PDA

View Full Version : Profielinformatie

Pieter Stam
19-07-2008, 22:35
Bas,

Na de laatste update is een heel groot gedeelte (bijna alle) profielinfo verdwenen, zoals:
- Leeftijd
- Beroep
Enz...

Ik vind het niet het allerbelangrijkste maar het is toch wel leuk als je even kunt kijken met wie je in discussie bent.

Komt dit weer terug of is dit definitief verdwenen?

MVG,
Pieter

Quido
20-07-2008, 13:02
dit vond ik ook al, kijk wel eens waar ze vandaan komen, maar dat kan dus nu niet meer. vind ik wel jammer. hoop wel dat dit terug komt.

feedervisser
20-07-2008, 19:34
hoi

ik vind dat ook spijtig,ik weet graag van welke streek iemand komt(woonplaats),de rest vind ik minder belangrijk.

gr marnix

PeBo
20-07-2008, 20:28
Ik sluit me gelijk bij de rest aan Bas, want ik vindt het ook jammer.
Groeten,
PeBo.

janb
20-07-2008, 20:37
Ik miste het ook al ,en ik begrijp niet dat het zonder enige vorm van overleg of inspraak zo maar verwijderd word,erg jammer,maar wie weet wat Bas nog onder de pet heeft zitten ,en word het nog mooier als voorheen .

Pieter Stam
20-07-2008, 21:24
Misschien verloren gegaan bij de update Jan. Kan natuurlijk zomaar gebeuren.

Forummanager
20-07-2008, 21:45
Hmm... lijkt me sterk dat het verdwenen is. De database wordt niet aangepast.
Anders zou je de woonplaats onder je avatar ook niet meer zien.

Dit is een foutje in de lay-out. Dit had ik nog niet opgemerkt.
Ik ga ermee aan de slag, want ik vind het net zo waardevol.
Morgen gaan er nog twee nieuwe updates op en dan probeer ik deze zaken direct te fixen.

Dank voor de tip.

Bas

janb
20-07-2008, 22:19
Bas het is geweldig ,ik zal je nooit vergeten ,het lijkt Veronica van vroeger ,men vraagt en wij draaien.

feedervisser
21-07-2008, 00:56
ja inderdaad janb,dit alleen vind ik al top

gr marnix

PeBo
21-07-2008, 01:32
Bas,
Je hebt een o.k. verdiend.:arms:
Groeten,
PeBo.

spuiliefhebber
21-07-2008, 11:31
miste het niet eens ,de meeste nieuwe vullen toch niks meer in:fuckyou:

Forummanager
21-07-2008, 15:10
Dat valt wel mee. Tegenwoordig zijn diverse velden verplicht, vroeger niet.
Softwareupdates zijn geslaagd. Probleem is ook gevonden.
Dat duurt echter iets langer dan gehoopt. In de loop van de week zal er een nieuwe layout komen waarin profielen een grotere rol zullen gaan spelen.

lolo
21-07-2008, 22:18
bas niet te veel o.k geven anders loopt hij straks nog naast zijn schoennen (klompen) ouwe rukker -)

Pieter Stam
22-07-2008, 21:08
Ik zie dat je de nieuwe opmaak eroverheen hebt gegooid Bas.

Supermooi :arms:

Groet, Pieter

Forummanager
22-07-2008, 21:14
Goedemorgen... jij bent snel...

Ik copy paste even uit een mededeling die ik hierover heb gedaan...

Zoals jullie gemerkt zullen hebben is het layout inmiddels gewijzigd.
De software van het forum wijzigt voortdurend en de layouts dienen dan mee te wijzigen.

Echter, de laatste layout was niet meer 'compatible' met de laatste versie van de software.
Onder andere waren de profielen niet meer raadpleegbaar.
Deze layout, iets somberder, geeft ineens weer alle opties weer en is geheel geintegreerd met de laatste versie.

Ik zie ook dat het lettertype iets kleiner is geworden. Mocht dat een probleem zijn, kun je in je browser bij Beeld- Tekengrootte (MSIE) of View - Zoom (FF) het lettertype iets groter zetten.

De oude layout kun je nog wel kiezen (linksonderin je scherm). Kies dan voor default of Nightshift ipv Clean Blue.
Ik zal proberen op korte termijn nog een tweede layout erbij te zetten. Default en Nightshift zullen over enige tijd verwijderd worden.

Het zal vast even wennen zijn, maar qua gebruikersmogelijkheden staan we nu weer vooraan.

Groet,
Bas

Pieter Stam
22-07-2008, 21:21
Haha Bas, ik klikte het forum open toen het nog oude layout was volgens mij. Toen ik op vorige drukte zag ik opeens de nieuwe layout verschijnen. :18: Wel een minpuntje vind ik de wat grauwe grijze achtergrondkleur. Zou wat mij betreft wit mogen, maar ik weet niet of dat in te stellen is en of jij dat uberhaupt wel wil.

MVG, Pieter

Forummanager
22-07-2008, 21:27
Vind ik ook. Beetje somber. Zal binnenkort eens kijken of de tekstvelden wit kunnen.

Ramon Ansing
22-07-2008, 22:37
Mwah de sombere kleur valt toch wel mee (A), vind hem nu wel mooier zo goed gedaan bas:banana:

ironny
22-07-2008, 23:32
ik ben er niet zo kapot van zoals ie nu is, maar ja... mensen en veranderingen he....

testaccount2
22-07-2008, 23:52
Testbericht

MVG, Pieter Stam :)

Ivo-69
23-07-2008, 00:24
Wat betrefd die achtergrond, uit diverse tests is gebleken dat wit een slechte achtergrondkleur is voor wat betrefd de rust voor je ogen, zachte kleuren zijn rustgevender.

junior
23-07-2008, 13:17
Vond het oude design wat mooier, en duidelijker

Quido
23-07-2008, 15:00
ziet er strak uit , mag van mij zo blijven...:arms: