welke elastiek?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • shwung
    Komt net kijken
    • 21-03-2007
    • 78
    • westvl roeselare

    welke elastiek?

    dag,
    ik wil in mijn shimano catana bx competion 1100 een neiuwe elastiek steken maar hoe weet ik wat fr max dikte is die ik mag gebruiken want wil dia enkel nog op vijvers gebruiken waar brasem en karper op zit.
  • Amadeus
    Knoeit wat aan het water.
    • 02-09-2007
    • 1626
    • Westerlee

    #2
    Al een maand oud en nog geen antwoord............

    Eerlijk waar ik wou dat ik je kon helpen, maar ben helaas ook nieuw in de elastiek-wereld ( sterker nog, ik nog niet eens elastiek ).
    Mischien dat je beter bij een hengelboer langs kan gaan.
    https://excelsior-hoogkerk.jouwweb.nl

    Reageer

    • lolo
      Geniet maar niet met mate
      • 01-05-2003
      • 3873
      • Weesp

      #3
      Ik zal voor de paarse gaan 1,2 mm dik geloof ik .
      Ik persoonlijk heb die van sensas 1 mm dik overal in zitten al die verschillende diktes vind ik onzin ff je stiek wat slaper en je heb het zelfde resultaat.
      Maargoed ik weet dat de mening hierover verdeeld is.
      PS neem je hengel eens mee naar de winkel waar je hem vandaan hebt .die kunnen vast wel eens voordoen hoe het moet en uitleggen hoe en wat .

      Succes

      john
      Groetjes
      Johnny

      Match
      Feeder
      Stok

      Reageer

      • colshim
        *************
        • 10-02-2008
        • 231
        • VL.

        #4
        Zie dat je van Roeselare bent , dus ga gewoon effen naar Meulenaere (Ieperstraat geloof ik )
        Persoonlijk zou ik kiezen voor Vespe , gebruik die al jaren en ben daar zéér tevreden over ; nr 6 of 8 ( geel of blauw) Neem géén Zim want die rekken even lang als je hengel .
        Indien mogellijk gebruik ook een bung in je tweede deel ( Vespe of Drennan)
        Indien je nog nooit 'stiek gebruikt hebt moet je wel regelmatig je 'rekker 'contoleren ter hoogte van je connector op beschadegingen en liefst voor iedere hengelbeurt je elastiek in olien !
        nog vragen ? laat het me weten !


        mvg
        marnik

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎