PDA

View Full Version : feederen op 't haringvliet

honvara
14-12-2006, 22:00
Ben al een paar keer op het Haringvliet gaan feederen,meer bepaald aan de Haringvlietbrug (banaan) .

Hebben jullie daar ervaring mee?

Mijn vraag is: is het er mischien te diep?
vis met korfjes van 40 gr,25/h hoofdlijn en 14/h onderlijn.
Zijn er mischien betere plekken,zit namelijk altijd op die verdomde grote spekgladde stenen en dat is voor een beginner niet altijd makkelijk.
kunnen jullie mij raad geven ?

Dank bij voorbaat.

Honvara

spuiliefhebber
14-12-2006, 22:10
je zit toch wel aan de goede kant hé,andere kant is zout en als de sluizen openstaan is de binnenkant ook zout.

honvara
14-12-2006, 22:21
zit met mijn rug naar Willemstad.

janb
14-12-2006, 23:07
Voor een beginner lijkt mij het haringvliet niet het meest simpele slootje Maar er zijn wel meer goeie stekken Maar afgezien van die gladde stenen ,vang je wel vis ?

honvara
15-12-2006, 15:56
Jan,ik vang er wel vis,maar zijn er daar in de omgeving geen mooiere stekken?
bv.haveningang middelharnis of voor mij mischien iets dichter richting moerdijk of Breda?
het is er niet simpel ik denk dat het er op sommige plaatsen te diep is voor makkelijk te feederen.

In deze periode licht of donker voer ??

alvast bedankt voor de reacties

Honvara

janb
15-12-2006, 19:07
Ik ben aan die kant nog nooit geweest ,wij vissen meestal in de omgeving van nieuwendijk In de hoeksewaard dus en bij hellevoetsluis Maar ik ga wel eens kijken of er daar nog wat beters te vinden is Ik kom wel aan die kant maar dan ook weer niet verder als het zuiderdiep Het kan wel even duren maar ik ga eens kijken of ik daar wat meer over teweten kan komen Je hoort nog van me

:wavey:

spuiliefhebber
16-12-2006, 07:01
je kan beter eens kijken of je nog zo'n oude nvvs viskaart kan vinden daar staan alle goede stekken op.

honvara
16-12-2006, 20:26
heb die kaarten ooit gehad zeker 10 a12 jaar geleden,kan je ze nog ergens
krijgen?

spuiliefhebber
16-12-2006, 22:54
tja sommige hengelsport zaken kunnen ze nog hebben liggen ,maar het is een oude kaart dus hij zal ergens toevallig nog moeten liggen.
dat haringvliet barst van de grintgaten sommige plekken staat zomaar 25mtr water hoor,maar ook daar liggen vollop platte geen probleem we hebben ze daar op alle dieptes gevangen.

als je van die kant over de moerdijk komt richting de beschaafde wereld moet je ook eens rechts naar beneden kijken ,daar ligt een oude werkhaven een topstek ook voor de karpervissers volgen zeggen komt daar ook een 60 ponder vandaan.
:wavey:

Gerrit Bakker
17-12-2006, 02:08
Kun je hier geen geschikte stek vinden?

http://tools.locatienet.com/visplanner/zoekformulier.htm

suc6

Gerrit Bakker

honvara
18-12-2006, 17:04
Gerrit

hartelijk dank!!!!!

honvara