jvs 2+3 feeder ??

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • KOELI3
    sensassupper pur sang
    • 23-11-2007
    • 162
    • Heerlen

    jvs 2+3 feeder ??

    Hallo mensen, ik vis altijd met de stok of de match. Echter soms ontkom ik er niet aan dat ik toch eens de feeder moet pakken. Nu ben ik erover aan het denken om een nieuwe feeder bij te kopen. Een beetje allround, zeg maar een medium tot heavy. Veel geld wil ik er niet aan uitgeven, en zag de jvs 2+3 feeder staan bij vlemmix voor 119€. Iemand ervaring met deze hengel???
    Groeten,


    Marc

    TEAMSENSAS.NL
  • T3RR0R
    Dacht dat ik beet had
    • 15-09-2007
    • 980
    • Heerlen

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door KOELI3
    Hallo mensen, ik vis altijd met de stok of de match. Echter soms ontkom ik er niet aan dat ik toch eens de feeder moet pakken. Nu ben ik erover aan het denken om een nieuwe feeder bij te kopen. Een beetje allround, zeg maar een medium tot heavy. Veel geld wil ik er niet aan uitgeven, en zag de jvs 2+3 feeder staan bij vlemmix voor 119€. Iemand ervaring met deze hengel???
    Ja de naam bevalt me niet \o/ \\o o// \o/
    Whahahaha we gaan toch niet over op de feeder he maatje.
    Ben ik even ziek en dan meteen feederinfo inwinnen.
    Je moet Jakob eens vragen, die heeft ervaring met feederen.

    groet,

    Marco
    Lid Team Sensas Punt NL
    marco@breamteam.nl
    http://www.teamsensas.nl/

    Reageer

    • Jakob
      <*{{{{><(
      • 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

      #3
      Inderdaad feeder ik, bijna net zo vaak als met de stok.
      Op zich een prima feeder, zeker voor dat geld. Ik had er 2, maar die heb ik bij mijn koppelmaat in moeten leveren, die er nu 3 heeft.
      Het is een kopie van een Tricast, zelf een paar jaar mee gevist en nooit wat mee gehad. Dit houdt haast in dat ze hufterproof zijn, want ze worden bij mij flink aan de tand gevoeld, er wordt fors mee uitgehaald en als er 100 gram op staat aan werpvermogen dan moeten ze dat ook aan kunnen. Hetzelfde geld voor Geert, mijn koppelmaat, de blank wordt goed belast en en moet ook nog ver kunnen gooien.
      Nou en dat kunnen deze stokken. Ik vond ze prettig om mee te vissen.

      Reageer

      • Theo de Kreij
        VOERBOER
        • 03-06-2003
        • 2345
        • Zoetermeer

        #4
        Wat mij betreft hoort de JVS feeder in de top 10 thuis. Voor dat geld een meer dan goede feeder. Let wel op bij de aanschaf dat alle ogen recht achter elkaar zitten. Dat zie je door de hengel te krommen. Een heel enkele hengel kan dan wat verlopen doordat de blank dan wat draait. Overigens niet alleen bij de JVS hengel. Ze kunnen er allemaal last van hebben.
        Mvrgr,

        Theo de Kreij.

        ********************************
        Teamcaptain Marcel v/d Eynde Nederland
        ********************************

        www.peche-tackle-europe.com

        Reageer

        • KOELI3
          sensassupper pur sang
          • 23-11-2007
          • 162
          • Heerlen

          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Theo de Kreij
          Wat mij betreft hoort de JVS feeder in de top 10 thuis. Voor dat geld een meer dan goede feeder. Let wel op bij de aanschaf dat alle ogen recht achter elkaar zitten. Dat zie je door de hengel te krommen. Een heel enkele hengel kan dan wat verlopen doordat de blank dan wat draait. Overigens niet alleen bij de JVS hengel. Ze kunnen er allemaal last van hebben.
          Theo en Jakob, bedankt voor de info. Lijkt me wel duidelijk dat
          het een prima stockie is voor die prijs.
          Groeten,


          Marc

          TEAMSENSAS.NL

          Reageer

          Working...
          😀
          😂
          🥰
          😘
          🤢
          😎
          😞
          😡
          👍
          👎