hier word ik zeer agressief van

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    hier word ik zeer agressief van

    ben ik gisteren mijn 2 nieuwe spro hengels wezen halen en mijn "nieuwe"deel 6 van mijn arca.

    in de schuur gegooid en vanmiddag uit mijn werk even rustig mijn nieuwe aankopen bekijken.

    wat blijkt mijn nieuwe arca deel heeft gewoon 100 keer meer slijtsporen op zijn bussen als mijn 5 jaar oude arca,ik heb verd omme gewoon een oud deel gekocht tegen nieuwprijs GGGGGGGRRRRRRRRRRR


    1e klant ben ik maandag morgen


    p.s. nog tips om me te kalmeren
  • jurian
    Verificatie gaande...
    • 13-03-2006
    • 13
    • utrecht

    #2
    Ik denk dat je er zelf ook schuldig aan bent, je moet je nieuwe deel ook niet zomaar in schuur gooien. Dat is niet erg verstandig. Dan gaat het inderdaad kapot.

    Reageer

    • spuiliefhebber
      Verificatie gaande...
      • 22-04-2006
      • 4156
      • onbekend

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door jurian
      Ik denk dat je er zelf ook schuldig aan bent, je moet je nieuwe deel ook niet zomaar in schuur gooien. Dat is niet erg verstandig. Dan gaat het inderdaad kapot.
      gooien is hier een algemeen werkwoord als ik zeg ik gooi ff een paar flessen bier naar binnen bedoel ik de inhoud en niet dat ik de fles zelf achter in mijn kanaal gooi

      maar goed het deel is dus niet kapot het is gewoon gebruikt

      Reageer

      • lolo
        Geniet maar niet met mate
        • 01-05-2003
        • 3873
        • Weesp

        #4
        Gewoon terug gaan en om uitleg vragen ...
        Tja neem een kussen mee en als je boos ben tel tot 300 en vloek je helemaal gek in de kussen .
        Anders ff apeldoorn bellen .
        Want je weet reaal regel het allemaal

        sucses
        john
        Groetjes
        Johnny

        Match
        Feeder
        Stok

        Reageer

        • jurian
          Verificatie gaande...
          • 13-03-2006
          • 13
          • utrecht

          #5
          Je gooit sowieso geen flessen bier naar binnen. Je drinkt het bier uit een fles. Gooien van een paar flessen bier is asociaal taalgebruik al zeg ik het zelf. Tevens is het werkwoord gooien, synoniem van de werkwoorden werpen en smijten.

          Je verhaal is in iedergeval duidelijk en ik snap je punt. Succes maandag in de winkel. Wacht zelf ook al 3 weken op een bestelling bij Vlemmix. Ik hoop niet dat ze toerekenbaar tekortkomen in hun overeenkomst met mij. Wat bij jou dus wel is gebeurd.

          Reageer

          • spuiliefhebber
            Verificatie gaande...
            • 22-04-2006
            • 4156
            • onbekend

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door jurian
            Je gooit sowieso geen flessen bier naar binnen. Je drinkt het bier uit een fles. Gooien van een paar flessen bier is asociaal taalgebruik al zeg ik het zelf. Tevens is het werkwoord gooien, synoniem van de werkwoorden werpen en smijten.

            Je verhaal is in iedergeval duidelijk en ik snap je punt. Succes maandag in de winkel. Wacht zelf ook al 3 weken op een bestelling bij Vlemmix. Ik hoop niet dat ze toerekenbaar tekortkomen in hun overeenkomst met mij. Wat bij jou dus wel is gebeurd.
            ja oke

            Reageer

            • jurian
              Verificatie gaande...
              • 13-03-2006
              • 13
              • utrecht

              #7
              Welk punt is niet geheel duidelijk van mijn tekst?

              Reageer

              • 4x14
                Banned
                • 10-12-2006
                • 849
                • Brielle

                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door jurian
                Je gooit sowieso geen flessen bier naar binnen. Je drinkt het bier uit een fles. Gooien van een paar flessen bier is asociaal taalgebruik al zeg ik het zelf. Tevens is het werkwoord gooien, synoniem van de werkwoorden werpen en smijten.
                ik weet het niet hoor, maar wanneer ik zulke dingen lees krijg ik toch ideeen over een bepaald persoon... zal het maar niet hardop zeggen

                Reageer

                • janb
                  jan b
                  • 21-11-2005
                  • 1982
                  • 't Nieuweland

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                  ik weet het niet hoor, maar wanneer ik zulke dingen lees krijg ik toch ideeen over een bepaald persoon... zal het maar niet hardop zeggen
                  Ja dat heb ik ook ,en zeker als ze er niet voor uit durven komen waar ze vandaan komen.zulk soort mannen ,ik weet het niet hoor, wie weet zit er wel een huis moedertje achter dit manneke.
                  Groeten van Jan de visser

                  Reageer

                  • jurian
                    Verificatie gaande...
                    • 13-03-2006
                    • 13
                    • utrecht

                    #10
                    haha, wordt het zo serieus allemaal opgenomen hier. Ik ben inderdaad moeder van 3 kinderen, en drink nooit bier.

                    Even voor de duidelijkheid, dit is niet serieus bedoeld hoor. Maar nog om even terug te komen op het niet durven zeggen van mijn woonplaats. Het is niet opzettelijk. Zal het even aangeven, studeer in Amsterdam en ik woon daar ook.

                    Reageer

                    • antoinette
                      Specimen Hunter
                      • 13-11-2005
                      • 1926
                      • oudenhoorn

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door janb
                      Ja dat heb ik ook ,en zeker als ze er niet voor uit durven komen waar ze vandaan komen.zulk soort mannen ,ik weet het niet hoor, wie weet zit er wel een huis moedertje achter dit manneke.

                      waar ik persoonlijk een grotere hekel aan heb is dat bepaalde lui vol bravoure vangsten vermelden anderen in de zeik zetten maar allemaal onder een anonieme noemer, ze durven nieteens tijdens een wedstrijd zich bekend aan je te maken, maar achteraf hebben ze de grootste bek

                      Reageer

                      • ironny
                        Moderator
                        • 04-04-2006
                        • 1377
                        • Hamont

                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door spuiliefhebber
                        ben ik gisteren mijn 2 nieuwe spro hengels wezen halen en mijn "nieuwe"deel 6 van mijn arca.

                        in de schuur gegooid en vanmiddag uit mijn werk even rustig mijn nieuwe aankopen bekijken.

                        wat blijkt mijn nieuwe arca deel heeft gewoon 100 keer meer slijtsporen op zijn bussen als mijn 5 jaar oude arca,ik heb verd omme gewoon een oud deel gekocht tegen nieuwprijs GGGGGGGRRRRRRRRRRR


                        1e klant ben ik maandag morgen


                        p.s. nog tips om me te kalmeren
                        ja das echt klote. vooral als je m nu meteen nodig had. ik zou inderdaad ook de eerste klant zijn maandag ochtend. ( hou wel rekening met de openingstijden anders word je misschien nog bozer.....) en ff je benzinekosten in een korting regelen daaro...
                        Het verloop van de communicatie hangt meer af van de interpretatie van de ontvanger dan van de intentie van de zender

                        Reageer

                        • spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                          waar ik persoonlijk een grotere hekel aan heb is dat bepaalde lui vol bravoure vangsten vermelden anderen in de zeik zetten maar allemaal onder een anonieme noemer, ze durven nieteens tijdens een wedstrijd zich bekend aan je te maken, maar achteraf hebben ze de grootste bek

                          waar heb je het nou weer over

                          je hebt het toch niet over mij zeker
                          Aangepast door spuiliefhebber; 19-01-2008, 22:18.

                          Reageer

                          • brielsemaasliefhebber
                            vis gek
                            • 06-06-2006
                            • 1231
                            • Brielle

                            #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
                            waar ik persoonlijk een grotere hekel aan heb is dat bepaalde lui vol bravoure vangsten vermelden anderen in de zeik zetten maar allemaal onder een anonieme noemer, ze durven nieteens tijdens een wedstrijd zich bekend aan je te maken, maar achteraf hebben ze de grootste bek


                            Ik geloof niet dat het topic over dit ging,zou jij toch wel moeten weten als moderator.


                            Martijn gewoon terug gaan neemt hij het niet terug dan sla je dat deel gewoon verrot in de winkel.
                            GROETEN VAN EEN VIS GEK

                            Reageer

                            • PeBo
                              Hengelaar
                              • 29-09-2007
                              • 2636
                              • Oosterhout

                              #15
                              Martijn,
                              Tip om te kalmeren. Ga een uurtje mieren vangen.
                              Groeten,
                              PeBo.
                              ]Member of the Easterwood dreamteam.
                              Also member of the Winning team 2012 en 2014. 67% winnings over the last three years

                              Groeten,
                              PeBo.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎