never ending story

Collapse
Deze discussie is gesloten
X
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • de bomber
    Harley davidson freak
    • 21-06-2006
    • 151
    • castricum

    never ending story

    Laten we een verhaal in elkaar kloppen met z'n allen. Het verhaal/ avontuur gaat over Frank en Bjorn. Het verhaal is geheel fictief en moet leuk blijven. Laat je fantasie gaan en schrijf er maar een stuk op los.

    Er zaten twee vissers aan de water kant. Ze verveelden zich eigenlijk heel erg omdat het niet zo hard van stapel ging met het vangen van de vissies. Uit verveling ging er 1 van hun maar onderlijntjes maken en de ander nog even verder met uit zijn neus vreten. Todat bij Bjorn zijn pieper afging,pats boem bang er werd een mooie karper gevangen.G@@@ver dacht Frank waarom bij hem wel en bij mij niet. Toen kwam Franky........
    mvg, de bomber
  • junior
    Sportvisser
    • 15-03-2005
    • 563
    • Heythuysen

    #2
    Pakt zijn vaste hengel en ging op kleine vis vissen, hij wou toch ook vis vangen... toen hij alles klaar had.....

    Reageer

    • de bomber
      Harley davidson freak
      • 21-06-2006
      • 151
      • castricum

      #3
      Had ook hij wat aan de haak. zijn pieper ging me daar toch een partijtje gillen.
      Al struikelend over zijn vaste hengel greep hij naar zijn karperstok. 3/4 spoel leeg shit das toch zo maar even 300mtr. Sodemieters hé dacht Frank wat heb ik nou weer aan me stok hangen. Zijn armen begonnen moe te worden plotseling
      mvg, de bomber

      Reageer

      • yannik
        De kasteelvissers Viane
        • 27-07-2006
        • 694
        • Geraardsbergen

        #4
        ... zag hij een paar honderd meter verderop een mastodont van een karper bovenkomen, hoho trekken dat dat beest kon en met zijn laatste krachten begon Frank deze halve walvis te drillen en toen...
        Wie vist, die vangt!

        Reageer

        • de bomber
          Harley davidson freak
          • 21-06-2006
          • 151
          • castricum

          #5
          Stond Frank boven op zijn vaste hengel die hij zo maar had rond laten slingeren. Alle vloek woorden kwamen bij hem uit zijn mond. Weer nam de mastodont karper een spurt. Nou eh Bjorn ik weet het niet hoor maar volgens mij......
          mvg, de bomber

          Reageer

          • janb
            jan b
            • 21-11-2005
            • 1982
            • 't Nieuweland

            #6
            Bjorn, help help ik moet plassen ,maak mijn broek eens los zo gezegt zo gedaan en frank haalde weer opgelucht adem en plaste er al vrolijk drillend op los met het idee mij kan niets meer gebeuren Maar dat bleek een vergissing ,plotseling stopte er een politiebus achter de vissende jongens en daar stapte een mannelijke en een vrouwelijke agent uit waarvan het vrouwelijke agentje begon met de vraag,
            Groeten van Jan de visser

            Reageer

            • de bomber
              Harley davidson freak
              • 21-06-2006
              • 151
              • castricum

              #7
              stond hij met zijn grote voeten op zijn vaste stok. Alle vloekwoorden kwamen uit zijn mond gerold alsof het rook van een sigaret was. En toen na het aanhoren van al dat gevloek nam de vis nog een spurt. Frank zij tegen Bjorn......
              mvg, de bomber

              Reageer

              • de bomber
                Harley davidson freak
                • 21-06-2006
                • 151
                • castricum

                #8
                eh foutje mijn pc weigerde. sorry Laatste bericht niet geldig
                mvg, de bomber

                Reageer

                • de bomber
                  Harley davidson freak
                  • 21-06-2006
                  • 151
                  • castricum

                  #9
                  Wie heeft hier staan plassen? Shit dacht Frank als ik zeg dat ik het ben dan heb ik een probleem. Maar ik kan natuurlijk ook niet zeggen dat het Bjorn was. f*ck wat nu Ehh zei Frank heel cool eh het was die vis daar agente.. Waarop de agente antwoorden lik me....
                  mvg, de bomber

                  Reageer

                  • spuiliefhebber
                    Verificatie gaande...
                    • 22-04-2006
                    • 4156
                    • onbekend

                    #10
                    bruine anjer dat maak je mij niet wijs daar staat een stevige boete op vriend ik denk dat ik jou eens een stevige 100...

                    Reageer

                    • de bomber
                      Harley davidson freak
                      • 21-06-2006
                      • 151
                      • castricum

                      #11
                      kerr moet op laten drukken. G*dver dacht onze vriend Frank laat het juist nu moeten. Frank gaf de hengel aan de politie agente en begon zich op te drukken. toen de agente plots een gil gaf, en het water mee ingesleurd werd. Haar colega probeerde nog van alles om haar te reden maar ze was verdwenen foetsie weg. De hengel was blijven steken achter een omgevallen boom en de slip gierde nog steeds de agent deed een poging om de hengel te pakken. Maar.....
                      mvg, de bomber

                      Reageer

                      • spuiliefhebber
                        Verificatie gaande...
                        • 22-04-2006
                        • 4156
                        • onbekend

                        #12
                        bjorn trok zijn kleren uit en sprong met een teug zuurstof van een half uur het water in,onderweg raapte hij een zooi mooie speedkorven op en lachte om deze winst.
                        plots zag hij daar een monsterlijke vis met de agente spelen en hoe was het mogelijk de vis had met zijn lippen de agente ontdaan van haar uniform.
                        bjorn kreeg een rood hoofd bij het aanschouwen van dit tafereeltje en verstopte zich rustig achte een lelie wortel en ging zich.....

                        Reageer

                        • karperkoning
                          Karpervisser!
                          • 13-12-2005
                          • 878
                          • AELSE

                          #13
                          bedenken wat hij nu moest doen...want hij kon de blote agente tog niet zo vastpakken en meenemen.zeker omdat die monsterlijke vis ermee bezig was,stel je voor dat die vis boos word dagt hij bij zichzelf... dan zou die vis...
                          http://www.carpteamelsloo.tk

                          http://www.hsv-juliana.tk

                          Helemaal Karpervisser !!!
                          Karp Fishing 4 live!

                          De groeten
                          Ralph

                          Reageer

                          • de bomber
                            Harley davidson freak
                            • 21-06-2006
                            • 151
                            • castricum

                            #14
                            Me wel eens kunnen verslinden. En dat kon Bjorn zijn geliefde vrouw niet aandoen. Even verderop zaten twee dames te vissen,beter gezegd ze waren aan het oefenen voor een viswedstrijd. Ze hadden alles gade geslagen en .........
                            mvg, de bomber

                            Reageer

                            • ironny
                              Moderator
                              • 04-04-2006
                              • 1377
                              • Hamont

                              #15
                              ook zij wilden wel eens deze karper van dichtbij aanschouwen en de omvang deze patser waarmemen.. ze kwamen dichterbij en stelden zich voor. Mooie Karper zei femke, ja ziet er geweldig uit, zei wendy, wij vingen alleen deze paling van 70 cm op een hele ochtend... ****** zei Frank, wat een ....
                              Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎