colmic rk 200

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • wim hak
    Newbie
    • 06-10-2006
    • 2

    colmic rk 200

    Ik wil een nieuwe vaste stok aanschaffen en ik heb gezien dat de colmic rk 200 bij Raven in de aanbieding is. Heeft iemand van jullie visgenoten ervaring met colmic hengels of is het niet de moeite waard om te gaan kijken omdat jullie er slechte ervaringen mee hebben? Ik hoop dat jullie meer kunnen vertellen. Alvast bedankt
  • brielsemaasliefhebber
    vis gek
    • 06-06-2006
    • 1231
    • Brielle

    #2
    Ik ben er ook mee bezig geweest maar heb het toch maar niet gedaan.De reden is dat er al niet genoeg topsets waren.En ik heb gehoord dat deze hengel er uit gaat.Dus dan ga je misschien problemen mee krijgen.
    GROETEN VAN EEN VIS GEK

    Reageer

    • Ruud Engels
      Hollands Belgisch Visser
      • 21-02-2007
      • 61
      • Weert

      #3
      Hallo,

      Misschien niet helemaal ontopic, maar als reactie op brielsemaasliefhebber over het feit dat de hengel uit het assortiment van Colmic/Raven gaat.

      Ik heb het idee dat er bij de firma Raven vaker op dergelijke manier een artikel tegen een schitterende prijs aan de man wordt gebracht waarna het artikel er vervolgens uit gaat.

      Zelf ben ik nu op anderhalf jaar tijd tot 2 keer toe mee geconfronteerd wat betreft de JVS zitkisten.
      De eerste keer een JVS kist gekocht met de gedachte om die in de toekomst uit te breiden met accesoires als (tuigen)lades etc.
      Binnen een jaar werd het model vervangen door een ander type waar deze onderdelen niet meer op zouden passen.

      In samenspraak met de verdeler en Raven mocht ik de kist zonder extra kosten omruilen tegen een ander type kist van JVS. Super service, daar mag niets over gezegd worden. Dit is in juni 2006 geweest en ik heb toen voor het JVS Pro Systeem gekozen.
      Nu zit ik in februari 2007 en komt er alweer een vervanger voor het Pro Systeem op de markt en wederom passen onderdelen van de nieuwkomer niet op mijn Pro Systeem en kan ik mijn kist niet naar behoren uitbreiden zoals ik dat zou willen.
      Inmiddels heb ik de moed opgegeven, zodra het maar even kan koop ik een andere kist waar ik iets beter van op aan kan dat ik deze nog kan uitbreiden als dat nodig mocht zijn.

      Wat ik wil aangeven indien je iets bij Raven in die trent wilt aanschaffen, zorg dat je het zo volledig mogelijk aanschaft zodat je in de toekomst niet in de problemen komt omdat het e.e.a. niet meer te leveren is.
      Of koop een hengel, betaal 100,00 euro meer met de wetenschap dat je later nog altijd onderdelen kunt krijgen.

      Nogmaals, mijn reactie is niet om Raven onderuit te halen, ze helpen je zo goed als ze kunnen. Is het artikel dat wat je zoekt en is de prijs schappelijk en kun je er mee leven dat het over een half jaar tot een jaar niet meer leverbaar is dan kun je ingaan op dergelijke aankoop.

      Ik zou het alleen zonde vinden als je je neus op de zelfde manier als mij stoot.

      Over de hengel kan ik helaas geen ordeel vellen, dat laat ik aan andere mensen over.

      Groeten Ruud
      Vijf dagen per week achter het net vissen is lang genoeg, die overige 2 dagen moeten we het net maar zien te vullen

      Reageer

      • wim hak
        Newbie
        • 06-10-2006
        • 2

        #4
        Bedankt voor jullie reakties. Ik denk dat ik er toch maar van afzie en dat ik inderdaad een hengel ga kopen waar in de toekomst ook nog accesoires/onderdelen van te krijgen zijn. Heb inmiddels vernomen dat deze hengel er inderdaad uit gaat.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎