Bannen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Randy Breukel
    Wedstrijdvisser
    • 10-04-2007
    • 244
    • Rozenburg (zh)

    Bannen

    waarom hoorde ik dit ineens van spui??
    De groeten
  • Randy Breukel
    Wedstrijdvisser
    • 10-04-2007
    • 244
    • Rozenburg (zh)

    #2
    waarom hoorde ik dit ineens van briel??
    De groeten

    Reageer

    • Randy Breukel
      Wedstrijdvisser
      • 10-04-2007
      • 244
      • Rozenburg (zh)

      #3
      waarom hoorde ik dit ineens van janb??
      De groeten

      Reageer

      • 4x14
        Banned
        • 10-12-2006
        • 849
        • Brielle

        #4
        waarom hoorde ik dit ineens van jou ? kijk jij nou maar uit, piethein

        Reageer

        • Randy Breukel
          Wedstrijdvisser
          • 10-04-2007
          • 244
          • Rozenburg (zh)

          #5
          hahahaah,

          maar dit kan toch zomaar niet

          kijk, regels worden opgesteld om na te leven, maar als dat altijd netjes word gedaan word het toch een beetje eentonig?

          ik vind dat er best een grapje gemaakt mag worden en dat dit soms ietwat te ver gaat is een 2e, ik zie spui en briel als de gangmakers van veel topics die dood lopen en er weer een lolletje van maken,


          ik heb niet de bedoeling zelf gebanned te worden dat slaat nergens op, maar ik wou wel even kwijt dat ik het sneu vind voor janb die op hetzelfde netwerk als spui zit en nu ook niet meer op nhsf kan komen, ook vind ik het onlogisch dat er bij een ban niet gekeken kan worden op het forum (dat je alleen niet kan posten) zo krijg je het geval als janb niet meer


          al met al kan ik er van zeggen dat ik het met de manier waarop een ban werkt niet eens ben,



          mvg piethein
          De groeten

          Reageer

          • The Frisian Viking
            NHSF Erelid
            • 27-06-2006
            • 5439
            • Feânwalden

            #6
            Jongens als we er allemaal nou eens er om ons taalgebruik denken, en een ieder laten leven en met respect behandelen.
            Is het forum ook leuk toch zeker ook met een geintje erbij dat moet kunnen.
            Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

            ik knibbelje foar gjin ien

            The Frisian Viking

            Reageer

            • Douwe
              NHSF lid van verdienste
              • 01-07-2006
              • 3136
              • Leeuwarden

              #7
              8. Moderators zijn aangesteld om de orde op het forum te handhaven. Zij zijn bevoegd om zonder opgave van redenen berichten van gebruikers te wijzigen of te verwijderen. Moderators leggen slechts verantwoording af aan de Forummanager.
              Gebruikers die het niet eens zijn met een beslissing van een moderator kunnen de moderator of de Forummanager hierover per e-mail of privé-bericht contacten. Gebruikers die een moderator in het forum beschimpen of anderszins 'aanvallen' zullen na één waarschuwing definitief van het forum verwijderd worden.

              Vissen is een hobby geen religie!

              Reageer

              • antoinette
                Specimen Hunter
                • 13-11-2005
                • 1926
                • oudenhoorn

                #8
                Zijn er klachten over het beleid of aanverwante zaken, pb dan gewoon met de forumbeheerder, hier je gal spuwen is vrij nutteloos, en in mijn optiek niet netjes ook. Jullie weten de achtergrond niet plus dat een verhaal altijd 2 kanten heeft, vandaar mijn opmerking: pb met de forumbeheerder.

                Reageer

                • john van den broek
                  Specimen Hunter
                  • 30-03-2003
                  • 1089
                  • Venray

                  #9
                  Dat worden dan veel PB-tjes !!!

                  Ik ben al jaren actief op dit forum, ben moderator geweest in het oude forum en heb dus al veel meegemaakt.

                  De opmerkingen of reacties van genoemde heren waren soms scherp of net tegen het randje, maar een ban was voor mij niet aan de orde.

                  Ook ik vond dat ze wel wat leven in de brouwerij brachten.

                  Ik stuur geen PB-tje voor uitleg, ik neem aan dat de reden van de ban hier best vermeld mag worden of het zou een discutabele reden moeten zijn.
                  Groet John.

                  www.baitstore.nl

                  Reageer

                  • jasperfeedervlieg
                    Lucass vismaat
                    • 15-07-2007
                    • 268
                    • Amersfoort

                    #10
                    Nou volgens mij zijn er al zeker 2 topics gesloten door hun ruzies ..
                    en daar leiden andere gebruikers dan onder...

                    Reageer

                    • yannik
                      De kasteelvissers Viane
                      • 27-07-2006
                      • 694
                      • Geraardsbergen

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door jasperfeedervlieg
                      Nou volgens mij zijn er al zeker 2 topics gesloten door hun ruzies ..
                      en daar leiden andere gebruikers dan onder...
                      Ruzieën doe je altijd met 2 hé... ik vind het niet schoon dat je alles op één iemand gaat steken... En ik vind juist goed dat deze mensen op dit forum zitten... Ze houden wat leven in de brouwerij...
                      Wie vist, die vangt!

                      Reageer

                      • 4x14
                        Banned
                        • 10-12-2006
                        • 849
                        • Brielle

                        #12
                        we zullen zien, het zal wel wat stiller worden. er zijn nog andere forums ook.

                        Reageer

                        • janb
                          jan b
                          • 21-11-2005
                          • 1982
                          • 't Nieuweland

                          #13
                          Ja ,ja ik ben er nog, spui sleept mij niet mee ,dat valt voor mij dan weer niet tegen.Maar deze mannen schorsen vind ik ook een beetje over dreven ,kijk deze gasten hebben altijd een eigen mening over onderwerpen ,terwijl de meeste forum leden enkel lezen wat er wordt aan geboden en er weinig of geen commentaar op leveren .Ik ben bang als we enkel zulke forum leden zouden hebben dat het een saai zaakje zou worden ,terwijl deze knapen de zaken die er spelen van het nodige commentaar voorzien ,op de voor hun ludieke manier ,dat niet iedereen dat soms even leuk vind ,daar kan ik in komen ,maar ze zitten beide toch al een behoorlijk tijdje op ons forum ,dus is hun commentaar redelijk voorspelbaar voor de meeste van ons ,en kun je wel een beetje tussen de regels door lezen dat ze heel vaak de boel een beetje op zitten naaien Het zijn beide voortreffelijke vissers die je over het vissen op zich niets wijs hoeft te maken.Dus geven ze op hun manier raad en advies ,en heel veel commentaar En ik weet waar over ik het heb ,want ik maak beide heren dagelijks mee ,en dat valt ook wel eens niet mee .Dus mijn advies is op heffen die ban .
                          Groeten van Jan de visser

                          Reageer

                          • † John van der Zee
                            [In Memoriam]
                            • 16-11-2005
                            • 1761
                            • in zuidholland in een mooi visgebied

                            #14
                            ik zag dat spui al weer is losgelaten hahaha
                            Vissen is ontspannend.
                            Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

                            Met Vriendelijke Visgroeten



                            vaste stokvisser????????

                            Reageer

                            • Driehoek
                              Sportvisser
                              • 17-06-2007
                              • 787
                              • Rijssen

                              #15
                              Zijn er klachten over het beleid of aanverwante zaken, pb dan gewoon met de forumbeheerder, hier je gal spuwen is vrij nutteloos, en in mijn optiek niet netjes ook. Jullie weten de achtergrond niet plus dat een verhaal altijd 2 kanten heeft, vandaar mijn opmerking: pb met de forumbeheerder.
                              __________________

                              Dat vind ik de meest steekhoudende opmerking hierover!
                              Je kunt ermee eens zijn of niet. Ieder zijn haar keuze, maar ben het Antoinette eens dat als je er iets over wilt zeggen, doe dat dan daar waar het hoort!
                              Nu wordt er slechts gespeculeerd en kan scheve verhoudingen veroorzaken terwijl wij als bezoekers NIET het hele verhaal kennen achter een maatregel!
                              (En blijkbaar vist jan ook niet achter het net...)
                              Er zal zeker een overwogen reden achterzitten die ons niet aangaat!
                              anders werd het wel in het algemeen gezegd!

                              Voor zover ik forummanager kan en mag inschatten zal hij niet 'zomaar' tot zo'n ingrijpende maatregel komen!
                              En simpel gezegd het is zijn forum!
                              Wij allemaal hebben de regels goedgekeurd toen we ons inschreven!
                              .
                              Happy fishing.
                              ----------------------------------------

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎