ervaring met de extreme aries faps 4.20

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • schepnetje
    hobby's vissen en vissen
    • 21-08-2007
    • 233
    • Musselkanaal

    ervaring met de extreme aries faps 4.20

    net een nieuwe hengel gehaald zijn er hier vissers die er mee vissen en wat is jullie ervaring hiermee
  • janb
    jan b
    • 21-11-2005
    • 1982
    • 't Nieuweland

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door schepnetje
    net een nieuwe hengel gehaald zijn er hier vissers die er mee vissen en wat is jullie ervaring hiermee
    Had het niet slimmer geweest eerst de mening van het forum te vragen en daarna te beslissen of deze hengel wel geschikt is voor de manier van vissen die jij op het oog hebt,dat zou een miskoop kunnen voorkomen .Maar nu heb je de hengel in huis en hoop je op een positief resultaat van de forum leden.
    zo niet word je daar niet vrolijk van ,en zo ja dan heb je toch een goeie koop gedaan Ik hoop het laatste voor je en dat je er maar veel plezier aan beleef
    O,ja nog ff dit ik heb er geen ervaring mee .
    Groeten van Jan de visser

    Reageer

    • jodoti
      Vrije witvisser
      • 03-02-2007
      • 207
      • Tilburg

      #3
      Oorspronkelijk geplaatst door janb
      Had het niet slimmer geweest eerst de mening van het forum te vragen en daarna te beslissen of deze hengel wel geschikt is voor de manier van vissen die jij op het oog hebt,dat zou een miskoop kunnen voorkomen .Maar nu heb je de hengel in huis en hoop je op een positief resultaat van de forum leden.
      zo niet word je daar niet vrolijk van ,en zo ja dan heb je toch een goeie koop gedaan Ik hoop het laatste voor je en dat je er maar veel plezier aan beleef
      O,ja nog ff dit ik heb er geen ervaring mee .
      Je haalt me de woorden uit de mond Jan.

      Reageer

      • Deemes
        Met enige kennis...
        • 06-09-2005
        • 335
        • Retie

        #4
        Is een prima hengel. Meer zelfs, is een tophengel! Maarrrrrrrrr, hangt er vanaf voor welke vorm van matchvissen je deze hengel wil inzetten. Het is nml een matchhengel speciaal gebouwd voor extreme omstandigheden, voor verre afstanden, voor het 'grovere' werk zeg maar. Dus mocht het je bedoeling zijn 40 m + te gaan vissen, op grotere dieptes en vaak bij wat onstuimiger weer dan heb je een prima aankoop gedaan. Voor nog grotere afstanden en evt dieptes had je nog beter af geweest met de 4.50m uitvoering.
        Ben je echter uit op bvb de subtiele voornvisserij op een zachtstromend kanaal op een 20 m uit de kant dan ben je aardig 'gekloot'.

        Dirk
        \'k Pak \'m \'beet\'!

        Reageer

        Working...
        😀
        😂
        🥰
        😘
        🤢
        😎
        😞
        😡
        👍
        👎