4x14 in team verpa

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • spuiliefhebber
    Verificatie gaande...
    • 22-04-2006
    • 4156
    • onbekend

    4x14 in team verpa

    die 4 x 14 is ook een ratje eerst was dat verpa niks maar nou hij een soort van gesponsord word zeurt hij me de oren van mijn kop dat het zo goed is.

    en probeert hij mij die zooi ook aan te smeren (varkensvoer)

    nee hoor 4x14 het is goed voer ,ik ben in de verpa fabriek geweest en het is eerlijk voer van goeie producten .

    maar dan wil ik je niet meer horen dat het niks is hé rukkertje
  • willie
    Sportvisser
    • 03-12-2005
    • 626
    • wijhe

    #2
    gefeliciteerd 4x14

    gr wilfried

    Reageer

    • Jakob
      <*{{{{><(
      • 06-03-2007
      • 1870
      • Staphorst

      #3
      Voor goeie vissers staan de sponsors in de rij, dat zie je maar weer, wie de jeugd heeft, heeft de toekomst.

      Reageer

      • Jan Broess
        Specimen Hunter
        • 21-09-2003
        • 1131
        • Nieuwegein

        #4
        Jakob, je slaat het spijkertje op zijn kop! 56 heeft in ieder geval toekomst! (4x14 = 56... Dus da's een ouwe ).

        Gefeliciteerd, jochie
        Greetz,
        Jan Broess

        www.devaartposcar.nl

        Reageer

        • Jakob
          <*{{{{><(
          • 06-03-2007
          • 1870
          • Staphorst

          #5
          Hallo Jan, ik ben 57, ik wist niet dat dat oud was. Het ergste is dan dat mijn vrouw, hoewel 7 jaar jonger, dan ook oud is. Tijd voor inruil, wat denk je.

          Reageer

          • Jakob
            <*{{{{><(
            • 06-03-2007
            • 1870
            • Staphorst

            #6
            Martijn, ik zag een foto bij jou in de schuur, een kar vol met Verpa voer, was dat van jou?

            Reageer

            • spuiliefhebber
              Verificatie gaande...
              • 22-04-2006
              • 4156
              • onbekend

              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
              Martijn, ik zag een foto bij jou in de schuur, een kar vol met Verpa voer, was dat van jou?
              nee hoor jacob dat is voor 4x14 en mijn neefje ,ik blijf lekker mondial vissen dat doe ik al jaren.

              alhoewel als ik nou een keer een pak slaag zou krijgen van die 2,ze doen hard de best maar dat lukt nog niet.

              dan ga ik ook verpa vissen

              Reageer

              • 4x14
                Banned
                • 10-12-2006
                • 849
                • Brielle

                #8
                overdrijven is ook een vak martijn !
                het is zeker goed voer daar heb je gelijk in, en ik had alleen commentaar over de wat donkere voertjes zoals Black Magic. maar dat was al een tijd terug en ik heb er toen een paar keer goed mee kunnen vissen en het beviel goed.

                maar wat ik niet snap is dat jij de boel weer zit op te stoken, ik ben er super blij mee maar mij hoor je er niet over.

                ps. ik ben 4x4 jaren oud.

                Reageer

                • Eduard
                  Moderator
                  • 11-08-2004
                  • 3278
                  • Sappemeer

                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                  overdrijven is ook een vak martijn !
                  maar wat ik niet snap is dat jij de boel weer zit op te stoken, ik ben er super blij mee maar mij hoor je er niet over.

                  ps. ik ben 4x4 jaren oud.
                  Haha! Ik snap het wel... Maar even tussen onder ons gezegd en gezwegen: Dit is het forum waar we het over aas hebben, Verpa is een lokvoer, daar is ook een speciaal forum voor, maar dit hier heeft niets meer te maken met aas, noch met lokvoer. Het gaat volgens mij weer de bekende ouwehoerrichting op. Ik heb het even aangezien, wilde niet gelijk een discussie sluiten of verwijderen, maar nu zet ik hem toch naar de Visserette, daar mag je (tot op zekere hoogte) ouwehoeren...
                  groet,
                  Eduard

                  Reageer

                  • brielsemaasliefhebber
                    vis gek
                    • 06-06-2006
                    • 1231
                    • Brielle

                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Eduard
                    Haha! Ik snap het wel... Maar even tussen onder ons gezegd en gezwegen: Dit is het forum waar we het over aas hebben, Verpa is een lokvoer, daar is ook een speciaal forum voor, maar dit hier heeft niets meer te maken met aas, noch met lokvoer. Het gaat volgens mij weer de bekende ouwehoerrichting op. Ik heb het even aangezien, wilde niet gelijk een discussie sluiten of verwijderen, maar nu zet ik hem toch naar de Visserette, daar mag je (tot op zekere hoogte) ouwehoeren...


                    PFFFFFFF dit is pas vermoeiend PPPFFFFFFFFFFFFFF

                    Nou ik heb je ook anders horen praten Stefan,en dit en dat,maar nu is het gratis en ja hoor nu is het weer goed voer.


                    Nee dan laat je je eigen kennen hoor
                    GROETEN VAN EEN VIS GEK

                    Reageer

                    • spuiliefhebber
                      Verificatie gaande...
                      • 22-04-2006
                      • 4156
                      • onbekend

                      #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door 4x14
                      overdrijven is ook een vak martijn !
                      het is zeker goed voer daar heb je gelijk in, en ik had alleen commentaar over de wat donkere voertjes zoals Black Magic. maar dat was al een tijd terug en ik heb er toen een paar keer goed mee kunnen vissen en het beviel goed.

                      maar wat ik niet snap is dat jij de boel weer zit op te stoken, ik ben er super blij mee maar mij hoor je er niet over.

                      ps. ik ben 4x4 jaren oud.

                      hahaha ja een onrust stoker dat klopt dat ben ik

                      Reageer

                      • Jakob
                        <*{{{{><(
                        • 06-03-2007
                        • 1870
                        • Staphorst

                        #12
                        Martijn en Marcel, ik zie de bui voor jullie al wel hangen dit jaar. Ze komen eraan, een sponsor motiveert alleen maar. Overigens veel succes daar in Ierland, ik ga niet mee, ik heb mijn ticket verkocht. Om het mee te maken is een hele belevenis, wij zijn in 2003 geweest, de overige tickets hebben we verkocht.

                        Reageer

                        • spuiliefhebber
                          Verificatie gaande...
                          • 22-04-2006
                          • 4156
                          • onbekend

                          #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Jakob
                          Martijn en Marcel, ik zie de bui voor jullie al wel hangen dit jaar. Ze komen eraan, een sponsor motiveert alleen maar. Overigens veel succes daar in Ierland, ik ga niet mee, ik heb mijn ticket verkocht. Om het mee te maken is een hele belevenis, wij zijn in 2003 geweest, de overige tickets hebben we verkocht.
                          zonde nou ja jacob dan hadden we daar toch een paar avonden zwaar kunnen ouwehoeren over het vissen.

                          ik ben in 97 en 98 geweest en ik moet zeggen het"kan"leuk zijn.


                          en sponsors ja ik weet het niet dan moet het mijn trouwe vis winkeltje zijn die het doet .

                          maar ik zie er geen voordeel in eigenlijk,ik ben toch in de gelukkig situatie dat ik koop wat ik hebben wil.

                          ik vind het wel best zo eigenlijk,ik heb dat trouwens toch niet dat ik wil ergens bij horen gevoel,ik ben een echte eenling dat werkt perfect als je graag vist.

                          Reageer

                          • Jakob
                            <*{{{{><(
                            • 06-03-2007
                            • 1870
                            • Staphorst

                            #14
                            Grote voordeel in mijn geval is dat ik feedback krijg van mijn teamgenoten en voor de rest geen verplichtingen heb, zo kan het ook, een team wat elkaar wat gunt, maar aan het water elkaars concurenten. Ik heb na in diverse teams te hebben gevist 15 jaar de boot af gehouden en toen mijn huidige sponsor mij vroeg, kon ik mijn koppelmaat meenemen en geen verplichtingen en een leuk team. Voor de kortingen en het gratis krijgen hoef ik het niet te doen, levert op jaarbasis misschien 300 euro op. Ik heb het afgelopen jaar wel betere aanbiedingen gehad, maar ik voel mij wel lekker in dat team en ik ben niet zo,n sjouwer. Veel mensen vergissen zich in wat het vissen in een team oplevert, ja als je de verhalen hoort. Ik zeg 80 % van die verhalen is kul in het kwadraat en die lui liegen in eigen portemonai.
                            Ik moet dus ook net als jij zelf kopen wat ik hebben wil en heb buiten hier en daar wat korting nooit iets gekregen, ja een zak voer of een flesje geur.

                            Soms heeft het vissen in een team voordelen

                            Reageer

                            • Ramon Ansing
                              tsjah?
                              • 27-06-2006
                              • 760
                              • Tolbert

                              #15
                              ps. ik ben 4x4 jaren oud.
                              ik ook

                              Heb je die nieuwe lever al geprobeerd in die handige dippotjes, dat is echt een hele goeie. Nooit meer dat gezeik dat je die rommel over je kleding heen spuit, iniedergeval.

                              Reageer

                              Working...
                              😀
                              😂
                              🥰
                              😘
                              🤢
                              😎
                              😞
                              😡
                              👍
                              👎