26-07-08

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Toon
Clear All
new posts
  • chrisje
    Beginnende
    • 02-05-2008
    • 173
    • Den haag

    26-07-08

    We gingen gister even een keertje feederen op de lek.
    Toen we de onderlijnen en de korfjes gemonteerd hadden, en de voer en maaien geinstaleerd hadden gingen we maar even inwerpen.
    Na ongeveer anderhalf uur genoten te hebben van de zon en van de boten, had ik er toch een hard hoofd in.
    Want we hadden namelijk nog geen aanbeetje gehad.
    Toen we er twee uurtje's zaten kregen we de eerste aanbeten, mooi het kon beginnen voor ons.
    Na zo'n 10 minuten kleine aanbeetjes te hebben gehad ging me toppie wel erg krom staan ineens en me slip ging tollen
    Zo nadat ik deze had aangeslagen en naar binnen had gehaald bleek het om een mooie ruisvoorn te gaan van ongeveer 40 cm.
    Hierna kreeg me vismaat voor deze dag zijn eerste binnen een brasem van ook ongeveer 40 cm.
    Na weer een half uurtje later kreeg me vismaat weer een ferme aanbeet en ja hoor weer een mooie brasem van ongeveer 50 cm.
    Toen kreeg ik een snoei harde run zeg maar jammer genoeg verspeelde ik deze
    Hierna werd het weer erg stil in en op het water, maar achter ons kwamen de eerste donkere wolken binnen gevolgd door een paar harde klappen.
    Dit was voor ons een teken om in te pakken en weer terug naar de camping te gaan waar me vismaat een stacaravan heeft.
    Al met al was het leuke dag met een leuke vangst voor ons.
    En we hebben natuurlijk ook een aardig kleurtje opgelopen
Working...
😀
😂
🥰
😘
🤢
😎
😞
😡
👍
👎