denemarken,jels

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Ramon Ansing
    tsjah?
    • 27-06-2006
    • 760
    • Tolbert

    denemarken,jels

    hey,

    ik ga ik de meivakantie een weekje naar denemarken,jels. we hebben daar een huisje gehuurd vanuit de beet, die licht aan het water. weet iemand toevallig hoe je daar aan die meren moet vissen en wat ej kan verwachten. ik vis met de feeder en de vaste stok op voorn en brasem en misschien neem ik de karperstokken mee. misschien weten jullie ok nog wat leuks in de buurt. het licht valkbij kolding een redelijk grote stad.

    bvd, ramon
  • lolo
    Geniet maar niet met mate
    • 01-05-2003
    • 3873
    • Weesp

    #2
    Ik weet niet of je van de kant af kan vissen ,anders zal het op zijn Deens moeten met een waadpak het water in plato er naast met veel voer en vissen gewoon zoals je in holland vist.en ja je kan van alles vangen .
    Maar als de voorn masaal op de plek zit ,rustig 20/00 haak 10 met een grote pier of maiskorrel.
    1 tip neem niet te duur voer mee ze lusten alles als ze maar eten krijgen en best veel.en ga je met de stok ook grof visen.
    Gr johnny
    Groetjes
    Johnny

    Match
    Feeder
    Stok

    Reageer

    • Harpie
      Specimen Hunter
      • 13-02-2003
      • 1009
      • Emmen

      #3
      Ramarte,

      Je hebt een PB-tje.

      Gr,
      Harpie
      https://www.prestonfishing.nl/

      Reageer

      • Ramon Ansing
        tsjah?
        • 27-06-2006
        • 760
        • Tolbert

        #4
        had ik gelezen, het huisje staat tegen het water aan er zit een heel groot gazon tussen en volgens mij hadden we er ook een bootje bij. nouja alvast bedankt voor jullie info

        Reageer

        • Austin
          Banned
          • 05-12-2008
          • 208
          • veendam

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
          had ik gelezen, het huisje staat tegen het water aan er zit een heel groot gazon tussen en volgens mij hadden we er ook een bootje bij. nouja alvast bedankt voor jullie info

          Zo hoe was het gegaan daar in jels? Vroger waren er groote wedstrijden op gevist .In 2007 was de danish campionschap er op gehouden midden jels..............
          Hoe was het bij jullie gegaan?

          Reageer

          • Ramon Ansing
            tsjah?
            • 27-06-2006
            • 760
            • Tolbert

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Austin
            Zo hoe was het gegaan daar in jels? Vroger waren er groote wedstrijden op gevist .In 2007 was de danish campionschap er op gehouden midden jels..............
            Hoe was het bij jullie gegaan?

            Jah ik hoorde al dat daar grote wedstrijden werden gevist vroeger. De vangsten waren heel goed, je kon zoveel voorns vangen als je wilde daar. Brasem zit er bijna niet heb er in de hele week ook maar eentje gevangen. Wel een stel grote zeelten en een hele hoop snoek mijn record ston op 17 snoeken in 2 uur de grooste was 56 cm. Het is een erg mooi water voor de slider, op 10 m uit de kant staat al 4 meter water, vanaf daar loopt het af tot maximaal 17 meter.

            Reageer

            • Austin
              Banned
              • 05-12-2008
              • 208
              • veendam

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
              Jah ik hoorde al dat daar grote wedstrijden werden gevist vroeger. De vangsten waren heel goed, je kon zoveel voorns vangen als je wilde daar. Brasem zit er bijna niet heb er in de hele week ook maar eentje gevangen. Wel een stel grote zeelten en een hele hoop snoek mijn record ston op 17 snoeken in 2 uur de grooste was 56 cm. Het is een erg mooi water voor de slider, op 10 m uit de kant staat al 4 meter water, vanaf daar loopt het af tot maximaal 17 meter.

              Zo welke had je gevist ! eerste ,midden of die die privaat is? Eerste is niet diep in die beurt van dat VIKING schip zelfs an de andere kant bij dat in ham tegen de golf course.....Moet wel eerlijk zijn ik had bij dat schip veel brasem ,een naar de andere maar dan ineens niks meer letterlijk niks ik vermoed znoek........Midden zo had ik geen brasem alleen voren maar viel met een 5mtr stok te hand............Dit jaar wil ik dat inham aan de over kant bij de golf course proberen en zo als je zegt met de MATCH midden zo........

              Ik denk in de toekomst gaat het daar heel goed want toen ik daar was, was het zwaart van klien vis echt mtrs en mtrs breed.......

              Reageer

              • Ramon Ansing
                tsjah?
                • 27-06-2006
                • 760
                • Tolbert

                #8
                Nee, ik zat die middelste. Daar zit zo`n restaurant aan en staat via een klein kanaaltje in verbinding met de eerste. Over dat kanaaltje loopt een houten bruggetje, vanaf die brug tegen de palen kon je enorme rietvoorns vangen. Als je wil kan ik je wel even een foto sturen waar wij zaten. Ving je veel brasem bij dat viking schip dan? had er nog even willen vissen.

                Reageer

                • Austin
                  Banned
                  • 05-12-2008
                  • 208
                  • veendam

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door ramarte
                  Nee, ik zat die middelste. Daar zit zo`n restaurant aan en staat via een klein kanaaltje in verbinding met de eerste. Over dat kanaaltje loopt een houten bruggetje, vanaf die brug tegen de palen kon je enorme rietvoorns vangen. Als je wil kan ik je wel even een foto sturen waar wij zaten. Ving je veel brasem bij dat viking schip dan? had er nog even willen vissen.
                  Ja 30 kilo brasem met vorens een de grootste riet voren die ik ooit gezein heb maar ook al had ik volgens mij genoeg voer er in gedaan was ineens alles WEG[snoek???]! just like that niks meer ...net niet 100 pound in 4/5 uur! Daar zit trouwens viel ontkruid moet wel een gaat opzoeken.Ik visde vanaf het voetpad richting schip maar ik heb in ENGLISH kranten gelezen over het vissen vanaf het GOLF COURSE in de richting van het schip was zeer goed te noemen wel een krant vanuit de laat 90e jaren dan!
                  Middelste visde ik met rug naar cafe .....beetje links er van maar wel voordat je de weides in liep. Daar [weides]was het volgens gehoor nog dieper bijna gelijk aan je voeten.....Waar je gevist had ken ik alleen vanaf groter afstand! But maybe this year!
                  Aangepast door Austin; 15-02-2009, 17:27.

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎