geen vis dan maar kip

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • gerard de niet
    Komt net kijken
    • 17-09-2006
    • 52
    • delft

    geen vis dan maar kip

    zaterdagmiddag toch nog even pieren gehaald,belofte gedaan ik ben echt om 12 uur thuis eerste kerstdag om 06.30 begonnen gestopt om 11 uur gestopt
    1 ondermaats gulletje precies om 12 uur thuis
    GEEF MIJ MAAR KIP MET DE FEESTDAGEN
  • de bomber
    Harley davidson freak
    • 21-06-2006
    • 151
    • castricum

    #2
    Nou eet smakelijk gerard. Je durfde zeker niet te vloeken omdat het kerst was HAHAHAHAHA lol. Ik heb afgelopen zaterdag ook even gevist en er werd goed gevangen. Wel veel ondermaats maar toch ook een paar mooie gullen. Nou nog een fijne jaar wisseling en een goed vis jaar 2007
    greetz de bomber
    mvg, de bomber

    Reageer

    • gerard de niet
      Komt net kijken
      • 17-09-2006
      • 52
      • delft

      #3
      kip

      Oorspronkelijk geplaatst door de bomber
      Nou eet smakelijk gerard. Je durfde zeker niet te vloeken omdat het kerst was HAHAHAHAHA lol. Ik heb afgelopen zaterdag ook even gevist en er werd goed gevangen. Wel veel ondermaats maar toch ook een paar mooie gullen. Nou nog een fijne jaar wisseling en een goed vis jaar 2007
      greetz de bomber
      ja bomber ik heb niet gevloekt , niet vangen vind ik niet zo erg ,maar je spullen vergeten DAT IS GEWOON STOM en ook van deze zijde een heel mooi gezond en visrijk jaar

      allemaal de groeten van gerard en maak er wat van in 2007

      Reageer

      • de bomber
        Harley davidson freak
        • 21-06-2006
        • 151
        • castricum

        #4
        Ik ken dat gevoel van spullen vergeten .Maar ja gewoon improficeren toch? Gerard men zegt dat er tropische vissen zwemmen bij de warmwater uitlaat van corus. Weet jij of heb jij er wel is wat over gehoord?
        Ik zou graag een tropische vis vangen jij? groetjes de bomber
        mvg, de bomber

        Reageer

        • gerard de niet
          Komt net kijken
          • 17-09-2006
          • 52
          • delft

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door de bomber
          Ik ken dat gevoel van spullen vergeten .Maar ja gewoon improficeren toch? Gerard men zegt dat er tropische vissen zwemmen bij de warmwater uitlaat van corus. Weet jij of heb jij er wel is wat over gehoord?
          Ik zou graag een tropische vis vangen jij? groetjes de bomber
          nee bomber ik had mij tasje in de auto laten staan ,dus ik kon het havenhoofd weer met volle tegenzin terug wandelen.
          nou het zou mij niets verbazen als daar tropische vissen zwemmen,als die erts schepen hun ballast water overboord zetten kan daar wel eens jong spul bij zitten bomber de groetjes gerard

          Reageer

          • spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

            #6
            hé zoutfanaten in de calland ook redelijk gul en tong
            wel zover mogelijk naar buiten dan hé

            Reageer

            Working...
            😀
            😂
            🥰
            😘
            🤢
            😎
            😞
            😡
            👍
            👎