Megastops

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ws
    Komt net kijken
    • 05-03-2006
    • 80
    • Oirschot

    Megastops

    Ik kwam het volgende tegen op de website van Megafish in België:

    Nieuw: vaste hengel service , laat je hengels beveiligen met megastops , hierdoor worden de bussen mega sterk en blijven je delen drijven,je volledige hengel uitrusten met de megastops is goedkoper dan 1 deel verliezen !!!

    Heeft iemand ervaring met deze megastops? Werken die dingen en maken ze je hengel niet veel zwaarder? Zitten er nadelen aan?
  • Cor Jagt
    Sportvisser
    • 02-03-2003
    • 600
    • Emmen

    #2
    Een nadeel zou kunnen zijn als beide kanten zijn afgesloten dat bij warme dagen de lucht in een deel zoveel gaat uitzetten dat je deel gaat knallen als de druk teveel word,je hengel heeft het behoorlijk te verduren als er een stevige vis moet worden geland ,je hengel word dan ovaal van vorm als de druk aan de binnenkant nu te groot is gaat dat niet. en dat lijkt me toch een behoorlijk nadeel
    Een visgroet "Opa" Cor Jagt

    Reageer

    • janb
      jan b
      • 21-11-2005
      • 1982
      • 't Nieuweland

      #3
      volgens mij is er altijd maar een zijde afgesloten
      Anders word het ingewikkeld met in elkaar steken
      Je ziet wel vissers met die dingen werken ,maar vaak alleen waar ze afsteken
      Voor mij hoeft het niet ,maar als je tussenbeide een deeltje of wat in water laat vallen is het het overwegen waard

      Groeten van Jan de visser

      Reageer

      • The Frisian Viking
        NHSF Erelid
        • 27-06-2006
        • 5439
        • Feânwalden

        #4
        Ik gebruik Cleancaps ( Pole Nose Cone )ze zijn niet duur en het is echt een aanrader je hengel blijft schoon bij het in elkaar steken van de delen, en bijkomend voordeel is dat ze blijven drijven denk er wel om er een gaatje in te boren anders droogt de hengel niet.
        ze zijn te bestellen bij www.fishing4u.nl kijk maar witvis/kleinmateriaal en dan bij Browning en dan bij

        Browning Pole Nose Cone hengelbus beschermers
        Verkrijgbaar in 8 uitvoeringen



        Artikelcode:

        Bescherm de bussen van uw hengeldelen door gebruik te maken van deze Browning Nose Cone protectors. Door de vorm steekt u makkelijker de delen van uw hengel in elkaar en de protectors schuiven eventueel vuil en zand voor zicht uit waardoor de bussen van uw hengel langer meegaan.


        Verkrijgbaar in 8 uitvoeringen:





        Æ 16,0 mm
        Æ 18,5 mm
        Æ 22,0 mm
        Æ 25,5 mm
        Æ 27,0 mm
        Æ 29,0 mm
        Æ 31,5 mm
        Æ 33,0 mm


        2,50 €
        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

        ik knibbelje foar gjin ien

        The Frisian Viking

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎