Colmic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Arron
    Frequent aanwezig
    • 26-02-2004
    • 185
    • Brass

    Colmic

    Hay zijn er onder jullie die met de Colmic WR9 vissen en want vinden jullie er van ??
    alle begin is moeilijk
  • jpter
    Komt net kijken
    • 28-12-2004
    • 87
    • sint truiden

    #2
    hallo Arron
    ik heb er eentje en vis er nu toch al een 4-tal jaar mee het is een prima stok hoor hij werpt het best met korven tussen de 40 en 60 gr. je kan er natuurlijk wel zwaardere mee werpen ik heb er al 90 gr. mee geworpen maar dan is het beste er wel af en dan is nauwkeurig werpen er niet meer bij maar zo tot 60 m is het een beste stok er zijn 3 toppen bij en een tussenstuk dan is hij 3,60m en met 4,11m ik heb er toen ik geloof €170 voor betaald maar je kan hem nu wel wat goedkoper vinden ik zou zeggen als je hem mooi vind moet je niet twijfelen het is een prima stok
    succes Jean Pierre
    feedergek

    Reageer

    • Arron
      Frequent aanwezig
      • 26-02-2004
      • 185
      • Brass

      #3
      ok bedankt voor de inlichting
      Grtjs
      alle begin is moeilijk

      Reageer

      • brielsemaasliefhebber
        vis gek
        • 06-06-2006
        • 1231
        • Brielle

        #4
        Ik heb hem ook,inderdaad een goed hengel.Ik heb hem gekocht omdat hij in grote lijnen op een tricast lijkt.Daar heb ik er namelijk 2 van dus dacht ik van ik koop die colmic er bij voor die prijs want om nu een derde tricast er bij te kopen vond ik toch wel te gek.Maar heb er mee gevist en hij is gewoon goed,al gooit de tricast wel iets makkelijker maar dat zal de prijs klasse wel zijn.
        GROETEN VAN EEN VIS GEK

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎