vissen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • hanno-visser
    visserman en queen-fan
    • 29-12-2006
    • 140
    • zwolle

    vissen

    ik ga vissen in het comomeer...daarom een paar vragen...:

    -wat kun je vangen
    -wat is een goede techniek
    -wat moet ik allemaal meenemen
    -waar zijn goede stekken

    mvgrt: hanno-visser
    zwolle

    bella italia
    hanno-visser

    Site: www.vissenmethanno.websitemaker.nl/vissen

    -||Als ze me missen ben ik vissen||-
  • de bomber
    Harley davidson freak
    • 21-06-2006
    • 151
    • castricum

    #2
    Het ligt eraan hoeveel je mee wil nemen en kan meenemen. Maar als ik jou was dan zou ik mijn spinners en pluggen meenemen. Je kan daar allemaal verschillende roofvissen vangen en ook proberen op forell te vissen. probeer het eerst in de mondingen van de beekjes en daarna bij de stijgers. Neem ook wat inline lood mee want het meer is diep en de vissen zwemmen daar dieper dan hier. En je moet ook niet vergeten een paar takels te maken om met aasvis te gaan vissen. suc6
    mvg de bomber
    mvg, de bomber

    Reageer

    • hanno-visser
      visserman en queen-fan
      • 29-12-2006
      • 140
      • zwolle

      #3
      bedankt bomber
      jij ben 1 van de eersten die op mijn vele verzoeken van duidelijkheid antwoord.
      bedankt maar zit er ook veel witvis en karper?

      mvg, hanno-visser
      zwolle
      hanno-visser

      Site: www.vissenmethanno.websitemaker.nl/vissen

      -||Als ze me missen ben ik vissen||-

      Reageer

      • de bomber
        Harley davidson freak
        • 21-06-2006
        • 151
        • castricum

        #4
        ja er zit behoorlijk wat witjes. Karper heb ik daar nog niet gezien. Wel wat roofvissen. Dus je kan ook je feeder meenemen. maar das zo'n gesjouw toch? Nou ja laat het weten wat je er gevangen hebt allemaal
        mvg de bomber
        mvg, de bomber

        Reageer

        • Peterenriny
          Newbie
          • 08-01-2007
          • 3
          • Wervershoof

          #5
          Ik ging in 2004 op vakantie naar Calceranica aan het Caldonazzomeer. (Rechtsonder het Como meer, Noord Italië, onder Trento). Vele uren op internet gesurft voor vis informatie in Italië. Niets gevonden. Werphengel meegenomen met kunstaas voor forel. Ik zag de forellen zwemmen maar kon ze niet vangen. Er waren ook geen andere vissers. Vorig jaar ben ik weer geweest. Op Internet eindelijk gevonden dat je er baars, paling, snoek, witwis, karper en zonnebaars kon vangen. Gelukkig waren er nu wel fanatieke vissers aanwezig. Met worm en maden hebben we veel baars en zonnebaars gevangen. Paling en snoek hebben we niet gevangen. Ik was de enige die karpers heeft gevangen met de pen en een maïskorrel. Er was wel veel controle door de politie dus heb ik daar een visvergunning voor het leven gekocht. Veel gemakkelijker dan hier in Nederland.
          Groet,
          Peter

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎