Barbelen aan de IJssel

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • BasB
    IJssel-ganger
    • 04-08-2007
    • 393
    • Deventer

    Barbelen aan de IJssel

    Dag heren,

    Na een stop van ongeveer 9 maand ben ik eindelijk dan maar toch weer aan het vissen geslagen. Sinds twee weken woon ik eindelijk dan maar toch in Deventer en heb sinds afgelopen weekend mijn hengels hier staan

    Vanavond was het zulk mooi weer dat ik dacht van, na het werk even lekker vissen! En dat heb ik ook zeker gedaan! Heerlijk genoten van de rust en het voorbij kabbelende water. Het was echter iets te rustig...

    Ik heb gehoord dat er hier en daar wel barbeel wordt gevangen in de omgeving van Deventer maar echt specifiek is het allemaal niet .

    Mijn vraag is dan ook of iemand mij iets kan vertellen van de omgeving Deventer.. En zijn er mensen die eens mee willen gaan in de omgeving van Deventer? Kan wel zo gezellig ziijn, niet?

    Ik hoor het wel!

    Groeten Bas
    2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EU
  • BasB
    IJssel-ganger
    • 04-08-2007
    • 393
    • Deventer

    #2
    Nou, gister nog even geweest (kleine 2 uurtjes) op een andere locatie. Zag er beter uit als de eerste stek waar ik ben geweest. Eén harde aanbeet gehad, maar bij het aanslaan brak de lijn :'(

    Later (uiteraard net toen ik mij blaas aan het legen was) nog een aanbeet. Had direct al in de gatend at dat geen barbus was... Stomme kolblei. Vant weekend maar evene en hele dag daar zitten en een paar kribben afvissen.

    Groet
    2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EU

    Reageer

    • Harold Z
      I'm not an addict
      • 14-08-2007
      • 611
      • Uden

      #3
      Altijd als je iets anders aan het doen bent en even niet oplet dan krijg je beet!!
      Hahaha, je zou bijna bewust de hele tijd iets anders gaan doen dan naar je top staren..

      Groet

      Harold
      "The greatness of a nation, and its moral progress is measured by the way its
      animals are treated" - Ghandi

      Reageer

      • BasB
        IJssel-ganger
        • 04-08-2007
        • 393
        • Deventer

        #4
        Gaat er morgen nog iemand richting IJssel????
        2x Shimano Catana Barbel Power + Shimano 6000D-EU

        Reageer

        • karpervisser.nl
          Newbie
          • 26-07-2008
          • 6
          • enschede

          #5
          Ik ga vandaag voor het eerst barbeel vissen op de ijsel we gaan bij het pondje van wije/olst zitten. Als iemand ons wat meer info kan geven over deze visserij, dan weet je ons te vinden.
          We gaan het proberen met kaas en knakworst. met de karperstokken en een optonic.

          Reageer

          • Harpie
            Specimen Hunter
            • 13-02-2003
            • 1009
            • Emmen

            #6
            Oorspronkelijk geplaatst door karpervisser.nl
            Ik ga vandaag voor het eerst barbeel vissen op de ijsel we gaan bij het pondje van wije/olst zitten. Als iemand ons wat meer info kan geven over deze visserij, dan weet je ons te vinden.
            We gaan het proberen met kaas en knakworst. met de karperstokken en een optonic.
            Kijk hier eens, genoeg info.



            Gr,
            Harpie
            https://www.prestonfishing.nl/

            Reageer

            • Driehoek
              Sportvisser
              • 17-06-2007
              • 787
              • Rijssen

              #7
              ook kun je het vissoorten boekje downloaden met informatie over de leef eigenschappen van de barbus barbus...
              Zodat je ook gerichter je stek kunt kiezen

              <Klik hier>
              .
              Happy fishing.
              ----------------------------------------

              Reageer

              Working...
              😀
              😂
              🥰
              😘
              🤢
              😎
              😞
              😡
              👍
              👎