #4
        Ik zou niet volledig traanplaat doen, veel te zwaar! Ik heb half traanplaat en half aluminium balkjes voor de voeten. Kun je halen bij Sanders Hengelsport, zie site. Ik zou wel een feederam nemen met extra 2 poot ondersteuning die los staat van het plato anders wiebelt ie als een gek. Zelf heb ik er 1 van Boss. Prima ding. Kijk anders eens naar een Techniworks steun of de Zammataro feedersteun.
        Carpe Diem

        Reageer

        • sando612
          Frequent aanwezig
          • 08-11-2005
          • 121
          • limburg

          #5
          die plateau van JVS trekt ook op geen .....
          3 keer gebruikt en al stuk

          Reageer

          • Robin
            Vaste stok & Feeder
            • 26-11-2006
            • 490
            • Meerssen

            #6
            kun je niet beter een plateau nemen met geperforeerde plaat ipv traanplaat. ?
            naar mijn mening heeft geperforeerde plaat voordeel. minder glad en er blijft geen water op het plateau staan.
            groetjes Robin

            "De beste tijd moet nog komen"

            Reageer

            • spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

              #7
              voor de rivier een zwaar plateau met o% speling dat muur en muurvast staat van onverwoestbare kwaliteit omdat je meestal op keien zit.
              een feederarm van een zware alu schuifpijp met daaromheen een verstelbare losse ring waarop je 2 verstelbare zware banksticks kunt schroeven.
              en de feederrest neem ik op de rivier het liefst met opstaand zijkanten i.v.m het van de steun rukken of stromen.

              ik heb er een hoop hoor maar onlangs die nieuwst foam feederrest van preston gekocht ,is een mooie voor dat werk.

              oja en alles waar jvs op staat gewoon in de winkel laten liggen die droeve troep,dat er nog mensen zijn die die shit kopen.

              een plateau liet ik op wens maken door een knutselaar en anders via de winkelier bij techniworks maar doen ,een goed plateau kun je een leven mee doen.

              Reageer

              • Theo de Kreij
                VOERBOER
                • 03-06-2003
                • 2345
                • Zoetermeer

                #8
                Mannen (sommige dan toch), ik heb het al eens eerder verhaald op het forum, maar als je ooit nog eens gesponsord wilt worden, moet je stoppen met het afkraken van merken en dergelijke. Dat schept bepaald geen vertrouwen. Oke, je mag je mening hebben, maar je gooit je eigen glazen in en word als je niet uitkijkt ook ongeloofwaardig. Waar men een hekel aan heeft is het 'met de wolven in het bos meehuilen'.
                Ik heb het al eerder meegemaakt met iemand die maar interessant bleef doen door Tri-cast af te zeiken. Constant klagen over een topmerk waar al duizenden van verkocht zijn. En toen kreeg hij de kans op sponsoring door een ander merk ..................... je raad het al. Hij is subiet afgeschoten op basis van altijd maar klagen en klagen en klagen, terwijl hij juist dacht dat door het afkraken van het ene merk, het andere merk hem wel zou willen hebben. Foutje bedankt!
                Mvrgr,

                Theo de Kreij.

                ********************************
                Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
                ********************************

                www.peche-tackle-europe.com

                Reageer

                • janb
                  jan b
                  • 21-11-2005
                  • 1982
                  • 't Nieuweland

                  #9
                  Dus Theo dan is gesponserd worden een kwestie van zwiegen en ja knikken Maar ik ben wel met je eens dat kritiek opbouwend moet zijn ,zo maar wat roepen dat lukt de meeste wel Maar een eventuele sponser naar de mond praten nooit van z'n lang zal ze leven Dan ga ik maar merkloos door het vissers leven Bevalt mij tot nu toe ook wel goed hoor Ik hoef in ieder geval tegen niemand dank u wel tezeggen En dat is ook wat waard


                  Groeten van Jan de visser

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #10
                    ja dat is het mooie van de vrije wedstijdvisser die kan kopen en vissen waarmee hij wil,en als hij jvs spullen kud vind kan hij dat gewoon zeggen want dat is ook zo , ik zit niet op een koreaanse sponsor te wachten.

                    als je armlastig bent is het handig voor de rest zie ik er geen nut in professional word je hier toch niet.

                    het zal ff lekker worden dan moet je zoals janb zei de sponsor maar naar de mond praten om maar in het pulletje te blijven vallen.

                    vissen is en blijft een individuele sport,dat team vissen daar kan ik niks mee.

                    ik trek graag mijn eigen plan en mijn eigen materialen en die zijn van alle topmerken bijeen.

                    dat geneuzel over dat sponsoren sommigen doen werkelijk of dat het mooiste is wat je kunt bereiken

                    Reageer

                    • rickie
                      hoe kouder hoe beter
                      • 18-11-2005
                      • 2377
                      • Oldebroek

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                      ja dat is het mooie van de vrije wedstijdvisser die kan kopen en vissen waarmee hij wil,en als hij jvs spullen kud vind kan hij dat gewoon zeggen want dat is ook zo , ik zit niet op een koreaanse sponsor te wachten.

                      als je armlastig bent is het handig voor de rest zie ik er geen nut in professional word je hier toch niet.

                      het zal ff lekker worden dan moet je zoals janb zei de sponsor maar naar de mond praten om maar in het pulletje te blijven vallen.

                      vissen is en blijft een individuele sport,dat team vissen daar kan ik niks mee.

                      ik trek graag mijn eigen plan en mijn eigen materialen en die zijn van alle topmerken bijeen.

                      dat geneuzel over dat sponsoren sommigen doen werkelijk of dat het mooiste is wat je kunt bereiken
                      dat ben ik eerlijk gezegd, best wel met je eens!

                      Reageer

                      • Voorn
                        Newbie
                        • 26-01-2005
                        • 31
                        • Vlijmen

                        #12
                        Een plateau van techniworks staat als een rots met prima potenvastzetters , een feederarm hiervan erbij met mogelijkheid voor een 2 poots afstelling , kost wat meer maar is ijzersterk

                        Reageer

                        • brielsemaasliefhebber
                          vis gek
                          • 06-06-2006
                          • 1231
                          • Brielle

                          #13
                          Ik heb zelf mijn plato gemaakt,voor mij is er geen betere.Het voordeel als je hem zelf maakt is dat je hem kan maken naar je eigen wensen.Wat betreft de knoppen om je poten vast te zetten,daar heb je schitterende knevels voor,vaster kan je iets niet zetten zonder die knevels.ben samen met de spuiliefhebber en janb altijd en elke dag maar aan het verzinnen en bedenken hoe het nog beter kan.Maar er zit weer wat te broeien dus gaan we weer aan de slag.Nou succes met het kopen van je plato,en anders horen we het wel of wij er 1 moeten gaan maken voor je hahahaha.
                          GROETEN VAN EEN VIS GEK

                          Reageer

                          • janb
                            jan b
                            • 21-11-2005
                            • 1982
                            • 't Nieuweland

                            #14
                            nou een plateau voor onder de een of andere voerkist is dat misschien wat Brielsemaas liefhebber ha ha

                            Groeten van Jan de visser

                            Reageer

                            • † John van der Zee
                              [In Memoriam]
                              • 16-11-2005
                              • 1761
                              • in zuidholland in een mooi visgebied

                              #15
                              hallo brielsemaasliefhebber

                              heb je ook een tekening ervan misschien

                              en heeft iemand ook wielen onder de plato en waar kan je die het beste plaatsen en waarmee trek je deze mee voort of duwen
                              Vissen is ontspannend.
                              Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

                              Met Vriendelijke Visgroeten



                              vaste stokvisser????????

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎