Sensas x 120

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • sjokke2003
    Newbie
    • 26-03-2003
    • 9
    • peeters

    Sensas x 120

    Ik heb op een wedstrijd een sensas x 120 gewonnen, ik weet eigenlijk niet zoveel over deze hengel. Is er iemand die hierover wat meer informatie kan geven? Is deze hengel geschikt om met dikkere lijndiktes te vissen (bv 20 of 22/100)? Ik ben nog op zoek naar een geschikte hengel om mee op karper te vissen op de Vlaamse vijvers, het zou handig zijn dat deze hengel hiervoor geschikt was.
  • T3RR0R
    Dacht dat ik beet had
    • 15-09-2007
    • 980
    • Heerlen

    #2
    Oorspronkelijk geplaatst door sjokke2003
    Ik heb op een wedstrijd een sensas x 120 gewonnen, ik weet eigenlijk niet zoveel over deze hengel. Is er iemand die hierover wat meer informatie kan geven? Is deze hengel geschikt om met dikkere lijndiktes te vissen (bv 20 of 22/100)? Ik ben nog op zoek naar een geschikte hengel om mee op karper te vissen op de Vlaamse vijvers, het zou handig zijn dat deze hengel hiervoor geschikt was.
    Da's een hengel uit de carpX serie. Gebouwd op de mal van de Pole King 70.
    Deze zou geschikt moeten zijn voor het vissen op karper/brasem. Wordt geleverd met een volle top. Op een na hoogst gewaardeerde hengel uit zijn serie. Delen zijn uitwisselbaar met de CarpX 140 welke lichter en strakker is.

    Groet,

    Marco
    Lid Team Sensas Punt NL
    marco@breamteam.nl
    http://www.teamsensas.nl/

    Reageer

    Working...
    😀
    😂
    🥰
    😘
    🤢
    😎
    😞
    😡
    👍
    👎