belastinggeld verspillen ????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Cor Jagt
    Sportvisser
    • 02-03-2003
    • 600
    • Emmen

    belastinggeld verspillen ????

    PvdD zet twee man aan het werk door kamervragenDen Haag - Het ministerie van Landbouw heeft twee extra ambtenaren in dienst moeten nemen om alle kamervragen van de Partij voor de Dieren (PvdD) te kunnen beantwoorden. De partij heeft dit jaar al 162 schriftelijke vragen gesteld. Dit koste het ministerie een slordige 342.000 euro. Dit schrijft het AD maandag.
    Met merendeel van de vragen gaat over het welzijn van dieren. In een reactie aan de krant laat Marianne Thieme weten ‘dat het goed is’ dat er zoveel vragen worden gesteld. De partij van Geerd Wilders komt met het schriftelijk vragen stellen op een derde plaats. De SP voert de lijst aan met het meeste gestelde vragen.

    IK denk dat van dit geld heel wat oudjes in bad geholpen kunnen worden .
    Een visgroet "Opa" Cor Jagt
  • fred de visser
    Frequent aanwezig
    • 25-01-2006
    • 225
    • den haag

    #2
    Cor jij bent een man naar me,n hart het gaat nu even helemaal niet over vissen maar ze zijn hier in dit land helemaal de weg kwijt tig duizend euro over de balk gegooid terwijl de mantelzorg niet meer te betalen is voor normale mensen en wat doen we met jeugd die andere mensen zo treiteren dat ze gaan verhuizen....daar gaan we mee op vlindercursus in marroko gekker moet het toch niet worden.
    een dag niet gelachen is een dag niet geleeft.

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #3
      er is maar 1 manier en dat is niet op die halve zolen stemmen.

      die marijnnesen die kan ook zo de efteling in ,hoe noemden ze hem de tovenaar van oss.


      een berg zetels gescoord resultaat ervan 0,0

      pvdd partij van de dwaz ik bedoel dieren .

      ik geloof nog meer in die feestpartij van johan vlemmix

      dat hele politieke gekonkel kost 52% van mijn salaris en dat zou ik graag veranderd zien

      Reageer

      • The Frisian Viking
        NHSF Erelid
        • 27-06-2006
        • 5439
        • Feânwalden

        #4
        wat ben ik het ontzettend met jullie eens Cor, Fred en Martijn
        Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

        ik knibbelje foar gjin ien

        The Frisian Viking

        Reageer

        • Randy Breukel
          Wedstrijdvisser
          • 10-04-2007
          • 244
          • Rozenburg (zh)

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Cor Jagt
          PvdD zet twee man aan het werk door kamervragenDen Haag - Het ministerie van Landbouw heeft twee extra ambtenaren in dienst moeten nemen om alle kamervragen van de Partij voor de Dieren (PvdD) te kunnen beantwoorden.

          lonen nog niet meegerekend

          maar we mogen niet zeuren, het is teminste nog een democratie he
          De groeten

          Reageer

          • Pieter Stam
            Tinca Tinca
            • 11-10-2002
            • 2882
            • NL

            #6
            Ach mensen het is maar wel we ons druk over maken. Wij betalen misschien 52%, maar wij hébben tenminsten nog ouderenzorg. Dat er partijen zijn die een en ander kritisch tegen het daglicht plaatsen is alleen maar mooi, daar wordt een land echt niet slechter van. Landen waar dat niet gebeurt staan keer op keer ter discussie en dat is m.i. terecht. Ik denk aan China, de 'schurkenstaten' en weet ik veel hoeveel landen met een corrupte overheid. Ik ruil onze regering niet graag in voor een van die regimes.

            Van mijn kant vandaan dus absoluut geen kwade woorden voor de kleine partijen of partijen die ergens voor stáán. Hoewel ik het met sommige pertinent oneens ben qua denkbeelden / beleid en / of strategie. Welke partijen dat zijn laat ik verder in het midden maar de PvdD hoort erbij laat ik dat wel zeggen.

            MVG,
            Pieter

            Reageer

            • Cor Jagt
              Sportvisser
              • 02-03-2003
              • 600
              • Emmen

              #7
              Ook ik heb in principe niets tegen de kleinere partijen het ging me eigelijk om het volgende " het beantwoorden van 162 vragen kost €342.000 " dat is een dikke €2000 per vraag dat is veel belastinggeld van bv het tanken van diesel enz., maar ik denk dat een partij voor het voor het welzijn van de bloemetjes en de beesies dat op de koop toe neemt.
              Een visgroet "Opa" Cor Jagt

              Reageer

              • spuiliefhebber
                Verificatie gaande...
                • 22-04-2006
                • 4156
                • onbekend

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Stam
                Ach mensen het is maar wel we ons druk over maken. Wij betalen misschien 52%, maar wij hébben tenminsten nog ouderenzorg. Dat er partijen zijn die een en ander kritisch tegen het daglicht plaatsen is alleen maar mooi, daar wordt een land echt niet slechter van. Landen waar dat niet gebeurt staan keer op keer ter discussie en dat is m.i. terecht. Ik denk aan China, de 'schurkenstaten' en weet ik veel hoeveel landen met een corrupte overheid. Ik ruil onze regering niet graag in voor een van die regimes.

                Van mijn kant vandaan dus absoluut geen kwade woorden voor de kleine partijen of partijen die ergens voor stáán. Hoewel ik het met sommige pertinent oneens ben qua denkbeelden / beleid en / of strategie. Welke partijen dat zijn laat ik verder in het midden maar de PvdD hoort erbij laat ik dat wel zeggen.

                MVG,
                Pieter
                die hebben we hier ook hoor zeker weten

                Reageer

                • lolo
                  Geniet maar niet met mate
                  • 01-05-2003
                  • 3873
                  • Weesp

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Cor Jagt
                  Ook ik heb in principe niets tegen de kleinere partijen het ging me eigelijk om het volgende " het beantwoorden van 162 vragen kost €342.000 " dat is een dikke €2000 per vraag dat is veel belastinggeld van bv het tanken van diesel enz., maar ik denk dat een partij voor het voor het welzijn van de bloemetjes en de beesies dat op de koop toe neemt.
                  Cor ik ben het helemaal met je eens maar rustig denk om je hard

                  mmmm 2000 pleuro voor een vraag .
                  FF denken
                  Vraag 1 waar worden de vragen over vissen toch op gebaseerd en hoe komen jullie op de vraag over hengelsportJuist stomme vraag
                  weer 2000 .
                  volgende vraag.

                  Groetjes
                  Johnny

                  Match
                  Feeder
                  Stok

                  Reageer

                  • lolo
                    Geniet maar niet met mate
                    • 01-05-2003
                    • 3873
                    • Weesp

                    #10
                    spui wat heb jij een leuk avatertje
                    ik pobeer hem te killenook dat lukt niet
                    gr lolo
                    Groetjes
                    Johnny

                    Match
                    Feeder
                    Stok

                    Reageer

                    • Cor Jagt
                      Sportvisser
                      • 02-03-2003
                      • 600
                      • Emmen

                      #11
                      Lolo als ik het goed lees " waar worden de vragen over vissen toch op gebaseerd en hoe komen jullie op de vraag over hengelsport " is deze goed voor ruim 4000 euri .
                      Een visgroet "Opa" Cor Jagt

                      Reageer

                      • antoinette
                        Specimen Hunter
                        • 13-11-2005
                        • 1926
                        • oudenhoorn

                        #12
                        ik ga voor de jackpot
                        1- waarom worden beroepsvissers ontzien?
                        2-Waarom durft een politicus niet gezien te worden met een sportvisser
                        3-Waarom zijn er vistrappen terwijl het vol staand wand staat daarbij
                        4-Waarom wordt er niet meer gecontroleerd op illegale vangsten door beroepsvissers
                        5-Waarom loopt de jut te mieren over 1 snoekbaars meer in je bezit terwijl het beroep ze met 10tallen eruit sleept
                        6-Waarom is er democratie als de sportvisser genegeerd wordt

                        Reageer

                        • Buster
                          Met enige kennis...
                          • 21-08-2007
                          • 311
                          • Lingewaal

                          #13
                          antoinette, Een politiekepartij om de belangen van sportvissers te verdedigen lijkt me wel wat, dat moet toch een paar zetels op kunnen leveren in de kamer. Die malote dierenpartij is het ook gelukt waarom wij niet?. Mijn stem kunnen ze krijgen wie volgt.
                          Dat zou oorlog betekenen met die flut PvdD in de tweede kamer, ik kan niet wachten.Gr B.

                          liever lol dan kilo's

                          Reageer

                          • Driehoek
                            Sportvisser
                            • 17-06-2007
                            • 787
                            • Rijssen

                            #14
                            Nou antoinette dat is dan wel ff 12.000euri's verdient!
                            voor de sportvisserspartij oftewel de SVPN...
                            .
                            Happy fishing.
                            ----------------------------------------

                            Reageer

                            • spuiliefhebber
                              Verificatie gaande...
                              • 22-04-2006
                              • 4156
                              • onbekend

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Buster
                              antoinette, Een politiekepartij om de belangen van sportvissers te verdedigen lijkt me wel wat, dat moet toch een paar zetels op kunnen leveren in de kamer. Die malote dierenpartij is het ook gelukt waarom wij niet?. Mijn stem kunnen ze krijgen wie volgt.
                              Dat zou oorlog betekenen met die flut PvdD in de tweede kamer, ik kan niet wachten.Gr B.

                              liever lol dan kilo's

                              mijn stem krijgen ze niet want vergeet niet dat er tussen vissers mensen zitten uit alle lagen van de bevolking.

                              dit houd dus in ook alle zaken die me niet zo interesseren.

                              ik weet niet of je het stukje van lebbis hebt gelezen in het nieuwe visblaadje,als je dat hebt gedaan weet waarom dat ook niet werkt.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎