victory x 2000

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Boxie
    Newbie
    • 03-12-2006
    • 4
    • vriescheloo

    victory x 2000

    Hallo heeft iemand ervaring met de victory x2000 van shakespear, ben van plan zon hengel aan te schaffen in de 11meter uitvoering, maar ik twijfel een beetje je hoort niet zo veel van dit merk hengels.
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

    #2
    Als ik een hengel zou kopen ,zou ik toch wel kiezen voor een type waar ik voldoende informatie over kan verzamelen Je hebt maar zo een miskoop ,en dat is toch weer zonde van de knaken
    En er is info voldoende te krijgen ,en ook nog eens de prijs verschillen ,die maken het de moeite waard om eens gedegen om je heen te kijken
    Dus veel geduld en wijsheid toe gewenst
    p.s Goed koop is vaak duurkoop!!!

    Groeten van Jan de visser

    Reageer

    • Master
      Voerboer
      • 26-02-2007
      • 1148
      • Zoetermeer

      #3
      Koop hem maar gerust Boxie. Shakespeare is al ruim 100 jaar de beste in de markt van hengelsport en is nu bezig zich ook te gaan bewegen in de top van het hengelsegment. Ik weet waar de Victorie vandaan komt. Voor dat geld een meer dan goede hengel. Zeker weten
      Theo de Kreij.
      www.natuurzorg.eu

      Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

      Reageer

      • Boxie
        Newbie
        • 03-12-2006
        • 4
        • vriescheloo

        #4
        Hallo, het is de victory 1000 put over 11 meter geworden. redelijke strakke hengel met elastiek in top, als ik de stok zo bekijk lijkt het me daiwa maar ik kan me vergissen.gister voor het eerst mee gevist en ik moet zeggen valt me niet tegen, ondanks veel wind goed te hanteren.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎