Barbeelsessie met Frans, Ronald en Pumpy 18-10-2007

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Pumpy
    Zeeltkolder
    • 20-07-2007
    • 364
    • 't Gooi

    Barbeelsessie met Frans, Ronald en Pumpy 18-10-2007

    Vandaag weer eens op pad met Frans en Ronald.
    Dan weer regen, dan weer zon en een prachtige zonsondergang.
    Frans en Ronald zaten er al rond een uur of half 1, geloof ik
    Ik kwam rond een uur of 2.

    Ronald had er toen al 1 van 64 cm, cool.

    64 cm in de tas

    Af en toe kregen we een bui, dan weer een prachtig wolkendek

    Ik zei het al, ik kwam iets later en na een half uur werd Frans gek.
    Er kwam een duwboot voorbij en ik gooide net mijn hengel in. Al meteen begon mijn hengel te stuiteren en ik vroeg me af of het een aanbeet was. Ja dus. I.p.v. de vis moesten we Frans reanimeren. Hij werd wakker en zei: Ik ga nooit meer op donderdag vissen hahahahaha.
    Pomp met 65 cm


    Dan gebeurd er iets raars. Frans krijg een terugloper en twijfelt of het een aanbeet is. Hij zet vervolgens de hengel terug en zijn lijn gaat helemaal naar rechts. Vervolgens gaat de lijn tegen de stroming in om de krib heen. Toch maar aanslaan en jawel....52 cm Winde. Wat een bakbeest!

    Tegelijkertijd krijg Wolf zijn zoveelste aanbeet en verzilverd een klein keffertje, maar...Barbeel is barbeel.

    Frans is nog steeds barbeelloos, maar dan!!!! Hangen!!

    Eindelijk dan toch. We begonnen elkaar al de gek aan te steken. De barbelenvanger zonder barbeel, maar hij bewijst maar weer eens dat hij ruim 280 barbelen op zijn naam heeft staan. Frans met een dikke 60er.

    Het is nog niet voorbij. Wolf vangt zijn 3e barbeel van de middag en meet 62.

    Dan is het voorbij. Frans gaat al eerder weg wegens andere verplichtingen en Wolf krijgt nog een enorme klapper op zijn hengel. Tijdens het drillen lost de vis en zo verliest Wolf al 2 vissen in 1 middag. Balen, maar het is niet anders.

    We krijgen daarna geen tik meer en om 19:15 uur stoppen we ermee.
    Het was een geweldige middag, we hebben enorm gelachen en ook nog ...gevangen. Daar doe je het allemaal voor.
    Super dat je samen dezelfde passie kunt delen. Cool!

    Ronald en Frans, ontzettend bedankt voor de uitermate gezellige middag.
    Jullie zijn leuk gezelschap
    Gewoon genieten!!!!
    Met vriendelijke groet,

    Marcel (Vis)Pomp
  • jasperfeedervlieg
    Lucass vismaat
    • 15-07-2007
    • 268
    • Amersfoort

    #2
    280 barbelen dat zijn er aardig wat...
    weer een mooi verslag!!

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎