PDA

View Full Version : het mooiste geluid dat er is

tester
07-06-2008, 22:26
Hallo

was gisteren aan het feederen op de Maas op brasem

de bijhengel met een speldwartel en gevulde korf op de hoofdlijn met daaraan een lange wapperlijn met een stukje vis

en terwijl ik na een poosje in de zon een tukkie zat te doe schrik je dan wakker van het mooiste geluid dat er is

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrr-rrrrrrrrrrr

de moolen liep gierend af en even later lag er een dikke snoekbaar in het net :arms:

doen jullie dat ook wel eens slapende vis vangen

lolo
07-06-2008, 22:48
:18:Hee tester slaapkop:nana:

Vissen en slapen :33:

gr john

janb
08-06-2008, 18:54
Hallo

was gisteren aan het feederen op de Maas op brasem

de bijhengel met een speldwartel en gevulde korf op de hoofdlijn met daaraan een lange wapperlijn met een stukje vis

en terwijl ik na een poosje in de zon een tukkie zat te doe schrik je dan wakker van het mooiste geluid dat er is

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrr-rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr rrrrrrrr-rrrrrrrrrrr

de moolen liep gierend af en even later lag er een dikke snoekbaar in het net :arms:

doen jullie dat ook wel eens slapende vis vangenje hoort wel eens van mensen die slapende rijk worden ,ben jij daar er ook een van tester?

Jakob
08-06-2008, 19:04
DAn moet hij eerst goed uitgeslapen zijn Jan, hij is nu gestoord in zijn dutje en dat is vooral als je niet meer zo piep niet zo best.

janb
08-06-2008, 19:45
ouwe mensen en slapende honden kan je beter niet wakker maken!!!!!!!!!

tester
08-06-2008, 21:41
Hallo

jaja een dutje kan wondere doen

en aan het gierende geluid van een aflopende molen kun je al horen een dikke snoekbaars daar wil ik wel voor wakker worden

kan een vis trouwens slapen

janb
08-06-2008, 23:01
Hallo

jaja een dutje kan wondere doen

en aan het gierende geluid van een aflopende molen kun je al horen een dikke snoekbaars daar wil ik wel voor wakker worden

kan een vis trouwens slapen
Inderdaad vissen slapen ,alleen kunnen ze hun ogen niet sluiten ,maar ze slapen wel.

spuiliefhebber
09-06-2008, 09:30
in de viskraam daar rusten ze:yumyum:

janb
09-06-2008, 10:26
in de viskraam daar rusten ze:yumyum:
voor eeuwig.en altijd.

tester
13-06-2008, 05:04
je hoort wel eens van mensen die slapende rijk worden ,ben jij daar er ook een van tester?

Hallo Janb

daar ben ik er ook een van ,slapen is goed voor je gezondheid,

en als je zo gezond bent dat je nog kunt vissen ben je heel rijk :arms:

janb
13-06-2008, 07:38
Tester ik ben het helemaal met je eens een goede gezondheid is heel veel waard en ik mag niet mopperen ik kan nog steeds genieten van een ochtendje vissen aan het een of andere water die keus kan ik dank zij een goede gezondheid nog steeds zelf maken .