antares ax multimatch

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    antares ax multimatch

    mijn oog is gevallen op de antares multi match die van 4,27mtr/4,58mtr en dan dat zwaarste model van 30 gram.

    is er iemand die deze gebruikt en zoja wat vind je er van.

    ik moet ze nog steeds eens gaan bekijken maar op de een of andere manier word ik steeds naar deze getrokken.

    ik moet echt 2 nieuwe voor de wedstrijden ,mijn ouwe match hengels beginnen echt museumstukken te worden.

    veels te kleine oogjes .

    en erg zacht.
  • Kosmozz
    Match en Feeder
    • 25-07-2005
    • 1959
    • Hannut

    #2
    Hoi Martijn,

    Zelf vind ik de oogverdeling van die multihengels niet mooi. Als je het verlengstuk ertussen uit haalt dan staan de eerste twee ogen naar mijn insziens te dicht op elkaar. Kijk eens naar de speedmaster specimen van 4.5 meter. Dit is echt een fantastische hengel, super licht!

    Groeten
    Dennis
    Carpe Diem

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #3
      dat zal ik zeker doen

      Reageer

      • Arron
        Frequent aanwezig
        • 26-02-2004
        • 185
        • Brass

        #4
        Toch beetje uitkijken wat je van shimano koopt Antares feeder is uit de omloop genomen .
        En ondervindt dat shimano geen goede naa service niet meer geeft. heel lange wacht tijden .

        Heb alles van shimano maar ben toch naar een ander merk aan het uitkijken .
        alle begin is moeilijk

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #5
          net ff gekeken op die shimano cdrom maar er zijn meer types speedmaster specimen.
          de speedmaster dyna balance specimen en de speedmaster specimen match.

          ze zijn als ik het goed zag bijde 4,50 en wg 30 gr ,maar welke geniet de voorkeur.

          @kosmozz heb je hem zelf ook?

          en wie weet er een winkelprijs,ongeveer hoor dan kan ik in mijn winkeltje een beetje pingelen hé.

          advies was zo rond de 240

          Reageer

          • Kosmozz
            Match en Feeder
            • 25-07-2005
            • 1959
            • Hannut

            #6
            Hoi Martijn,

            Het is niet de Dyna balance maar de Speedmaster Match Specimen. Typ de productcode SM45SPC eens in op google. Zoek dan naar Duitse winkels. Daar heb ik hem gezien voor 170 euro. In NL heb je hem daar niet voor.


            Ik heb de hengel zelf niet, maar heb hem wel in handen gehad en het voelde zeer goed! Ik ga er zelf ook 1 halen. Voor de rest heb ik alleen maar goede verhalen gehoord over de speedmaster match hengels. Roha heeft de specimen versie ook en hij is er naar mijn weten zeer tevreden over. Vraag hem anders eens.

            Groeten,
            Dennis
            Carpe Diem

            Reageer

            • spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

              #7
              ja ik heb het gevonden maar ja, ga nou eens een hengel in duitsland on-line bestellen

              ben ik weer een beetje te wantrouwig voor

              inderdaad 170€ pffff zaterdag ff naar de winkel hier eens kijken of ze hem hebben.

              Reageer

              • Kosmozz
                Match en Feeder
                • 25-07-2005
                • 1959
                • Hannut

                #8
                Het blijft een gok, maar met het duurdere shimano spul is bijna nooit wat mis. Het heeft mij al een kleine 200 euro bepaard in totaal
                Carpe Diem

                Reageer

                • spuiliefhebber
                  Verificatie gaande...
                  • 22-04-2006
                  • 4156
                  • onbekend

                  #9
                  hallo dennis ,bij welke shop had je toen wat besteld,of was dat via e-bay.

                  ik bestel ook bij duitse motorzaken wel spullen maar dan heb je er een keer iets gekocht ja dan vertrouw ik het wel.

                  ik kan die speedmaster zowiezo niet vinden in nederland ,stelletje geheimschrijvers hier met die prijzen,moet ze er eerst 1 laten komen kun je kijken voel je je haast verplicht om hem te nemen.

                  zaterdag had mijn shop hier in oostvoorne er misschien 1 staan ga ik eerst even kijken

                  Reageer

                  • Kosmozz
                    Match en Feeder
                    • 25-07-2005
                    • 1959
                    • Hannut

                    #10
                    Hoi Martijn,

                    Ik heb het meeste bij Herbert Junge gekocht van SAV (www.jh-int.de). Deze is meestal het goedkoopst maar niet altijd. Soms moet je hem wel achter de broek aanzitten met een mailtje. HAV heeft ongeveer dezelfde prijzen (http://www.hav-shop.de/).

                    Top tackle (www.top-tackle-europe.de/catalog/index.php) is meestal duurder maar heeft soms zeer goede aanbiedingen. Laatst heb ik daar een twinpower gekocht, scheelde 80 euro met hier. Angelcenter Karlsruhe is ook zo'n soort zaak.

                    Raven, Vos, Sanders en Marcelstackleshop leveren de speedmaster match zo wie zo in NL.

                    Succes

                    Groeten
                    Dennis
                    Carpe Diem

                    Reageer

                    • SvVoorden
                      Sportvisser
                      • 26-07-2002
                      • 747
                      • Woerden

                      #11
                      Ik heb een speedmaster 420 tot 20 gram en deze vist erg goed en gooit ook erg makkelijk.
                      Zelf heb ik de 450 tot 30 gram in de hand gehad en voelt zeer goed aan. Zeker het prijsverschil met de Antares meegenomen want die is toch 100 euro duurder. Deze hengel staat bij mij ook op de lijst om aangeschaft te worden.
                      Sjaak van Voorden

                      Reageer

                      • Roha
                        pennenbouwer
                        • 18-04-2005
                        • 1175
                        • Nijverdal

                        #12
                        De Speedmaster 450 specimen heb ik nu een maand of twee in m'n bezit. Ik gebruik 'em met name voor de afstandsvisserij met een slider. Het karakter van deze hengel is heel prettig. Hij is strak genoeg om zware pennen ver weg te zetten. Toch is de buiging onverwacht zacht wanneer je een vis haakt. Bovendien is deze hengel zeer licht in gewicht waardoor je veel genot aan een dril beleeft. Ik zou rustig een 8/100 onderlijn durven gebruiken bij deze hengel.
                        De naam "specimen" doet deze hengel eigenlijk geen eer aan omdat hij ook met een lichte vaste wagglermontage op middenslag vis zeer goed tot z'n recht komt.
                        Voor de verwende matcher een tophengel

                        (En Nee; ik wordt niet gesponsored door Shimano!!!)
                        Groet'n,

                        Ronald


                        ><((('<><((('<><((('>
                        www.dobberbouw.nl

                        Reageer

                        • stefan1970
                          vissen altijd lekker
                          • 30-07-2006
                          • 35
                          • weesp

                          #13
                          een vraagje van mij hier ik ga over 2 weken een platium match halen...van Ultimate...iemand ervaring met deze duurelijn van ultimate.....groetjes

                          stefan

                          Reageer

                          • spuiliefhebber
                            Verificatie gaande...
                            • 22-04-2006
                            • 4156
                            • onbekend

                            #14
                            zo de eerst heb ik binnen een antares ax multi match 3,96/4,27 van 15 gr.

                            nu denk ik dat ik er nog zo'n zelfde bij koop maar dan die 30 grams multi van 4,27/4,58 specimen.

                            brrrr wat een mooie hengel is dit ik krijg er kippevel van

                            Reageer

                            • brielsemaasliefhebber
                              vis gek
                              • 06-06-2006
                              • 1231
                              • Brielle

                              #15
                              gefeliciteerd maat
                              GROETEN VAN EEN VIS GEK

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎