Edit tijd/Verschonen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • JimmY
    Full-time Roofvisser
    • 01-07-2007
    • 70
    • Amsterdam

    Edit tijd/Verschonen

    Beste forum Managers/Beheerders.

    Ik en een heleboel andere mensen hebben last van de edit tijd die is ingesteld.Als je bijvoorbeeld een tekst scrijft en leest later nog eens na,''Oh ik ben wat vergeten'',het vervelende is nu dat je het er neit meer bij kan zetten,en dat er dan maar 1 ding overblijft,appart posten.Het appart posten,is dan best onduidelijk.

    Mijn vraag dus:Kan de edit tijd uigeschakeld worden.

    En mijn tweede ''idee'':

    Ik heb dus gemerkt dat er geen topics verwijderd worden.Is het niet beter en overzichtelijker als beantwoorde/verouderde topics die niemand meer leest verwijderd worden.En ook op verzoek topics verwijderd worde.Dan wordt het forum dnek ik ook ietsje duidelijker en georganiseerder.

    Alvast bedankt
  • Forummanager
    Visserslatijn Nederland
    • 30-12-2001
    • 12131
    • Albrandswaard

    #2
    De edit tijd is onlangs nog verruimd. Juist om te voorkomen dat topic na enkele andere reacties nog gewijzigd worden, gaat die tijd niet verder verruimd worden.

    De grote schoonmaak is inderdaad nodig. Zodra ik een beetje tijd heb zal ik oude berichten naar het archief verplaatsen. Als je je aan oude berichten stoort, zet dan onderin het subforum dat je die niet meer wilt zien en het forum laat ze je dan ook niet meer zien.

    Op verzoek verwijderen van topics doen we in bijzondere gevallen. Dit forum edit en verwijderd zo min mogelijk omdat we in 98% van de gevallen normaal met elkaar omgaan en dit dus ook niet nodig is.

    Groet,
    Bas
    Visserslatijn Nederland
    http://www.visserslatijn.nl
    Sinds 1997...

    Nationaal HengelSportForum
    http://www.hengelsportforum.nl
    Sinds 2001...

    Reageer

    • JimmY
      Full-time Roofvisser
      • 01-07-2007
      • 70
      • Amsterdam

      #3
      Hmmm oke...

      Reageer

      Working...
      😀
      😂
      🥰
      😘
      🤢
      😎
      😞
      😡
      👍
      👎