Jvs Goldpole ????

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • RoyvH
    Met enige kennis...
    • 20-07-2007
    • 337
    • Deurne

    Jvs Goldpole ????

    hallo

    mijn vader en ik gaan in december allebei een nieuwe stok kopen

    eisen zijn
    strak
    licht
    enigsinds betaalbaar


    nu heeft de jvs goldpole hier alle voordeel
    hij is zo strak als een snaar
    en lekker licht mede omdat er een optie is tot een kort 5de deel word hij nog strakker en iets lichter van

    maar heb helemaal geen ervaring met jvs en er ook niet een al te hoge pet van op
    mede opdat de kisten en kleding vrij zwak van kwaliteit zijn (naar mijn mening)
    wel heb ik een seizoen met een jvs feeder gevist en was er op zich redelijk tevereden mee

    kan iemand me meer vertellen over deze stok

    het liefst iemand met eigen ervaring

    of heeft iemand een veeeell betere optie en waarom dan wel...
    koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud
  • 4x14
    Banned
    • 10-12-2006
    • 849
    • Brielle

    #2
    het bedrag dat je maximaal wilt besteden is ook handig, ik kan zo wel een paar goedkope stokken opnoemen van ''maar'' 2000 euro hoor, geen probleem...
    of je wilt tot 600 gaan ofzo, dan wordt het al een stukkie moeilijker....

    vaak zijn er 2e hands ook leuke stokken te koop, niet veel gebruikt en toch een goede stok ! zou ik wel vissers opzoeken die je een beetje kent, en die gesponsord worden natuurlijk !

    Reageer

    • junior
      Sportvisser
      • 15-03-2005
      • 563
      • Heythuysen

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
      het bedrag dat je maximaal wilt besteden is ook handig, ik kan zo wel een paar goedkope stokken opnoemen van ''maar'' 2000 euro hoor, geen probleem...
      of je wilt tot 600 gaan ofzo, dan wordt het al een stukkie moeilijker....

      vaak zijn er 2e hands ook leuke stokken te koop, niet veel gebruikt en toch een goede stok ! zou ik wel vissers opzoeken die je een beetje kent, en die gesponsord worden natuurlijk !

      zou ik afraden,, vaker zie je bij deze stokken geen breuk, maar als je ze een keer aan de waterkant hebt gehad zie je al schade.


      De gold pole heb ik zelf ook al 3x in de hand gehad en zal waarschijnlijk ook mijn komende stok worden. Qua kwaliteit en service ben ik zeer te spreken over JVS, ik heb hier veeel materiaal van. Over gebruikers ervaring kun je Wedstrijdvisster vragen en ik weet dan Noekkel ook met de hengel heeft gevist. Als je tijd hebt zou ik je aanraden om naar de beurs in Utrecht te gaan, daar kun je de hengel met andere hengels vergelijken, en over de hengel praten met Jan en Anja.

      Reageer

      • RoyvH
        Met enige kennis...
        • 20-07-2007
        • 337
        • Deurne

        #4
        gebruikt doe ik zowoezo niet

        carbon is een veel te kwetsbaar matriaal

        een haarscheur kan al vanaf fabriek niet te zien zijn dus....

        de prijs 1400 vind ik wel zon beetje mn tax

        maar ik verwacht wel 2 topsets en een cupset voor die [rijs erbij net zo als bij jvs
        koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

        Reageer

        • 4x14
          Banned
          • 10-12-2006
          • 849
          • Brielle

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door junior
          zou ik afraden,, vaker zie je bij deze stokken geen breuk, maar als je ze een keer aan de waterkant hebt gehad zie je al schade.
          kijk, ik zou zowieso al geen stok van zo'n merk als dat jvs kopen. daar hebben we het niet over.

          een nieuwe of zo goed als nieuwe stok, 2e hands die je bij een bekende (zou ik wel doen) is vaak goed. en vaak zie je ook of de stok wel of niet gebruikt is. maar je weet het nooit 100% zeker daar heb je gelijk in, maar als je zo'n stok van jvs koopt en er zit een fout in dat kan ook. gelukkig kan je dan bij de SUPER GOEDE SERVICE van raven/vlemmix terecht ! (niet dus)
          en als je nu een joker kaart of hoe heten die dingen er bij krijgt kun je een deel nieuw halen, maar bij een bekende is dat vaak niet nodig !

          Reageer

          • † John van der Zee
            [In Memoriam]
            • 16-11-2005
            • 1761
            • in zuidholland in een mooi visgebied

            #6
            de topsets zijn bij mijn weten maar 4 delig en inplaats van 5 delig bij de goldpole
            Vissen is ontspannend.
            Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

            Met Vriendelijke Visgroeten



            vaste stokvisser????????

            Reageer

            • esperto
              Sportvisser
              • 16-09-2006
              • 654
              • Oostkamp (Brugge)

              #7
              jvs is een merk dat allerlei spullen koopt en er zijn eigen naam opzet, de goldpole komt -dacht ik- van reglass. Er komen heel wat bekendere stokken van reglass.
              Brengt sensas diezelfde stok uit(wat eigenlijk mogelijk is) zullen er velen anders naar dezelfde stok kijken.

              Reageer

              • junior
                Sportvisser
                • 15-03-2005
                • 563
                • Heythuysen

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door esperto
                jvs is een merk dat allerlei spullen koopt en er zijn eigen naam opzet,
                Dit is niet waar, Jan ontwikkeld zelf de materialen.

                Reageer

                • † John van der Zee
                  [In Memoriam]
                  • 16-11-2005
                  • 1761
                  • in zuidholland in een mooi visgebied

                  #9
                  ik denk niet dat hij het carbon zelf maakt
                  hij zou misschien alleen de hengel testen en dan zegt dat er wat beter moet worden meer niet
                  het meeste is toch maar afkomstig uit china en een kopie van x2
                  Vissen is ontspannend.
                  Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

                  Met Vriendelijke Visgroeten



                  vaste stokvisser????????

                  Reageer

                  • esperto
                    Sportvisser
                    • 16-09-2006
                    • 654
                    • Oostkamp (Brugge)

                    #10
                    denk je nu echt dat jan hem daarmee bezig houdt?
                    Die dingen worden gewoon standaard in massaproductie gemaakt, en dan verkocht. Moest jan zelf zijn spullen ontwikkelen dan is hij daar niet te best in geslaagd, houdt ook rekening dat de consument ieder onderzoek betaal en aangezien jvs tot de goedkopere merken behoort is dit praktisch uitgesloten.
                    Natuurlijk zit er ook deftig materiaal in zijn assortiment zoals de goldpole, want waar zou hij anders zelf mee vissen?

                    Reageer

                    • jodoti
                      Vrije witvisser
                      • 03-02-2007
                      • 207
                      • Tilburg

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door esperto
                      jvs is een merk dat allerlei spullen koopt en er zijn eigen naam opzet, de goldpole komt -dacht ik- van reglass. Er komen heel wat bekendere stokken van reglass.
                      Brengt sensas diezelfde stok uit(wat eigenlijk mogelijk is) zullen er velen anders naar dezelfde stok kijken.
                      De JVS Goldpole komt van Daiwa, staat er ook gewoon op, zo eerlijk zijn ze bij JVS

                      Reageer

                      • Ronald Nannings
                        Verificatie gaande...
                        • 05-08-2006
                        • 602
                        • Enclave Friesland

                        #12
                        Hallo,

                        Volgens mij wordt de Goldpole wordt gewoon in China gefabriceerd met de mallen van Daiwa. Is op zich niet mis mee hoor, alleen zijn de productiekosten lager en er is ander carbon gebruikt. Veel andere firma's zoals Sensas doen dat ook.

                        Reageer

                        • Fishermannl
                          Frequent aanwezig
                          • 24-08-2004
                          • 103
                          • Adam

                          #13
                          Op zich mooie hengels van JVS. Het zijn inderdaad hengels gemaakt door daiwa Schotland. Althans dat heeft JVS mij verteld. Het is alweer een jaar of wat geleden dat Jan met deze stokken de Nederlandse markt betrad. Daiwa heeft sindsdien wel een paar stokjes op de markt gebracht die zeker kunnen tippen aan deze stok. Verder hebben merken als Garbolino, maver en sensas ook hele! mooie stokken in hun pakket.

                          NB ik vis zelf met een Sensas CP 500. Hiervoor een Maver H31. Beide tweedehands van personen die voor mij onbekend waren. Nooit problemen gehad. De stokken waren ex sponsor stokken en werden voor een zeer scherpe prijs van de hand gedaan. Mocht er een deelte breken dan is dat all in the game. Dubbeltjes en eerste rand........en zo werkt het ook niet met vaste stokken en ander vismateriaal.

                          Reageer

                          • rickie
                            hoe kouder hoe beter
                            • 18-11-2005
                            • 2377
                            • Oldebroek

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Fishermannl
                            Verder hebben merken als Garbolino, maver en sensas ook hele! mooie stokken in hun pakket.
                            colmic, triana, grauvell, shimano, faps en spro doen niet meer mee? Vind toch dat de mooiste hengels bij faps en shimano vandaan komen hoor.

                            Reageer

                            • spuiliefhebber
                              Verificatie gaande...
                              • 22-04-2006
                              • 4156
                              • onbekend

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                              kijk, ik zou zowieso al geen stok van zo'n merk als dat jvs kopen. daar hebben we het niet over.

                              een nieuwe of zo goed als nieuwe stok, 2e hands die je bij een bekende (zou ik wel doen) is vaak goed. en vaak zie je ook of de stok wel of niet gebruikt is. maar je weet het nooit 100% zeker daar heb je gelijk in, maar als je zo'n stok van jvs koopt en er zit een fout in dat kan ook. gelukkig kan je dan bij de SUPER GOEDE SERVICE van raven/vlemmix terecht ! (niet dus)
                              en als je nu een joker kaart of hoe heten die dingen er bij krijgt kun je een deel nieuw halen, maar bij een bekende is dat vaak niet nodig !

                              je kan gerust een gebruikte hengel kopen,heb ik ook gedaan terwijl ik altijd nieuw kocht.
                              waarom verkopen ze die hengels,omdat ze nieuwe kopen bij hun sponsor.

                              beetje verwende ventjes natuurlijk elk jaar een nieuwe stok,maar goed.

                              daar komt bij, denk je dat zo'n hengel slijt van een jaar tobcompetitie gemiddeld zal daar een 15 kilo vis per seizoen mee worden gevangen.

                              ja dan zitten de scheuren er in.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎