compliment

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • gekkon
    Komt net kijken
    • 22-09-2006
    • 74
    • noordwijk

    compliment

    ik ben nu 9 maanden aan het vissen en heb alles gelezen op het hengelsportforum en vraag baak, het is anders als 30 jaar geleden, het is nu een weten schap geworden, maar mijn complimenten,ik sta er versteld van wat ze allemaal uitvogelen met voer,lijnen en onderlijnen,haken, en lood,en nuook van TESTER met zijn systeem, ik steek er veel van op.
    groeten gekkon
  • Cor Jagt
    Sportvisser
    • 02-03-2003
    • 600
    • Emmen

    #2
    Daar doen we het voor Gekkon
    Het is nu eenmaal zo dat 2316 leden waarvan toch bijna 500 actieve leden meer weten dan 1
    Een visgroet "Opa" Cor Jagt

    Reageer

    • hanno-visser
      visserman en queen-fan
      • 29-12-2006
      • 140
      • zwolle

      #3
      @ gekkon

      ik heb er ook veel aan ik ben nu ong een jaar aangemeld bij dit forum....en ik heb er nog steeds veel aan..
      alhoewel ik niet veel wetenschap aan anderen heb te vertellen, krijg ik wel veel info van anderen...

      DIT FORUM IS SUPER!
      hanno-visser

      Site: www.vissenmethanno.websitemaker.nl/vissen

      -||Als ze me missen ben ik vissen||-

      Reageer

      • tester
        Maas en Waal visser
        • 06-03-2004
        • 2596
        • Son

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door gekkon
        ik ben nu 9 maanden aan het vissen en heb alles gelezen op het hengelsportforum en vraag baak, het is anders als 30 jaar geleden, het is nu een weten schap geworden, maar mijn complimenten,ik sta er versteld van wat ze allemaal uitvogelen met voer,lijnen en onderlijnen,haken, en lood,en nuook van TESTER met zijn systeem, ik steek er veel van op.
        groeten gekkon
        Hallo Gekkon

        dankuwel voor het compliment
        maar wetenschap valt wel mee het is meer of de dingen die je weet ook durft in te zetten aan het water en dan ga je ook wel eens af maar gemiddeld genomen heeft dat als rezultaat in meer vis
        gr Gerard

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎