PDA

View Full Version : Zorgen

Cochise
13-01-2008, 22:49
Maak mijn omtrend de ..aalscholvers...voor de toekomst zorgen deze vogels (veelvraten) zijn vaak vooral s'morgens in de vijvers tezien jagen enkel of met z'n drieen deze vogels horen niet in de stads vijvers thuis ,onlangs is de stadsvijver bij ons al leeg gerooft door deze jagers zat veel vis in dikke voorns en mooie rooie ruisers vis er nog wel eens maar klein spul te vangen .
Zie meer aalscholvers dan reigers.

Quido
13-01-2008, 23:06
Maak mijn omtrend de ..aalscholvers...voor de toekomst zorgen deze vogels (veelvraten) zijn vaak vooral s'morgens in de vijvers tezien jagen enkel of met z'n drieen deze vogels horen niet in de stads vijvers thuis ,onlangs is de stadsvijver bij ons al leeg gerooft door deze jagers zat veel vis in dikke voorns en mooie rooie ruisers vis er nog wel eens maar klein spul te vangen .
Zie meer aalscholvers dan reigers.

ze zijn er op europees niveau over aan het praten, als het maar niet alleen bij praten blijft.:angryfire::angryfire::angryfire:

spuiliefhebber
16-01-2008, 18:12
ja hoor het blijft wel bij praten,zoals met alles, ik heb er absoluut geen vertrouwen in als een politicus wat zegt.

op tv zie ik de lippen bewegen van zo'n l ulhannes en ik hoor dan alleen maar b lablablablablablablablablageldblainblamijnblazakke nblastoppen.

lolo
16-01-2008, 18:29
Martijn hier ben ik toch wel helemaal met je eens, een hoop bla bla maar of er wat uitkomt ?

Helaas doen ze er wat aan als het te laat is ,met zo veel dingen in dit land.
gr lolo

janb
16-01-2008, 19:04
Ja zeuren over een weer haakje dat lukt nog ,wel maar het kannibalisme bestrijden van de alle vissen verslindende aalscholver ,kijk dan word het opeens heel stil ,de tijd is niet ver meer dat heel veel stads grachten leeg gevreten zijn door onze[vriend]de aalscholver Doe daar dan eens wat aan .

spuiliefhebber
16-01-2008, 19:58
ah joh schei uit over die aalscholvers dat is al de 40 e topic hierover.

zolang het geen maatschappelijk probleem is gebeurd er geen ruk.

als ze massaal op het dak van een asielzoekers centra zouden zitten te prikken in de dak bedekking werden ze uitgeroeid maar eerder niet:alcoholic:

antoinette
16-01-2008, 21:37
Nee wat jullie hier neerzetten is zinvol............ NOT

spuiliefhebber
16-01-2008, 22:05
nou bedankt dan ,zever maar lekker verder over je aalscholvers antoinette.

en blijf maar lekker hopen dat het goed komt ,ik zeg alleen dat ik er geen vertrouwen in heb,en dat er al diverse topics over zijn (geweest).

zal ik me eens gaan verdiepen in jouw waardevolle bijdrage hier:wavey:

en wie zijn jullie eigenlijk,wie word hier beschuldigd.

ik wist het vrouwen en vissen gaat niet samen:oops:

maar kijk maar wat je doet (haal alles maar weg ofzo doe maar wat)

feeder1965
16-01-2008, 22:56
hallo
groot gelijk spui zagen en zeveren anders komt er niet uit
kijk maar eens wat er hier bij ons in belgie gebeurt het is hier nog erger
in zo'n klein apelandje komen ze nog niet overeen wat zouden ze dan gaan doen op europees vlak

en vrouwen moeten die niet thuis blijven tot hun man gedaan heeft
met vissen om het eten klaar te maken en kinderen te verzorgen?

groeten tony

Kosmozz
16-01-2008, 23:45
Lopen jullie nog zoveel achter daar in Belgie Tony? Hier in NL gaat de vrouw werken en blijft de man thuis..

janb
17-01-2008, 18:25
Vrouwen hebben in Nederland wel degelijk een recht!!!!

tester
17-01-2008, 18:28
Lopen jullie nog zoveel achter daar in Belgie Tony? Hier in NL gaat de vrouw werken en blijft de man thuis..

en als ie van huis gaat is het om te vissen als je in de vut zit dan he:lmao:

spuiliefhebber
17-01-2008, 19:42
Vrouwen hebben in Nederland wel degelijk een recht!!!!

hahahahaha ja jan een aanrecht.

weet je trouwens waarom de vrouw precies 1 hersencel meer heeft dan een varken:confused:

Kosmozz
17-01-2008, 20:27
Als je vrouw alleen thuis zit voor de kinderen en om eten voor je te koken, heb je wel een heel saaie relatie :)

Buster
17-01-2008, 20:37

weet je trouwens waarom de vrouw precies 1 hersencel meer heeft dan een varken:confused:

Die thuiszittende dames sponseren :arms: wel in tijd en poen die vissende vent die nooit thuis is :lmao: en blijft dromen van kilo's die hij nooit vangen zal.:lmao:.:wavey: Jan.

spuiliefhebber
17-01-2008, 21:43
Die thuiszittende dames sponseren :arms: wel in tijd en poen die vissende vent die nooit thuis is :lmao: en blijft dromen van kilo's die hij nooit vangen zal.:lmao:.:wavey: Jan.

je verwart de zaak met sponsor geld en het krijgen van zakgeld van je vrouw:lmao:

of ben jij er ook zo 1 die thuis met de vuist op tafel slaat en zegt als ik zeg dat ik ga stofzuigen dan ga ik gdvrdmm ook stofzuigen:nana:

antoinette
17-01-2008, 22:35
Mijn oudste dochter is verstandelijk gehandicapt maar zelfs die heeft meer fatsoen voor mensen dan jullie allemaal bijelkaar.

Jammer dat als er kritiek geuit wordt dat er dan zo op gereageerd moet worden.

Quido
17-01-2008, 22:40

heeft toch iets met stront in de keuken te maken, of niet?:lmao::lmao::lmao::speechless::nono:

spuiliefhebber
18-01-2008, 06:16
Mijn oudste dochter is verstandelijk gehandicapt maar zelfs die heeft meer fatsoen voor mensen dan jullie allemaal bijelkaar.

Jammer dat als er kritiek geuit wordt dat er dan zo op gereageerd moet worden.

ja dat is dan weer jammer hé het is kaatsen en de bal verwachten.

ach ja fatsoen en waarden en normen:dance:het is natuurlijk echt verschrikkelijk wat hier werd neergezet.

ppfff :lmao:

kakkerlak
18-01-2008, 09:04
Wat een niveau:boggled:dit toppic tot kinderachtig toe.

Voor de geintresseerde om on topic te blijven,kijk en huil.Het filmpje zullen waarschijnlijk al vele hebben gezien,toch krijg ik iedere keer weer kippenvel.

http://www.youtube.com/watch?v=W9H9zLXXs5g

spuiliefhebber
18-01-2008, 16:53

Voor de geintresseerde om on topic te blijven,kijk en huil.Het filmpje zullen waarschijnlijk al vele hebben gezien,toch krijg ik iedere keer weer kippenvel.

ja maar het ging er niet om dat het erg is of niet daar zijn we allemaal wel over eens (vissers dan).

het ging mij er over dat ze er zeker weten niets aan gaan doen omdat de natuur en millieu aanhangers hier toch op 1 of andere manier een sterk punt hebben.

alles wat met dieren heeft te maken word verboden,ik geloof echt dat ze ooit het vissen gaan verbieden.

het is natuurlijk wel een probleem ik weet niet eens of er wel een oplossing voor is ,even terzijde het sterft tegenwoordig ook van de reigers .

er is wel meer gezegd knal af die beesten maar persoonlijk ben ik daar ook niet zo voor om een diersoort van de kaart te vegen,zo zijn er al te veel verloren gegaan.

enne kinderachtig ja inderdaad sorry hoor sommige mensen zitten nou eenmaal op een roze wolk met oogkleppen op,sommige dingen in de wereld komen nou eenmaal nooit goed.

ik zeg wat ik denk en ik doe wat ik zeg (is niet van mij hoor)

Quido
18-01-2008, 17:46

echt wel om te huilen, had dit filmpje nog niet gezien. en dit gaat elke dag maar door, je zou zeggen er blijft geen vis over.:angryfire::angryfire::angryfire:...

jurian
18-01-2008, 18:18
Nee ze gaan er zeker niks aan doen, krijg je teveel gezeik van. Kijk maar naar de zwijnen op de Veluwe, ook veels te veel maar doen ze niks aan.

Ze verpesten zo het hele land, je kan wel zeggen de sterkste blijft over, maar dat kan alleen in een natuurlijke omgeving wat nog in zijn eerste fase is en nog niet te maken heeft gehad met menselijk handelen.

Maar ja, wat is hier dus aan te doen? Jammer genoeg hebben wij het naar mijns inziens niet in de hand en valt er ook weinig meer aan te doen.

spuiliefhebber
19-01-2008, 18:20
Nee ze gaan er zeker niks aan doen, krijg je teveel gezeik van. Kijk maar naar de zwijnen op de Veluwe, ook veels te veel maar doen ze niks aan.

Ze verpesten zo het hele land, je kan wel zeggen de sterkste blijft over, maar dat kan alleen in een natuurlijke omgeving wat nog in zijn eerste fase is en nog niet te maken heeft gehad met menselijk handelen.

Maar ja, wat is hier dus aan te doen? Jammer genoeg hebben wij het naar mijns inziens niet in de hand en valt er ook weinig meer aan te doen.

ja ik weet niet of je het hier mag zeggen natuurlijk,maar iedereen heeft in dit land wel ergens last van,de een wenst zijn buurman het graf in de ander de trein die elke dag te laat is de volgende de auto's omdat ze stinken en ga maar door zo.

buiten ons vissers zullen er niet veel last hebben van aalscholvers,er zijn ook landen daar heb je schorpioenen kijk dat boeit mij weer niet ,die mensen daar willen ze misschien ook wel volledig uitroeien.

kortom elke ergernis is voor de ander een genot en andersom.

je kan niet alles uitroeien wat je stoort,kijk die wilde zwijnen vind ik prachtige beesten dus ik denk afblijven je moet geen beesten doodmaken.

maarja hier op voorne putten hebben we ze niet dus ook niet de overlast en ik weet dat ze die ook kunnen bezorgen.:yup:

jurian
19-01-2008, 18:38
Je hebt inderdaad gelijk op dit punt, iedereen heeft wel ergens problemen mee en dat is niet allemaal 1,2,3 op te lossen.

spuiliefhebber
19-01-2008, 19:11
Je hebt inderdaad gelijk op dit punt, iedereen heeft wel ergens problemen mee en dat is niet allemaal 1,2,3 op te lossen.

ik hoef geen gelijk ik vertel mijn mening en daar zijn hele volksstammen het niet mee eens en dat vind ik geen probleem:33:

jurian
19-01-2008, 19:22
Je hoeft misschien geen gelijk te hebben, maar ik vind dat jij dat wel hebt ook al zijn daar hele volksstammen het niet mee eens

wimwijchen
01-05-2008, 09:39
Aalscholvers zijn gewoon vogels die zich makkelijk aanpassen aan wisselende omstandigheden en aan mensen net als de reiger. Dit verklaart hun succes, ik ben er ook niet blij mee. Als er niets gedaan wordt reguleren ze zichzelf wel omdat er op een gegeven moment niet genoeg vis meer is. Dan hebben zij niets meer maar wij ook niet. Wel valt dit onder natuurlijke selectie waardoor het moeilijk is er iets aan te doen. Overbevissing door mensen is veel makkelijker aan te pakken maar duurt meestal ook te lang.