geen boot???????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • helpat
    Frequent aanwezig
    • 27-09-2004
    • 154
    • Beek (zuid-limburg)

    geen boot???????

    Hallo,

    Je ziet en leest heel vaak dat vissers op open wateren gebruik maken van een boot(je) als ze gaan roofvissen. Is de kans met een boot groter dat je iets vangt dan dat je langs de waterkant gaat lopen...of hoe moet ik dit eigenlijk zien.
    Aangezien ik geen boot heb moet ik het er toch lopend vanaf gaan brengen.......is er dan wel een kans dat ik iets van roofvis zal vangen langs de waterkant ????? Of houd de vis zich meer in het miiden van het water op.

    Bedankt alvast voor de reacties, patrick
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    #2
    vis zit overal ze zwemen zelfs in de rondte je kan ze overal vangen,het is gewoon een andere manier van vissen.

    Reageer

    • Sido
      Sportvisser
      • 06-09-2005
      • 801
      • dorpje aan franekervaart

      #3
      met de boot vis je over het algemeen meer water af en meer water kan meer vis beteken. Maar werpend werkt ook goed genoeg. Zelf vis ik ook het meeste werpend, je moet niet de hele tijd op dezelfde plek gaan staan natuurlijk maar als je gewoon wat wateren afloopt vang je echt wel wat.
      Sido
      ____
      HSV: De Deinende Dobber

      Reageer

      • de bomber
        Harley davidson freak
        • 21-06-2006
        • 151
        • castricum

        #4
        Een paar goede loop schoenen en een klein tasje vol pluggen. Dat is wat je in principe nodig hebt om een vis te vangen. Het is veel actiever vissen en ik vind het persoonlijk leuker. Maar je kan ook bootjes huren zodat je zelf er geen geld in hoeft te investeren. vang ze
        mvg, de bomber

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎