Jvs

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • maddwarf
    Frequent aanwezig
    • 04-05-2007
    • 171
    • Heerlen

    Jvs

    Hallo visvrienden,....

    Wie heeft er ervaring met de vastestokken en zit"meubels" van JVS?

    groet john
    groet john
  • junior
    Sportvisser
    • 15-03-2005
    • 563
    • Heythuysen

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
    Hallo visvrienden,....

    Wie heeft er ervaring met de vastestokken en zit"meubels" van JVS?

    groet john
    misschien even de zoekfunctie gebruiken,,

    Reageer

    • jodoti
      Vrije witvisser
      • 03-02-2007
      • 207
      • Tilburg

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door maddwarf
      Hallo visvrienden,....

      Wie heeft er ervaring met de vastestokken en zit"meubels" van JVS?

      groet john
      Ik heb sinds enige jaren een Black Box van JVS.
      Ben erg benieuwd naar de nieuwe Vista kisten.
      Mijn ervaring is erg goed.
      Met de nieuwe vaste stokken van JVS heb ik geen ervaring, maar ze voelen in de winkel erg goed aan en zijn zeker prettig geprijsd.
      Ben echter al voorzien van 2 Shimano vaste stokken.

      gr.

      John

      Reageer

      • fernand
        Newbie
        • 22-01-2007
        • 24
        • maastricht

        #4
        jvs

        Hoi, ik heb de storagebox van JVS
        Deze is op zich wel compleet, omdat hij een plateau en transportsysteem heeft.
        Hij is wel een beetje fragiel en als je een nieuwe poot nodig hebt, heb je pech, want die maat [19x19 mm] is nergens te krijgen.
        Je kunt natuurlijk wel gaan vijlen, maar daar wordt het niet steviger door.

        Gr. Fernand

        Reageer

        • sando612
          Frequent aanwezig
          • 08-11-2005
          • 121
          • limburg

          #5
          heb een jaartje gevist met een JVS plateau,misschien een 10tal keertjes gebruikt en klaar voor het stort,dikke prul
          met alle respect voor jvs maar mij vang je gene 2de keer met goedkoop geïmporteerde rommel uit china waar ge gewoon uw naam op laat printen
          trouwens dat goedkoop was ook relatief ,heb voor die plateau toch ook dik 70 euro betaald

          Reageer

          • junior
            Sportvisser
            • 15-03-2005
            • 563
            • Heythuysen

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door sando612
            heb een jaartje gevist met een JVS plateau,misschien een 10tal keertjes gebruikt en klaar voor het stort,dikke prul
            met alle respect voor jvs maar mij vang je gene 2de keer met goedkoop geïmporteerde rommel uit china waar ge gewoon uw naam op laat printen
            trouwens dat goedkoop was ook relatief ,heb voor die plateau toch ook dik 70 euro betaald
            ga er verder niet op in..
            maar misschien ligt het er aan hoe je met je spul omgaat.

            heb heel veel van JVS en nog nooit problemen mee gehad.

            Reageer

            • karperkoning
              Karpervisser!
              • 13-12-2005
              • 878
              • AELSE

              #7
              mijn plateau van jvs krijgt nu ook enige mankementen..
              het 'stevige' handvat is afgebroken en het voetplateau begint door te buigen...ook een dikke 70 euro voor betaald
              http://www.carpteamelsloo.tk

              http://www.hsv-juliana.tk

              Helemaal Karpervisser !!!
              Karp Fishing 4 live!

              De groeten
              Ralph

              Reageer

              • sando612
                Frequent aanwezig
                • 08-11-2005
                • 121
                • limburg

                #8
                ieder zijn favoriet he junior maar als ge dat materiaal vergelijkt met topmateriaal van gerenomeerde merken dan denk ik dat de Jan nog een lange weg heeft af te leggen...
                goedkoop ja maar naderhand bezien weggegooid geld

                Reageer

                • Ruud Engels
                  Hollands Belgisch Visser
                  • 21-02-2007
                  • 61
                  • Weert

                  #9
                  Hallo,

                  Oorspronkelijk geplaatst door sando612
                  ieder zijn favoriet he junior maar als ge dat materiaal vergelijkt met topmateriaal van gerenomeerde merken dan denk ik dat de Jan nog een lange weg heeft af te leggen...
                  goedkoop ja maar naderhand bezien weggegooid geld
                  Ik kan deze mening na 2 jaar met JVS materiaal gevist te hebben onderstrepen.

                  Daarbij vind ik dat ieder gerespecteerd (wedstrijd)visser heus wel weet dat zijn/haar collega's vissers zuinig met hun vismateriaal omgaan. Zeker met de prijzen voor hengelsportmateriaal die worden gehanteerd. Daarbij kan/wil een (wedstrijd)visser die intensief (wedstrijden) vist zich het niet permiteren om telkens met defecten aan zijn/haar materiaal geconfronteerd te worden.

                  (Vragende) opmerkingen over hoe iemand met zijn/haar materiaal omgaat vind ik hier dan ook niet op zijn plaats, de vraag ging nog immers altijd over:

                  Wie heeft er ervaring met de vastestokken en zit"meubels" van JVS?

                  en naar mijn mening mag iedereen zijn/haar mening geven over wat hij hier over vindt zonder dat hij een verwijzend vingertje krijgt over hoe hij/zij met zijn/haar materiaal omgaat.

                  Groeten Ruud
                  Vijf dagen per week achter het net vissen is lang genoeg, die overige 2 dagen moeten we het net maar zien te vullen

                  Reageer

                  • SJEFKE
                    Newbie
                    • 18-03-2005
                    • 4

                    #10
                    Hallo, ik heb de storagebox van JVS, deze is niet meer in de handel.
                    Het voordeel van deze box is dat hij mooi compleet is en je alles binnen hand bereik hebt.
                    Enkele nadelen zijn: Het is een grote koffer dus je hebt een grote auto of stationwagen nodig, of je moet hem uit elkaar halen wta niet de bedoeling kan zijn.
                    De knoppen om de poten en wielen mee vast te zetten zijn er machinaal op gezet, dus niet te vervangen. Dus iemand die aluminium kan lassen in de kennissenkring is handig.

                    Ik heb hem nu drie jaar en hij bevalt nog goed, de prijs was toen 600 euro voor de complete set (met handtekening van JVS).

                    Reageer

                    • ws
                      Komt net kijken
                      • 05-03-2006
                      • 80
                      • Oirschot

                      #11
                      Hallo,

                      Ik heb een JVS vaste stok, de Goldpole. Ik vond hem wel duur, maar dan heb je ook wat. De Goldpole en het type dat daar nog boven komt worden bij Daiwa gemaakt. De andere stokken worden niet bij Daiwa gemaakt, waar wel weet ik niet. Ik weet dus ook niet of de kwaliteit van die stokken net zo goed is.

                      Groeten,
                      Willem

                      Reageer

                      • jodoti
                        Vrije witvisser
                        • 03-02-2007
                        • 207
                        • Tilburg

                        #12
                        Zitkist JVS

                        Begin dit jaar werd het Vista zitkistsysteem van JVS aangekondigd.
                        E.e.a. duurde mij toch te lang en heb mezelf de Sphinx van Rive aangeschaft.
                        Nu ik de Vista kisten bekeken heb, ben ik toch blij met mijn Rive aanschaf.
                        Het ziet er allemaal wat minder solide uit die Vista.
                        Blijft natuurlijk wel dat de Rive 2 x zoveel geld koste, dus vergelijken is eigenlijk niet mogelijk.
                        Ik denk voor 299,-- Euro een kompleet ziteiland met transportsysteem, eigenlijk kan het niet, maar JVS maakt het waar.
                        Je kunt een VW kever ook niet vergelijken met een Lamborgini.

                        Reageer

                        • junior
                          Sportvisser
                          • 15-03-2005
                          • 563
                          • Heythuysen

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                          Begin dit jaar werd het Vista zitkistsysteem van JVS aangekondigd.
                          E.e.a. duurde mij toch te lang en heb mezelf de Sphinx van Rive aangeschaft.
                          Nu ik de Vista kisten bekeken heb, ben ik toch blij met mijn Rive aanschaf.
                          Het ziet er allemaal wat minder solide uit die Vista.
                          Blijft natuurlijk wel dat de Rive 2 x zoveel geld koste, dus vergelijken is eigenlijk niet mogelijk.
                          Ik denk voor 299,-- Euro een kompleet ziteiland met transportsysteem, eigenlijk kan het niet, maar JVS maakt het waar.
                          Je kunt een VW kever ook niet vergelijken met een Lamborgini.
                          Ik ben de trotse bezitter van een JVS vista 3.

                          Super fijne kist, lekker stevig. waarom zou ik een rive kopen, die is duurder maar je doet het zelfde ermee. Ik vind de prijs dat ook gewoon super van JVS.

                          Reageer

                          • jodoti
                            Vrije witvisser
                            • 03-02-2007
                            • 207
                            • Tilburg

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door junior
                            Ik ben de trotse bezitter van een JVS vista 3.

                            Super fijne kist, lekker stevig. waarom zou ik een rive kopen, die is duurder maar je doet het zelfde ermee. Ik vind de prijs dat ook gewoon super van JVS.
                            Ik ben het helemaal met je eens.
                            Die Vista is voor zijn geld een goed produkt.
                            Twijfel alleen aan de duurzaamheid op lange termijn.
                            En van Rive verwacht ik ook na vele jaren nog aanvullings accesoires.
                            Nogmaals die Vista is een mooie kist voor die prijs.

                            Gr.

                            John

                            Reageer

                            • junior
                              Sportvisser
                              • 15-03-2005
                              • 563
                              • Heythuysen

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door jodoti
                              Ik ben het helemaal met je eens.
                              Die Vista is voor zijn geld een goed produkt.
                              Twijfel alleen aan de duurzaamheid op lange termijn.
                              En van Rive verwacht ik ook na vele jaren nog aanvullings accesoires.
                              Nogmaals die Vista is een mooie kist voor die prijs.

                              Gr.

                              John

                              Dit verwacht ik ook van JVS, het is een hele goede kist, waarom zou deze uit het assotiment gehaald worden.

                              Duurzaamheid ben ik niet bang voor, die zit wel goed hoor

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎