Nexave BX Winkle Picker

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

    Nexave BX Winkle Picker

    beste,


    ik heb me op aanraden van de winkelier dit winkle pickertje aangeschaft. ik pak hem nu thuis uit en heb het idee dat alle 3 bijgeleverde toppen, wat stug zijn in plaats van eeen die super soepel is. heeft iemand toevallig ook deze ervaring en weet iemand of hier nog soepelere toppen voor verkrijgbaar zijn?

    mvgr ronny
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender
  • ironny
    Moderator
    • 04-04-2006
    • 1377
    • Hamont

    #2
    als aanvulling, de 3 toppen die zijn bijgeleverd hebben respectievelijk 0.50, 1 , 1.50 OZ waarde. als ik ze zo voel, merk ik weinig verschil, temeer omdat ik een 4+5 dfeeder van jvs heb waar 2 supergevoelige toppen bijzitten. of is dit toch normaal?
    Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #3
      als de gewichten kloppen zijn het prima toppies maar ja als je ze stug vind kan het ook niet zo zijn.

      dus je toppie met een gewicht(boek ofzo) op tafel leggen en dan kun je kijken bij hoeveel gewicht het toppie haaks komt te staan en dan heb je het juiste o gewicht in ounce of grammen.

      een ounce is 31 gram.

      trouwens een 1 ounce top geld toch wel als een zachte hoor vind ik,dus het zal haast wel niet kloppen.

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎