slot op topic

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • † John van der Zee
    [In Memoriam]
    • 16-11-2005
    • 1761
    • in zuidholland in een mooi visgebied

    slot op topic

    waarom zijn er altijd personen bij die het zo voor elkaar krijgen om een topic op dusdanige manier te(sorry voor het taalgebruik) te verkrachten om onder een schuilnaam elkaar aan te vallen

    ik heb misschien ook wel eens een keer in een topic wat gezegt wat verkeerd overkwam en dat niet zo bedoelde .
    maar het valt me wel op dat de laatste tijd ep een minder leuke manier iemand wordt aangevallen.
    er zijn topics bij die zijn best interresant maar die worden na een aantal posten zo afdwalen dat het fout gaat
    Vissen is ontspannend.
    Maar wedstrijdvissen is juist inspannend

    Met Vriendelijke Visgroeten



    vaste stokvisser????????

  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    #2
    ja dan moeten ze optreden,ik kan me ook nog een ban herinneren van 2 weken.

    leuk man

    tja onder een schuilnaam schelden dan ben je dus echt heel zielig,sorry geen respect voor

    Reageer

    • ironny
      Moderator
      • 04-04-2006
      • 1377
      • Hamont

      #3
      Blijkbaar is dit een wereld waarbij het gebruik van eigen naam tegen je kan worden gebruikt.
      Maar goed, ik ken die bikkelharde sport en wedstrijdviswereld niet, maar als leek zie ik heel goed dat er een aantal mensen lekker tegen elkaar op boksen en dat gewoon blijven doen.
      Je reageert om zelf te leren of iemand adviezen te geven en soms voor lekker eens te ouwehoeren maar niet om mekaar af te zeiken en de grond in te boren. Een stevige discussie moet kunnen wat mij betreft en dat mag best op t randje maar niet daarover.

      Dus eens John, zonde dat sommige interessante topics dan op slot moeten.
      Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

      Reageer

      • spuiliefhebber
        Verificatie gaande...
        • 22-04-2006
        • 4156
        • onbekend

        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door ironny
        Blijkbaar is dit een wereld waarbij het gebruik van eigen naam tegen je kan worden gebruikt.
        Maar goed, ik ken die bikkelharde sport en wedstrijdviswereld niet, maar als leek zie ik heel goed dat er een aantal mensen lekker tegen elkaar op boksen en dat gewoon blijven doen.
        Je reageert om zelf te leren of iemand adviezen te geven en soms voor lekker eens te ouwehoeren maar niet om mekaar af te zeiken en de grond in te boren. Een stevige discussie moet kunnen wat mij betreft en dat mag best op t randje maar niet daarover.

        Dus eens John, zonde dat sommige interessante topics dan op slot moeten.
        en daar mis je niet veel aan hoor,ik vis ook alleen wedstrijden en geloof me er lopen een verschrikkelijke berg zielige kereltjes tussen.

        als ik alleen het gelik al zie om in een team te komen met een sponsor bbbbrrrrrr

        ik vraag me ook wel eens af wat ik er doe,tussen die blauwe groene gele roze clubjes met bijbehorende petjes en shirtjes.

        het lijkt de tour de france wel .

        Reageer

        • The Frisian Viking
          NHSF Erelid
          • 27-06-2006
          • 5439
          • Feânwalden

          #5
          laat elkaar in hun waarde

          leven en laten leven

          Bassie zegt!!!!!!!!!!!!!!
          Member off the Winning team 2012 - 2014 - 2015 - 2016 en 2020

          ik knibbelje foar gjin ien

          The Frisian Viking

          Reageer

          • Jakob
            <*{{{{><(
            • 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

            #6
            Waarom zouden mensen zo graag in een team willen. Ik denk, om er bij te horen. Dat is mensen eigen. Zelf zit ik ook in een team, maar alleen om dat het team bij mij past en ik bij het team en ik ben gevraagd en
            dat heb ik geacepteerd omdat ik een leuk stel teamgenoten kreeg die elkaar ook wat gunnen, op 1 lijn zitten wat vissen betreft en geen geheimen voor elkaar hebben. Tel daar nog bij op dat mijn sponsor een fidele kerel is en je hebt het plaatje rond.
            Geen verplichtingen, geen geheimen voor elkaar en elkaar wat gunnen, dat heb ik wel anders meegemaakt.

            Stel je ook niet teveel voor van het vissen in een team, het is niet zo dat je alles voor niets krijgt. Wij krijgen wat korting op de spullen die wij kopen, krijgen wat maden en wat voer. Lang niet alles . Een sponsor moet ook leven en er is geen sponsor die het sponseren geld kost, hij verdiend iets minder op de spullen die hij jou met korting geeft en wat hij weer pakt doordat je ook bij hem koopt als je wat nodig bent en misschien anders ergens anders had gekocht. Vestzak, broekzak dus.

            Het grote voordeel van een team is dat je over wat meer informatie beschikt en de gezelligheid, om dit goed te laten functioneren is het heel belangrijk dat je elkaar in zijn waarde laat. Afgunst en jalouzie voert de boventoon in vissend Nederland, respect voor elkaar is niet meer op te brengen, terwijl we eensgezindheid moeten hebben om ons te wapenen tegen bedreigingen van buitenaf.

            Ook ik heb wel eens kritiek, ook wel eens kritiek die niet terecht is, omdat je de andere kant niet kent.
            Maar afschoffelen is het goedkoopste wat er is, zodra je boven het maaiveld uitsteekt moet er afgeschoffeld worden, als je dat met open vizier doet heb ik daar wat minder moeite mee dan wanneer je een schuilnaam gebruikt. Ik gebruik overal mijn eigen naam zodat ik ook aangesproken kan worden als ik iets verkeerd schrijf, daar is niets mis mee, miljoenen nederlanders, miljoenen meningen.

            Reageer

            • Buster
              Met enige kennis...
              • 21-08-2007
              • 311
              • Lingewaal

              #7
              Kom op we zijn geen watjes, elkaar beledigen of de grond in boren vind ik wel meevallen op dit forum. Beetje katten en plagen moet moet wel kunnen hoor, het is maar hoe je het ervaart. Humor maakt het leven veel plezieriger, ik kan wel lachen om sommige reacties waar anderen dat mischien als een belediging zien. En zo belangrijk is het sportvissen nu ook weer niet, we hoeven er niet van te leven. gr Jan.

              Reageer

              • janb
                jan b
                • 21-11-2005
                • 1982
                • 't Nieuweland

                #8
                Ik vind het heel mooi gesproken mannen ,ik vind het zo zielig dat weg kruipen achter een schuil ,of helemaal geen naam .kom op zeg kom zo als je bent en doe niet zo geheimzinnig,wat is er nou fout aan om een of meerdere keren op je bek te gaan ,ik ben 67,bijna 68 jaar en ik vind het forum echt leuk, maar die geheim schrijverij daar zakt m,n broek wel heel erg van af ,of zou het toch van Sonja bakker komen .
                Groeten van Jan de visser

                Reageer

                • Jakob
                  <*{{{{><(
                  • 06-03-2007
                  • 1870
                  • Staphorst

                  #9
                  Jan , moet je een keer een S.A.S dag houden, waarbij SAS staat voor Schijt aan Sonja.

                  Zelf heb ik de pest aan de geheimzinnig doenerij, geheimen bestaan niet, wondervoer ook niet, goeie vissers wel.

                  Reageer

                  Working...
                  😀
                  😂
                  🥰
                  😘
                  🤢
                  😎
                  😞
                  😡
                  👍
                  👎