gegevens ijssel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Barbelenvanger
    Moderator
    • 11-03-2004
    • 499
    • Son

    gegevens ijssel

    na mijn eerste oproepje om een aantal gegevens door te mailen kreeg ik legio reacties. Helaas stopte het na 1 dag al. Dit is veel te kort, zo kan ik niet echt een vergelijk maken.
    Diegene die de komende tijd naar de ijssel gaan, willen die een mailtje naar me sturen met de volgende gegevens: gebruikt aassoort, lengte onderlijn en dikte onderlijn. Verder het aantal aanbeten en de vangsten natuurlijk.
    Deze gegevens zijn voor mij voldoende om te gebruiken in mijn vergelijk met andere wateren.
    f.vogels5@chello.nl

    Alvast bedankt iedereen.
    www.barbelen.nl

  • IamBarbeel
    Met enige kennis...
    • 23-02-2007
    • 342
    • aan de zonnige IJssel

    #2
    Frans, ik ben het zelf ook allemaal aan het bijhouden, zou ik jouw gwn maandelijks een pm doen?? ik steek me tijd liever in het vissen.
    nu kan 't nog, het is al 2 dagen stil en mijn laaste barbeel van dit jaar word geen 26 september! grrrrrrrrrrrrr
    www.ijsselbarbelen.nl
    [/B]
    Website van IamBarbeel en Mike-ad

    Reageer

    • Barbelenvanger
      Moderator
      • 11-03-2004
      • 499
      • Son

      #3
      prima.. kan zijn dat stijgend water op de ijssel ook wat mindere dagen geeft. Kun je ook bijhouden.
      www.barbelen.nl

      Reageer

      • BasB
        IJssel-ganger
        • 04-08-2007
        • 393
        • Deventer

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Barbelenvanger
        prima.. kan zijn dat stijgend water op de ijssel ook wat mindere dagen geeft. Kun je ook bijhouden.
        Zie je mail... 8 aanbeten met 3 man, niet heel slecht toch op de IJssel?
        2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EU

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎