Tips ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • DaaN feeder
    Newbie
    • 29-09-2007
    • 11
    • ALmer

    Tips ??

    hallo,

    Ik ben een brasem en karper visser in hart en nieren, maar ik vind het ook geweldig om op snoek te vissen, helaas tot weinig succses . ik vis nu al 2 jaar maar heb maar 10 snoeken gevangen

    ik zou graag wat tips gebruiken van waar ik met werpen met wat en hoe

    vis groet DaaN
  • guppie58
    Pike Hunter
    • 04-05-2007
    • 47
    • Eindhoven

    #2
    probeer het eens op zgn hotspots, bv onder/vlak langs bruggen, bij waterplanten, waar een omgevallen boom in het water ligt, bij t splitsingen, etc etc. maar let wel, snoek is nooit een vis waarvan je er veel zult vangen.
    je kunt het ook eens met kunstaas proberen wat lawaai maakt, bv een screeming devil van spro.

    Reageer

    • Sido
      Sportvisser
      • 06-09-2005
      • 801
      • dorpje aan franekervaart

      #3
      Als je gaat werpen, blijf dan niet steeds op dezelfde plaats staan maar loop slootjes af... Snoeken doe ik het liefst in de boot, vangt goed want je vist grote stukken water af, alleen heb ik zelf geen boot meer dus kan alleen maar als k met een vriend mee ga
      Sido
      ____
      HSV: De Deinende Dobber

      Reageer

      • guppie58
        Pike Hunter
        • 04-05-2007
        • 47
        • Eindhoven

        #4
        ga op een plaats staan, en gooi die plaats in een soort waaiervorm af, loop dat een stukje verder en herhaal dat.

        Reageer

        • Skiman
          Witvisfanaat!!!
          • 27-11-2006
          • 115
          • Nijmegen

          #5
          Hoi Daan,