HELP - iemand ook in rivier Creuse gevist - frankrijk dep 23 nabij het dorp crozant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • quotas
    Banned
    • 17-06-2007
    • 3

    HELP - iemand ook in rivier Creuse gevist - frankrijk dep 23 nabij het dorp crozant

    Wie heeft er ooit gevist in de rivier de cruese. Bij voorkeur in het gebied bij lac chambon en het dorp Crozant. Ik wil heel graag info over vergunningen, nachtvismogelijkheden (als dat al mag). Tevens ben ik benieuwd naar de vangstverslagen van karper in dat gebied. Ik ga in augustus 2 weken naar dit gebied maar er is werkelijk niets over te vinden op internet. Met dat prachtige water en stuwmeer kan ik mij niet voorstellen dat er niemand is die daar gevist heeft. Wie helpt mij ??? Ik ben je zeer dankbaar.....

    herman
  • quotas
    Banned
    • 17-06-2007
    • 3

    #2
    niemand ooit gevist in de creuse, erguzon, limoges enz ??

    jammer gen reacties op eerdere post. dan alles zelf ontdekken . Ook leuk natuurlijk maar wat info was wel prettig geweest.

    Reageer

    • Master
      Voerboer
      • 26-02-2007
      • 1148
      • Zoetermeer

      #3
      Probeer anders eens een zoekmachine op het intenet. Frankrijk heeft wel duizenden wateren waar je karper kan vangen. Je moet dan net het geluk hebben dat je een reactie krijgt omdat iemand van dit forum er geweest is.
      Theo de Kreij.
      www.natuurzorg.eu

      Hou van de natuur, laat je stek schoon achter

      Reageer

      • Forummanager
        Visserslatijn Nederland
        • 30-12-2001
        • 12131
        • Albrandswaard

        #4
        verplaats naar vissen in het buitenland
        Visserslatijn Nederland
        http://www.visserslatijn.nl
        Sinds 1997...

        Nationaal HengelSportForum
        http://www.hengelsportforum.nl
        Sinds 2001...

        Reageer

        • quotas
          Banned
          • 17-06-2007
          • 3

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Master
          Probeer anders eens een zoekmachine op het intenet. Frankrijk heeft wel duizenden wateren waar je karper kan vangen. Je moet dan net het geluk hebben dat je een reactie krijgt omdat iemand van dit forum er geweest is.
          dat heb ik natuurlijk al geprobeerd. Ik zoek al weken. Maar geloof me, helemaal niets........

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎