snoeken hoe

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • arjan ramaker
    Newbie
    • 23-11-2007
    • 8
    • marienberg

    snoeken hoe

    als im ga snoeken dan ga ik meestal snoeken bij een zij stroompje snoeken wat een beetje troebel is wat voor aas moet ik dan gebruiken blinkers shads of pluggen en wat voor kleur want tot nu toe vang ik meer snoek met de 7 meter dan aan een plug al was dat wel massel
  • Sido
    Sportvisser
    • 06-09-2005
    • 801
    • dorpje aan franekervaart

    #2
    ik denk dat je die informatie het best bij de lokale hengelsportzaak kunt vragen. Ennuh... wat bedoel je met "de 7 meter"?

    Ook nog even een idee voor de volgende keer, punten en komma's gebruiken maakt alles wat duidelijker
    Sido
    ____
    HSV: De Deinende Dobber

    Reageer

    • arjan ramaker
      Newbie
      • 23-11-2007
      • 8
      • marienberg

      #3
      7 meter

      Oorspronkelijk geplaatst door Sido
      ik denk dat je die informatie het best bij de lokale hengelsportzaak kunt vragen. Ennuh... wat bedoel je met "de 7 meter"?

      Ook nog even een idee voor de volgende keer, punten en komma's gebruiken maakt alles wat duidelijker
      ow oke bedankt je hebt wel gelijk .
      wat die 7 meter betreft.
      had op een warme zomerse dag mijn 7 meter in het water ,
      toen er plots en voorn aan zat ,
      voorn weer terug gezet.
      en wil de dobber ook weer in het water hebben maar,
      wat blikt de dobber ligt amper in het water en heb opeens dikke beet,
      we dachten eerst brasem maar al gauw kwam e een snoek naar boven,
      wij snel met het schepnet er bij snoek van 60cm aan een haak van maat 18 .
      dat noem ik pas mazzel

      Reageer

      • Ramon Ansing
        tsjah?
        • 27-06-2006
        • 760
        • Tolbert

        #4
        Misschien eens een keer met een dobber en een voorntje van 15 cm proberen. Rapala`s j11 doen het vaak ook goed die vangen altijd wel wat baars of firetiger kleurtje en het kan `eigelijk `niet fout gaan. Je gaat als volgt te werk je gooit in een waaier van links naar rechts dus je bengint rechts bij de kant en eindigt links bij de kant of andersom natuurlijk. dan schuif je zo`n 4 meter op. soms heb je al een paar x over de plek gegooid en dan bam alsnog een snoekje. Shads zoals de toad doen het ook altijd wel goed.

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎