spro TFX8 winkle picker

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • JohnathanDoe
    Met enige kennis...
    • 15-07-2007
    • 275
    • antwerp centre

    spro TFX8 winkle picker

    excuse als dit onderwerp niet in dit topic hoort! ik wil graag een winkle picker kopen, heb mijn gedachtes gezet op de Spro TFX8 Passion Picker 2.70 Meter of de shimano speedmaster 2.40/2.70 m.
    hebben enkele van jullie gebruikers ervaringen hiermee? Ik ben een beginner maar wil wel graag een kwalitatieve hengel kopen waarmee ik jaren kan doen. Wat tussen de twee qua actie? is 2.70 lengte goed voor een picker? werpgewicht is van 10-40 ongeveer. kan ik hiermee op de maas/ waal, etch vissen of meer op kanalen zoals wilhaminakanaal, (brabant) of bieschbosch,etc?

    Ik ben op internet aan het kijken wat voor dikte vislijn ik ,moet gaan gebruiken en hoelange/soort onderlijn? ga geen gevlochtenlijn gebruiken als hoofdlijn denk ik want op deze afstand vissen is dat niet nodig, toch?
    net als met de feeder ben ik op zoek naar onderlijn montages, wat gevonden op internet maar ze laten niet zien hoe ik de onderlijnen precies moet gaan kopen? kan iemand mij hiermee helpen aub? kan ik dezelfde montage gebruiken op de feeder als op de winkle picker? dank u wel alvast...

    JD
  • antoinette
    Specimen Hunter
    • 13-11-2005
    • 1926
    • oudenhoorn

    #2
    Voor een kanaal of dergelijks is een picker ongeschikt (te licht en te kort). Een mediumfeeder zou mijn keuze zijn met een minimale lengte van 3,60 m.

    Reageer

    • tester
      Maas en Waal visser
      • 06-03-2004
      • 2596
      • Son

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door JohnathanDoe
      excuse als dit onderwerp niet in dit topic hoort! ik wil graag een winkle picker kopen, heb mijn gedachtes gezet op de Spro TFX8 Passion Picker 2.70 Meter of de shimano speedmaster 2.40/2.70 m.