lichtbak

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • fred de visser
    Frequent aanwezig
    • 25-01-2006
    • 225
    • den haag

    lichtbak

    Ik heb pas een wedstrijd gevist die gedeeltelijk in het donker werd gevist ik had een olielamp aan een bankstick gehangen en zo naar me,n feedertop gekeken het werkt wel maar verderop in het parcour zaten vissers die een lichtbak hadden zijn deze in de handel te koop of is dat huisvlijt?
    een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

    #2
    ik doe middels 2 kleine elastiekjes (van de ortho) een breekstaafje op mijn top, minder gesjouw en net zo handig.

    Reageer

    • vislood
      Sportvisser
      • 18-03-2003
      • 717
      • Grubbenvorst

      #3
      Die lichtbak brengt me wel op een idee. Een vismaat heeft eens een witte plastic emmer achter zijn top neer gezet dat scheelde al veel maar als je nu in die emmer nog een zaklamp doet, kun je er zelfs nog een verdeling opmaken met een viltstift heb je een verlicht targetbord.
      Groetjes Ruud

      Reageer

      • Skiman
        Witvisfanaat!!!
        • 27-11-2006
        • 115
        • Nijmegen

        #4
        Heel slim bedacht! Moet ik onthouden.
        Succes verders...
        Zit het op een visdag even niet mee? Dan telt iedere gevangen vis voor twee!!!

        Reageer

        • spuiliefhebber
          Verificatie gaande...
          • 22-04-2006
          • 4156
          • onbekend

          #5
          targetbord met een tl buisje erop of met een lamp op je targetbord schijnen.
          een lichtje voor je aas anders lopen je pieren weg in de donker.
          en een lamp op je handen voor het beazen.

          Reageer

          • junior
            Sportvisser
            • 15-03-2005
            • 563
            • Heythuysen

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
            targetbord met een tl buisje erop of met een lamp op je targetbord schijnen.
            een lichtje voor je aas anders lopen je pieren weg in de donker.
            en een lamp op je handen voor het beazen.
            heb je een foto?

            Reageer

            • spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

              #7
              tja alles zit net weer in de kist heb net een marathon achter de rug.

              maar een target bord is wel te vinden op google of in een hengelsport zaak.

              je kan hem ook makkelijk zelf maken van b.v. een stuk trespa of aluminium plaat zeg van ongeveer 30cm breed en 20 cm hoog dan goed strak wit spuiten of witte trespa nemen en dan om de 5cm ongeveer hoor zet je zwarte verticale strepen erop.

              zet je hier nu een lampje op gericht dan licht dit geweldig op in de nacht.

              in de midden boor je een gat en met een oud steuntje of iets maak je de bevestiging dat je hem op een bankstick schroeft

              Reageer

              • junior
                Sportvisser
                • 15-03-2005
                • 563
                • Heythuysen

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                tja alles zit net weer in de kist heb net een marathon achter de rug.

                maar een target bord is wel te vinden op google of in een hengelsport zaak.

                je kan hem ook makkelijk zelf maken van b.v. een stuk trespa of aluminium plaat zeg van ongeveer 30cm breed en 20 cm hoog dan goed strak wit spuiten of witte trespa nemen en dan om de 5cm ongeveer hoor zet je zwarte verticale strepen erop.

                zet je hier nu een lampje op gericht dan licht dit geweldig op in de nacht.

                in de midden boor je een gat en met een oud steuntje of iets maak je de bevestiging dat je hem op een bankstick schroeft

                oke, thnks dat is handig

                Reageer

                Working...
                😀
                😂
                🥰
                😘
                🤢
                😎
                😞
                😡
                👍
                👎