molen spro nova 710

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • bender0502
    Newbie
    • 19-12-2006
    • 11

    molen spro nova 710

    kan er me iemand iets meer over dit type vertellen? had er zo één onder de kerstboom liggen, daarmee...
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #2
    google....

    Nova 710 Silver if (topFrame.coreLoaded) {document.write(coreFrame.convertshow("89.95",0)); } if (topFrame.coreLoaded) {document.write(coreFrame.convert("89.95",true, 0));} else document.write("Euro89.95");Euro 89.95
    Dit zijn de absolute paradepaardjes van Spro! Met grootste trots introduceren wij de nieuwe, exclusief door Spro ontwikkelde, Nova TuffBody molens met slip achterop. Nova molens onderscheiden zich door de hoge eisen die gesteld zijn aan de fabricage; absolute “made in Japan” kwaliteit! Daarnaast zijn de molens volledig vormvast door de inzet van TuffBody aluminium materiaal met in de molenvoet speciale rubberkussentjes om extra comfort te bieden tijdens koude dagen of intensief vissen en drillen, maar er is meer… Nova molens zijn met een dergelijke mate van precisie gebouwd dat de tolerantie op de spoel, de rotor en de slinger tot een minimum is gereduceerd (vrijwel “zero-tolerance”); de aluminium en met rubber ingelegde slipknop is voorzien van een kompleet vernieuwde “Top-Nudge” techniek waardoor de slip nóg preciezer in te stellen is (en dat kan je horen en… voelen!). Verder worden de molens natuurlijk gebracht met twee aluminium long cast spoelen waar ook gevlochten lijn gemakkelijk aan bevestigd kan worden. De aluminium CNC slinger en passende, met rubber ingelegde slinger zijn oerdegelijk en kunnen de meest zware drill gemakkelijk aan. Natuurlijk is bij de designfase en de ontwikkeling goed gelet op het detail; wij hebben er alles aan gedaan een NOVA molen te ontwerpen die de trend zal gaan zetten voor de gehele industrie. Gewicht: 315gr, Ratio: 5.2:1 Lijncap: 100m-0,23mm 6 kogellagers + 1 naaldlager, One-way Clutch antiretour systeem, TuffBody aluminium constructie, Perfect uitgebalanceerde TuffBody aluminium rotor, Traanvormige twistvrije lijnrol met extra sterke beugel, Multi-disc “Top-Nudge” slipsysteem achterop, Rubber kussentjes in de molenvoet, Twee aluminium spoelen, Speciale line-protector lijnclip op de spoel, Lijn diameter indicator binnen in de spoel, CNC aluminium slinger en een met rubber ingelegde aluminium slingerknop
    Carpe Diem

    Reageer

    • bender0502
      Newbie
      • 19-12-2006
      • 11

      #3
      dat had ik op de site van spro ook al gevonden, maar toch bedankt!!! had graag wat meer gehoord omtrent ervaringen hiermee van andere vissers...

      Reageer

      • Kosmozz
        Match en Feeder
        • 25-07-2005
        • 1959
        • Hannut

        #4
        Dit type spro molentjes zijn in het algemeen wel populair, net als de blue en red arc (denk dat het vergelijkbaar is). Zelf heb ik ook een lue arc molentje wat een prima molentje is. Het type hendel zoals boven ben ik niet kapot van.
        Carpe Diem

        Reageer

        • bender0502
          Newbie
          • 19-12-2006
          • 11

          #5
          thx kosmozz. daar ben ik al wat mee!!

          Reageer

          • Fritsie
            Frequent aanwezig
            • 19-10-2005
            • 185
            • Heerenveen

            #6
            gebruikte de 730 versie aan de feeder en binnen een paar weken had ik de lijnclip aan gort. OP naar de winkel maar Spro wilde er niks van weten. Kon wel een nieuwe spoel kopen a 40 euro. Hij ligt nu in het kanaal. Nooit weer Spro!@!!
            Catch and release

            METHOD FEEDERVISSER!!!!!!!

            Team www.hengelsportcentrumarnold.nl

            Reageer

            • Yvoshkiro
              noob
              • 25-07-2008
              • 10
              • brussel

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Fritsie
              gebruikte de 730 versie aan de feeder en binnen een paar weken had ik de lijnclip aan gort. OP naar de winkel maar Spro wilde er niks van weten. Kon wel een nieuwe spoel kopen a 40 euro. Hij ligt nu in het kanaal. Nooit weer Spro!@!!
              welke dan wel?

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #8
                tja of je een antwoord krijg na 2 jaar

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎