Heledirn

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • Buster
    Met enige kennis...
    • 21-08-2007
    • 311
    • Lingewaal

    Heledirn

    Kon het niet laten en heb er vanmiddag een gekocht, mijn eerste indruk is goed, vooral het horizontaal stellen is een fluitje van een cent.
    De Konstruktie die daar voor zorgt zit zover ik dat kan zien in de verticalepoten goed beschermd tegen zand water en vuil waardoor ik geen problemen met de verstelling verwacht.
    De afwerking kan er mee door,was alleen wat slordig in elkaar gezet. Niet allebevestigings bouten zaten goed vast en hier en daar onbrak een sluitring.
    Een beetje smeermiddel op aanwezige schroefdraad had ook geen kwaad gekunnen.
    Ik ga hem nu verbouwen naar de zithoogte die ik nodig heb, en wil de rugleuning omklapbaar maken dat scheelt weer hoogte in de auto.
    Mag onderhand wel een bestelbus voor alle zooi. Jan.
  • feeder1965
    loves fishing
    • 25-02-2007
    • 217
    • bassevelde ovl

    #2
    hallo

    man man man ik heb het gisteren ook zien staan het ziet er leuk uit maar straks als je gaat vissen heb je een vrachtwagen nodig om je materiaal te transporteren

    groeten tony
    lid : ghent match fishing team & ONI terneuzen

    Reageer

    • Buster
      Met enige kennis...
      • 21-08-2007
      • 311
      • Lingewaal

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Buster
      Kon het niet laten en heb er vanmiddag een gekocht, mijn eerste indruk is goed, vooral het horizontaal stellen is een fluitje van een cent.
      De Konstruktie die daar voor zorgt zit zover ik dat kan zien in de verticalepoten goed beschermd tegen zand water en vuil waardoor ik geen problemen met de verstelling verwacht.
      De afwerking kan er mee door,was alleen wat slordig in elkaar gezet. Niet allebevestigings bouten zaten goed vast en hier en daar onbrak een sluitring.
      Een beetje smeermiddel op aanwezige schroefdraad had ook geen kwaad gekunnen.
      Ik ga hem nu verbouwen naar de zithoogte die ik nodig heb, en wil de rugleuning omklapbaar maken dat scheelt weer hoogte in de auto.
      Mag onderhand wel een bestelbus voor alle zooi. Jan.
      Het alumium laswerk van het voetenplateau is slecht uitgevoerd, een helederin station is nieuw te duur voor dit broddelwerk. Eventuelekopers moeten daar op letten. Zelf slijp ik die lasjes (plakfouten) er wel uit, en las het overnieuw.

      Reageer

      • Fishergirl
        Newbie
        • 05-12-2007
        • 5
        • Nieuwegein

        #4
        He Buster,

        Ik heb net even gelezen wat jij vindt van de stoelen van Heledirn, gefeliciteerd trouwens met je aankoop, maar ik heb nog wat vraagjes... Ben zelf namelijk niet naar Kortrijk geweest. (Jij blijkbaar wel, aan de datum te zien!)

        Eerste vraag: waar ontbraken sluitringen en welke bouten zaten niet goed vast?
        Tweede vraag: hoezo ga je de rugleuning omklapbaar maken (om de hoogte te beperken), het is toch veel makkelijker om de zitting en de leuning er gewoon af te schuiven? Er zit niet voor niets zo'n mechanisme op, lijkt me...

        O nee, ik heb toch nog een vraagje; ik begrijp uit jouw berichtje dat je de stoel al in huis hebt, maar ik heb begrepen dat het nieuwe model van de stoelen pas in 2008 leverbaar is... Kon je de stoel dan gelijk meenemen als je 'm op de beurs kocht?

        Ik hoor graag nog je reactie!

        Groetjes,
        Inge

        Reageer

        • esperto
          Sportvisser
          • 16-09-2006
          • 654
          • Oostkamp (Brugge)

          #5
          ik vind die prijzen van heledirn gewoon onredelijk hoog.
          559euro voor een hele kale constructie, 4poten, wat ijzerwerk en een zitje, dan heb je nog nieteens een voetenplank! Met voetenplank en aasplateau een kleine duizen euro.
          Als je een volledige kist wil met 6laden, 2aasplateau's en voetenplank en transportsysteem betaal je een kleine 1500 (duizendvijfhondert!!!) euro.
          Als ze dan nog eens slecht werk afleveren...
          Ik weet het niet hoor, maar voor die prijs heb je al het ultieme model van milo of rive, en weet je dat je niet gammel zit...
          Mooi concept maar te duur en blijkbaar slechte afwerking; klinkt cru maar als het zo is, mag dat gezegd worden.

          Reageer

          • Buster
            Met enige kennis...
            • 21-08-2007
            • 311
            • Lingewaal

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door Fishergirl
            He Buster,

            Ik heb net even gelezen wat jij vindt van de stoelen van Heledirn, gefeliciteerd trouwens met je aankoop, maar ik heb nog wat vraagjes... Ben zelf namelijk niet naar Kortrijk geweest. (Jij blijkbaar wel, aan de datum te zien!)

            Eerste vraag: waar ontbraken sluitringen en welke bouten zaten niet goed vast?
            Tweede vraag: hoezo ga je de rugleuning omklapbaar maken (om de hoogte te beperken), het is toch veel makkelijker om de zitting en de leuning er gewoon af te schuiven? Er zit niet voor niets zo'n mechanisme op, lijkt me...

            O nee, ik heb toch nog een vraagje; ik begrijp uit jouw berichtje dat je de stoel al in huis hebt, maar ik heb begrepen dat het nieuwe model van de stoelen pas in 2008 leverbaar is... Kon je de stoel dan gelijk meenemen als je 'm op de beurs kocht?

            Ik hoor graag nog je reactie!

            Groetjes,
            Inge
            Hoi Inge.

            Ik had al een tijdje intresse in dit station, en had deze tijdens de Visma en in Utrecht eens goed bekeken, vooral het snelle plaatsen sprak mij wel aan.
            Ik heb toen op dit forum naar gebruikers ervaringen gevraagd, en kreeg van Frank de tip dat er een op marktplaats te koop stond.
            Van deze ben ik de eigenaar geworden. De ijsvogel was ongebruikt, en gewoon nieuw.
            Het draaipunt en de zitting zaten niet goed bevestigd, wat natuurlijk een kleinigheid is, samen met het matige laswerk van het voetenplateau verwacht je dit niet voor wat het spul in de winkel kost, het frame zelf is wel netjes gemaakt.
            Zitting en rugleuning zijn van een hoogstaande kwaliteit en draaibaar, samen met de unieke en snelle manier van plaatsen geeft dat voor mij een extra meerwaarde.
            Je kunt er voor kiezen om voor transport de zitting er af te halen, deze blijft dan met de rugleuning nog steeds veel ruimte in nemen, en je zal de borging er voor het gemak af moeten laten.
            Het is maar wat je voorkeur heeft, vandaar mijn overweging om de rugleuning kantelbaar te maken.
            In Kortrijk ben ik niet geweest, gezien de positieve reacties hier baal ik daar stevig van, dacht met twee keer de veemarkthallen genoeg gezien te hebben, niet dus, stom stom.
            Voor 2008 verwacht ik er weinig veranderingen aan, mischien de kleur en wat meer aandacht voor montage en laswerk. Heb je meer vragen laat maar weten Jan.
            Aangepast door Buster; 05-12-2007, 19:13.

            Reageer

            • Citruspers
              Banned
              • 09-11-2007
              • 9
              • nederland

              #7
              Gecondoleerd met je aankoop,

              Op zo'n ding wil je toch niet gezien worden.

              Reageer

              • Buster
                Met enige kennis...
                • 21-08-2007
                • 311
                • Lingewaal

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door Citruspers
                Gecondoleerd met je aankoop,

                Op zo'n ding wil je toch niet gezien worden.
                Ik wel hoor, op mijn leeftijd heb je lak aan wat anderen vinden, en telt het gemak. Je bent wat jong ,effe doorsparen nog voor dat je dit kan betalen.

                Condoleren doe je na iemands overlijden, en anders niet, wel zo netjes lijkt me. Jan.

                Reageer

                • sven hekman
                  Komt net kijken
                  • 05-09-2004
                  • 77
                  • Zuid-Holland

                  #9


                  Oorspronkelijk geplaatst door Citruspers
                  Gecondoleerd met je aankoop,

                  Op zo'n ding wil je toch niet gezien worden.
                  www.hengelsportfoto.nl Lees interviews, nieuws, zie foto's, filmpjes enz!

                  Reageer

                  • Buster
                    Met enige kennis...
                    • 21-08-2007
                    • 311
                    • Lingewaal

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door esperto
                    ik vind die prijzen van heledirn gewoon onredelijk hoog.
                    559euro voor een hele kale constructie, 4poten, wat ijzerwerk en een zitje, dan heb je nog nieteens een voetenplank! Met voetenplank en aasplateau een kleine duizen euro.
                    Als je een volledige kist wil met 6laden, 2aasplateau's en voetenplank en transportsysteem betaal je een kleine 1500 (duizendvijfhondert!!!) euro.
                    Als ze dan nog eens slecht werk afleveren...
                    Ik weet het niet hoor, maar voor die prijs heb je al het ultieme model van milo of rive, en weet je dat je niet gammel zit...
                    Mooi concept maar te duur en blijkbaar slechte afwerking; klinkt cru maar als het zo is, mag dat gezegd worden.
                    Het concept is ook mooi, de afwerking op bepaalde punten telt daarbij voor mij wat minder, en is ook snel te verhelpen. Het systeem is daarbij erg makkelijk te verplaatsen, de wielen en trekstang zitten er zo aan, je tas op het plateau, en je loopt er zo mee weg. 1500 euro is zeker veel geld, en zou voor mij ook te duur zijn geweest. Jan

                    Reageer

                    • RoyvH
                      Met enige kennis...
                      • 20-07-2007
                      • 337
                      • Deurne

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Citruspers
                      Gecondoleerd met je aankoop,

                      Op zo'n ding wil je toch niet gezien worden.
                      2 berichten en dan al op deze manier durven praten


                      wat mij betreft mag je wel even geroyeerd worden

                      heldrin is makkelijk maar heeft nog wat afwerking nodig

                      en daarbij ieder heeft zijn eigen voorkeur....
                      koud???? sex met een ijsbeer da`s pas koud

                      Reageer

                      • lolo
                        Geniet maar niet met mate
                        • 01-05-2003
                        • 3873
                        • Weesp

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Citruspers
                        Gecondoleerd met je aankoop,

                        Op zo'n ding wil je toch niet gezien worden.

                        Beste Citruspers

                        Als eerste welkom hier op het forum .
                        Lees eens de forums regels door ,en hou wel aub bepaalde uitspraken voor je.
                        Ergens niet mee eens zijn mag en kan ook gezegd worden ,maar wel op een iets vriendelijke manier.
                        Volgende keer word het verwijderd.

                        Vriendelijke groet lolo
                        Groetjes
                        Johnny

                        Match
                        Feeder
                        Stok

                        Reageer

                        • brielsemaasliefhebber
                          vis gek
                          • 06-06-2006
                          • 1231
                          • Brielle

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door lolo
                          Beste Citruspers

                          Als eerste welkom hier op het forum .
                          Lees eens de forums regels door ,en hou wel aub bepaalde uitspraken voor je.
                          Ergens niet mee eens zijn mag en kan ook gezegd worden ,maar wel op een iets vriendelijke manier.
                          Volgende keer word het verwijderd.

                          Vriendelijke groet lolo

                          Zo onvriendelijk is het toch ook weer niet,kom op zeg het is toch geen ncrv forum.

                          Hij geeft zelf aan dat er hier en daar wel wat verbeterd kan worden en dat sommige dingen niet zo mooi afgewerkt zijn.Nou dan kan je toch zo'n opmerking verwachten.En zo schokkend is het nou ook weer niet.Laten we nou niet gaan overdrijven zeg.

                          Verder wens ik je veel succes met het vebouwen van je hele mooie aankoop.???????????????????????????????/
                          GROETEN VAN EEN VIS GEK

                          Reageer

                          • lolo
                            Geniet maar niet met mate
                            • 01-05-2003
                            • 3873
                            • Weesp

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door brielsemaasliefhebber
                            Zo onvriendelijk is het toch ook weer niet,kom op zeg het is toch geen ncrv forum.

                            Hij geeft zelf aan dat er hier en daar wel wat verbeterd kan worden en dat sommige dingen niet zo mooi afgewerkt zijn.Nou dan kan je toch zo'n opmerking verwachten.En zo schokkend is het nou ook weer niet.Laten we nou niet gaan overdrijven zeg.

                            Verder wens ik je veel succes met het vebouwen van je hele mooie aankoop.???????????????????????????????/
                            condoleren van een aankoop vind ik niet bepaald netjes .
                            zeker na 2 posting geplaatst te hebben

                            En ncrv is ook overdreven maar een aso forum hoeft het ook niet te worden.

                            En ik weet hel zeker dat visserslatijn nog heel tolerant is als ik wel eens met ander forums vergelijk.
                            gr lolo
                            Groetjes
                            Johnny

                            Match
                            Feeder
                            Stok

                            Reageer

                            • junior
                              Sportvisser
                              • 15-03-2005
                              • 563
                              • Heythuysen

                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door lolo
                              ]En ik weet hel zeker dat visserslatijn nog heel tolerant is als ik wel eens met ander forums vergelijk.
                              gr lolo
                              Zeker weten, ben ook mod van 2 forums,,daar is het zeker strenger.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎